Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   I GDZIE JEST KOKPIT?

I GDZIE JEST KOKPIT?

Data: 2011-01-16 17:26:40
Autor: obserwator
I GDZIE JEST KOKPIT?

w tym miejscu znajduja sie przecież wszystkie urządzenia służące do sterowania
samolotem.!!!


--


Data: 2011-01-16 10:00:31
Autor: Antenka
I GDZIE JEST KOKPIT?
On 16 Sty, 18:26, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:

w tym miejscu znajduja sie przecie wszystkie urz dzenia s u ce do sterowania samolotem.!!!<


Nie wiem, czy sobie przypominacie pierwsze komentarze speców od
lotnictwa ( jak znajdę ten artykuł, to wstawię link). Według  jednego
z nich,  bardzo doświadczonego lotnika, który wypowiadał się zaledwie
kilka dni po katastrofie, samolot wcale nie miał zamiaru lądować, ale
zaczął raptownie spadać, co wskazywałoby na zablokowanie, czy
uszkodzenie układu sterowniczego. Tak, on leciał, a raczej spadał
pionowo w dół.  :- /

Antenka

Data: 2011-01-16 19:37:26
Autor: the_foe
I GDZIE JEST KOKPIT?
W dniu 2011-01-16 19:00, Antenka pisze:
On 16 Sty, 18:26, " obserwator"<darz_bor.WYT...@gazeta.pl>  wrote:

w tym miejscu znajduja sie przecie wszystkie urz dzenia s u ce do sterowania samolotem.!!!<


Nie wiem, czy sobie przypominacie pierwsze komentarze speców od
lotnictwa ( jak znajdę ten artykuł, to wstawię link). Według  jednego
z nich,  bardzo doświadczonego lotnika, który wypowiadał się zaledwie
kilka dni po katastrofie, samolot wcale nie miał zamiaru lądować, ale
zaczął raptownie spadać, co wskazywałoby na zablokowanie, czy
uszkodzenie układu sterowniczego. Tak, on leciał, a raczej spadał
pionowo w dół.  :- /

Antenka


jest w tym duzo prawdy bo pilot idiota - inaczej tego nie mozna nazwac - chcial ladowac na autoamtycznym ciagu. W Tu154 objawia sie to tym, ze samolt, kiedy obniza pulap wpada w sprzezenie zwrotne - system mierzac zwiekszanie predkosci obniza ciag a to powoduje zwiekszenie predkosci katowej przez przyciaganie ziemskie wiec dodatkowo obniza sie ciag. Samolot zaczal tracic nagle pulap kilka sekund przed katastrofa kiedy poziom ciagu byl juz krytycznie niski. Tuz przed kastastrofa swiadkowie uslyszeli huk - to byl dzwiek kiedy pilot wlaczyl pelen ciag silnikow, ale juz bylo za pozno

--
the_foe

Data: 2011-01-16 11:29:03
Autor: DJ MC Donald Musk
I GDZIE JEST KOKPIT?
On 16 Sty, 19:37, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-01-16 19:00, Antenka pisze:

> On 16 Sty, 18:26, " obserwator"<darz_bor.WYT...@gazeta.pl>  wrote:

>> w tym miejscu znajduja sie przecie wszystkie urz dzenia s u ce do sterowania samolotem.!!!<

> Nie wiem, czy sobie przypominacie pierwsze komentarze spec w od
> lotnictwa ( jak znajd ten artyku , to wstawi link). Wed ug  jednego
> z nich,  bardzo do wiadczonego lotnika, kt ry wypowiada si zaledwie
> kilka dni po katastrofie, samolot wcale nie mia zamiaru l dowa , ale
> zacz raptownie spada , co wskazywa oby na zablokowanie, czy
> uszkodzenie uk adu sterowniczego. Tak, on lecia , a raczej spada
> pionowo w d .  :- /

> Antenka

jest w tym duzo prawdy bo pilot idiota - inaczej tego nie mozna nazwac -
chcial ladowac na autoamtycznym ciagu. W Tu154 objawia sie to tym, ze
samolt, kiedy obniza pulap wpada w sprzezenie zwrotne - system mierzac
zwiekszanie predkosci obniza ciag a to powoduje zwiekszenie predkosci
katowej przez przyciaganie ziemskie wiec dodatkowo obniza sie ciag.
Samolot zaczal tracic nagle pulap kilka sekund przed katastrofa kiedy
poziom ciagu byl juz krytycznie niski. Tuz przed kastastrofa swiadkowie
uslyszeli huk - to byl dzwiek kiedy pilot wlaczyl pelen ciag silnikow,
ale juz bylo za pozno

--
the_foe

dawno takich glupot nie czytalem
Placa ci za to, ze sie tak osmieszasz?

Data: 2011-01-16 22:43:03
Autor: Tomy M.
I GDZIE JEST KOKPIT?
W dniu 2011-01-16 19:37, the_foe pisze:

jest w tym duzo prawdy bo pilot idiota - inaczej tego nie mozna nazwac -
chcial ladowac na autoamtycznym ciagu. W Tu154 objawia sie to tym, ze
samolt, kiedy obniza pulap wpada w sprzezenie zwrotne - system mierzac
zwiekszanie predkosci obniza ciag a to powoduje zwiekszenie predkosci
katowej przez przyciaganie ziemskie wiec dodatkowo obniza sie ciag.
Samolot zaczal tracic nagle pulap kilka sekund przed katastrofa kiedy
poziom ciagu byl juz krytycznie niski. Tuz przed kastastrofa swiadkowie
uslyszeli huk - to byl dzwiek kiedy pilot wlaczyl pelen ciag silnikow,
ale juz bylo za pozno

Co Ty pierdolisz?
Automat służy do ODCHODZENIA, a nie lądowania.


--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

I GDZIE JEST KOKPIT?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona