Hyundai ix35

Data: 2012-05-06 23:13:45
Autor: anacron
Hyundai ix35
W dniu 2012-05-06 22:28, jerry pisze:
Miałem z moją zoną kochaną dokonać oglądu oferty samochodowej a
skończyło się na najbliższym salonie, po obejrzeniu ww. hyundaia nie
chciała jechać dalej. Stojący w salonie model, czarny metalik z ręczną
skrzynią w wersji Comfort i z podstawowym silnikiem benzynowym kosztuje
ok 78 tys zł. w sumie to nie mam pytań bo i jakie mogę mieć, chciałem
tylko pokazać jakie znaczenie ma gęsta sieć dealerska ;).  W tygodniu
mamy jazdę testową ale nie sądzę żeby cos się zmieniło. Patrząc po
nowych samochodach na osiedlu dochodzę do wniosku, że nie tylko moja
żona nie miała wątpliwości. Pozdrawiam z Lublina

Zastanów się na 4x4 i mocniejszym silnikiem.

Data: 2012-05-09 10:57:47
Autor: Marvin
Hyundai ix35
W dniu 2012-05-06 23:13, anacron pisze:
[...]

... lub chociaż  6-biegową skrzynią automatyczną, która działa doskonale.

Hyundai ix35