I-BOA nie działa

Data: 2009-09-16 12:53:35
Autor: Szopa
I-BOA nie działa
Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

--
Ten Szop

Data: 2009-09-16 13:00:28
Autor: Bart
I-BOA nie działa
Użytkownik Szopa napisał:
Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

-- Ten Szop

Ery ? Mi działa,właśnie się zalogowałem.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-09-16 13:07:25
Autor: Szopa
I-BOA nie działa
Bart pisze:
Użytkownik Szopa napisał:
Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

-- Ten Szop

Ery ? Mi działa,właśnie się zalogowałem.

Są momenty gdy się udaje. Ale pochodź sobie dłużej, to cię automagicznie wyloguje. Największe szanse na normalne działanie jest w nocy, wygląda to na jakis problem z obciążeniem serwisu.

Dzwoniłem na party-line, ponoć problemy są od 2 dni, wiedzą o nich, ale nie są w stanie podać przyblizonej daty usuniecia usterki.

--
Ten Szop

Data: 2009-09-16 13:18:48
Autor: Bart
I-BOA nie działa
Użytkownik Szopa napisał:

Są momenty gdy się udaje. Ale pochodź sobie dłużej, to cię automagicznie wyloguje. Największe szanse na normalne działanie jest w nocy, wygląda to na jakis problem z obciążeniem serwisu.

No właśnie sobie klikam gdzie się da i o dziwo wszystko się ładuje nawet historia era-premia  która zazwyczaj miała "humorki"...a automatycznie wylogowuje ze względów bezpieczeństwa po jakimś czasie nieaktywności z Twojej strony.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-09-16 13:23:41
Autor: Szopa
I-BOA nie działa
Bart pisze:
Użytkownik Szopa napisał:

[...]

A mnie wylogowało po kilku minutach klikania. Najpierw był błąd nr 503, a potem stronę "przepraszamy ... proszę spróbować później". I tak jest mniej więcej od 11.00, wczoraj miałem tak cały dzień. Z różnych sieci próbowałem.

--
Ten Szop

Data: 2009-09-16 13:28:12
Autor: Bart
I-BOA nie działa
Użytkownik Szopa napisał:
[...]

Owszem kiedyś bywały problemy z wykazem bieżących połączeń -  się nie ładowały (ciągły komunikat "pobieranie danych" i tyle), ale odkąd wprowadzili w menu też bieżące wykorzystanie pakietów problem się skończył i od tego czasu działa bez zarzutów...

Ps. korzystam z Netii na kablu TP.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-09-16 13:48:37
Autor: Szopa
I-BOA nie działa
Bart pisze:
Użytkownik Szopa napisał:
[...]

Mam wrażenie, że rozumujesz na zasadzie: "skoro ja nie mam problemów, to znaczy, że ich w ogóle nie ma". To chyba nie jest najlepszy sposób rozumowania, szczególnie gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy  ... :)

--
Ten Szop

Data: 2009-09-16 14:42:51
Autor: Bart
I-BOA nie działa
Użytkownik Szopa napisał:

  gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy  ... :)

A może twierdzi tak : Powiemy  Panu szopie,że mamy awarie to przestanie truć 4 litery,że mu nie działa ? :D

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-09-16 15:19:31
Autor: Szopa
I-BOA nie działa
Bart pisze:
Użytkownik Szopa napisał:

 gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy  ... :)

A może twierdzi tak : Powiemy  Panu szopie,że mamy awarie to przestanie truć 4 litery,że mu nie działa ? :D

I tak powstała kolejna, spiskowa teoria dziejów :)

A u mnie nadal 503 - serwis niedostępny.

--
Ten Szop

Data: 2009-09-18 22:12:27
Autor: z
I-BOA nie działa
Szopa pisze:

A u mnie nadal 503 - serwis niedostępny.

Potwierdzam. Nawet zalogować się nie można: "Przepraszamy..."

Data: 2009-09-16 20:41:44
Autor: Misiu
I-BOA nie działa
Szopa pisze:
Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

Potwierdzam, Service unavailable, error 503.

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-17 01:09:21
Autor: SDD
I-BOA nie działa

Użytkownik "Szopa" <szopa@nie.podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości news:h8qg3f$2ud$1pippin.nask.net.pl...
Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

Cos sie Panie i Panowie jebie - i to porzadnie.
Teraz to mi taki nawet komunikat wyskoczyl:

Szanowni Państwo.
Z uwagi na aktualizację systemu, serwis będzie niedostępny
od dnia 26.11.2008 od godziny 09:30 do dnia 26.11.2008 do godziny 12:00
Za utrudnienia przepraszamy.

Tak wiec stan pacjenta pogarsza sie i to zdecydowanie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-17 01:27:10
Autor: Mgrizzly
I-BOA nie działa
SDD pisze:
[...]

Mam teraz dokładnie tak samo. Coś się dzieje, bo same problemy z IBOA są od 2 - 3 dni. Czasmai brak możliwości logowania, czasami wywala tuż po zalogowaniu, od czasu do czasu działa OK po to by za chwilę znów leżeć.

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-19 00:52:52
Autor: Misiu
I-BOA nie działa
Mgrizzly pisze:
SDD pisze:
[...]

I niestety nadal działa w kratkę.

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-10-03 15:52:17
Autor: ravnet
I-BOA nie działa
On 19 Wrz, 00:52, Misiu <mgriz...@ymail.com> wrote:
Mgrizzly pisze:

> [...]
> od 2 - 3 dni. Czasmai brak możliwości logowania, czasami wywala tuż po
> zalogowaniu, od czasu do czasu działa OK po to by za chwilę znów leżeć.

Mamy już październik a tutaj dalej lipa czasem trochę działa a czasem
wcale, serwery chyba mają ze śmietnika, po prostu dziadostwo - takie
rzeczy to tylko w erze.

I-BOA nie działa