Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osiołkowi w żłoby dano...

Data: 2010-06-30 11:32:36
Autor: Robert_J
Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osiołkowi w żłoby dano...
- nie śmierdzi

:-))) A co tam ma niby śmiedzieć w tym dieslu? Chyba że kot pod maską zdechnie...

Data: 2010-06-30 13:10:59
Autor: LEPEK
Robert_J pisze:
- nie śmierdzi

:-))) A co tam ma niby śmiedzieć w tym dieslu? Chyba że kot pod maską zdechnie...
Spaliny.
Z tych nowych diesli walÄ… jak cholera.
Bardzo łatwo się przekonać jeżdżąc na rowerze, czy innym jednośladzie po mieście - stanięcie za takim na światłach to męczarnia...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-30 13:20:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4c2b2633news.home.net.pl...
Robert_J pisze:
- nie śmierdzi

:-))) A co tam ma niby śmiedzieć w tym dieslu? Chyba że kot pod maską zdechnie...
Spaliny.
Z tych nowych diesli walÄ… jak cholera.

Prawda.
Taki kwaśny, ostry zapach.
Zupełnie odmienny od dymówy wydzielanej przez Ikarusy i tym podobne Golfy z lat 80-tych, taki zapach dymówy jest tylko chwilę po uruchomieniu.

Data: 2010-06-30 18:02:48
Autor: Robert_J
[...]

To ja nie wiem, mam jakiegoś popsutego chyba diesla ;-). 1,9 TDI 2005 rok, a nie chce za cholerę śmierdzieć inaczej niż normalnie spalona ropa ;-). A i to jak na siłę chcesz wyczuć. Już kiedyś ktoś coś takiego napisał i z ciekawości postałem trochę za odpalonym swoim autem. W zasadzie niczego nie czułem, choć klamy z rurę nie wtykałem, to fakt... Chyba że mówicie o naprawdę bardzo nowych dieslach, które jakoś znacząco różnią się od mojego :-)

Data: 2010-06-30 18:55:53
Autor: Grejon
Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osio³kowi w ¿³oby dano...
W dniu 2010-06-30 18:02, Robert_J pisze:

To ja nie wiem, mam jakiego¶ popsutego chyba diesla ;-). 1,9 TDI 2005
rok, a nie chce za cholerê ¶mierdzieæ inaczej ni¿ normalnie spalona ropa
;-). A i to jak na si³ê chcesz wyczuæ. Ju¿ kiedy¶ kto¶ co¶ takiego
napisa³ i z ciekawo¶ci posta³em trochê za odpalonym swoim autem. W
zasadzie niczego nie czu³em, choæ klamy z rurê nie wtyka³em, to fakt...
Chyba ¿e mówicie o naprawdê bardzo nowych dieslach, które jako¶ znacz±co
ró¿ni± siê od mojego :-)

Jak ja zaparkujê czasem swoj± Mazdê w gara¿u to czujê sie przez moment jak na cmentarzu. W³a¶nie z powodu zapachu "znicza".

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-30 23:17:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:

To ja nie wiem, mam jakiegoś popsutego chyba diesla ;-). 1,9 TDI 2005 rok, a nie chce za cholerę śmierdzieć inaczej niż normalnie spalona ropa ;-).

Nie wiem, może to jakiś urok common-raila i taki tdi ma inaczej.
W każdym razie Kia wydziela ostry chemiczny zapach, mercedes kuzyna również.

Data: 2010-06-30 23:25:04
Autor: Mikołaj Tutak
W dniu 2010-06-30 23:17, Cavallino pisze:
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:

To ja nie wiem, mam jakiegoÅ› popsutego chyba diesla ;-). 1,9 TDI 2005
[...]

To ja jeszcze dorzucę Toyote Corrole 1.6D oraz Forda Focusa 1.8D - oba diesle z common rail - śmierdzą wyjątkowo paskudnie.

       MikoÅ‚aj

Data: 2010-07-04 14:18:12
Autor: .Peeter
"Mikołaj Tutak" wrote:
To ja jeszcze dorzucę Toyote Corrole 1.6D oraz Forda Focusa 1.8D - oba diesle z common rail - śmierdzą wyjątkowo paskudnie.

Dziwne jest to co piszecie, mój TDI PD śmierdzi po prostu jak diesel,
ale CR jakoś nie miałem okazji wąchać.

Rzućcie linka do próbki smrodu, bo mnie ciekawość zżera. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-04 14:29:28
Autor: Konrad L
Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osioł kowi w żłoby dano...
u mnie hdi smierdzi troche jak niespalony gaz ziemny z kuchenki.

Pozdr.

Data: 2010-07-04 16:25:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości news:i0pur9$h0i$1node2.news.atman.pl...
u mnie hdi smierdzi troche jak niespalony gaz ziemny z kuchenki.

Już prędzej jak jakiś nawaniacz, sam gaz ziemny zapachu nie ma.

Data: 2010-07-05 11:08:11
Autor: pm
Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osiołkowi w żłoby dano...

u mnie hdi smierdzi troche jak niespalony gaz ziemny z kuchenki.

Już prędzej jak jakiś nawaniacz, sam gaz ziemny zapachu nie ma.

przeciez napisał ze z kuchenki, a tam już jest nawoniony.

Data: 2010-07-01 11:00:04
Autor: Agent

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i0fpr8$l82$1news.onet.pl...
[...]

Mój poprzedni CR też kwaśno śmierdział a obecnego jeszcze nie wąchałem :)

Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osiołkowi w żłoby dano...