Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   I HATE YOU POLISH POLITICIANS THIEVES BANDITS CROOKS CRIMINALS GAYS HITLERS SS-men IDIOTS MOTHERFUCKERS PiSdickheads

I HATE YOU POLISH POLITICIANS THIEVES BANDITS CROOKS CRIMINALS GAYS HITLERS SS-men IDIOTS MOTHERFUCKERS PiSdickheads

Data: 2011-04-04 21:15:20
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
I HATE YOU POLISH POLITICIANS THIEVES BANDITS CROOKS CRIMINALS GAYS HITLERS SS-men IDIOTS MOTHERFUCKERS PiSdickheads
FUCK YOU VERY MUCH VILLAGE PIGS MAKING ME SUFFERING ALL MY LIFE LONG
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!

Data: 2011-04-04 14:09:56
Autor: Antenka
I HATE YOU POLISH POLITICIANS THIEVES BANDITS CROOKS CRIMINALS GAYS HITLERS SS-men IDIOTS MOTHERFUCKERS PiSdickheads
On 4 Kwi, 21:15, "PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009"
<obieca...@pisianki.pl> wrote:
[...]

Jogi tylko tyle? Abrakadabra zabrakło

Antenka

P....ć   gównianÄ… walutÄ™ ojro!Åšmierć jewrokoÅ‚chozowi,!

Data: 2011-04-05 12:22:06
Autor: raff

"PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009" <obiecanki@pisianki.pl> wrote in message news:ind5c9$iuv$1speranza.aioe.org...
FUCK YOU VERY MUCH VILLAGE PIGS MAKING ME SUFFERING ALL MY LIFE LONG
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!
ALLAH AKBAR!!!

Tylko sie nie wysadzaj, Jogi.

R.

Data: 2011-04-05 12:12:27
Autor: Antenka
I HATE YOU POLISH POLITICIANS THIEVES BANDITS CROOKS CRIMINALS GAYS HITLERS SS-men IDIOTS MOTHERFUCKERS PiSdickheads
On 5 Kwi, 12:22, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Tylko sie nie wysadzaj, Jogi.<

Hihihihi :D

Raffik nie dowcipkuj, tylko przyznaj się, czy jesteś narodowości
śląskiej? ;-)

Antenka

Data: 2011-04-06 22:09:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-06 08:55, raff pisze:
"Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  wrote in message news:4d640ea8-46df-4c34-bae6-4d1a290e9720cu4g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Kwi, 12:22, "raff"<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

Tylko sie nie wysadzaj, Jogi.<
Hihihihi :D

Raffik nie dowcipkuj, tylko przyznaj się, czy jesteś narodowości
śląskiej? ;-)

Ja ? Gdzie tam.

R.

No tak, - Sosnowiec to nie ÅšlÄ…sk.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-04-07 07:58:07
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:inihbt$l3k$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-06 08:55, raff pisze:
"Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  wrote in message news:4d640ea8-46df-4c34-bae6-4d1a290e9720cu4g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Kwi, 12:22, "raff"<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

Tylko sie nie wysadzaj, Jogi.<
Hihihihi :D

Raffik nie dowcipkuj, tylko przyznaj się, czy jesteś narodowości
śląskiej? ;-)

Ja ? Gdzie tam.

R.

No tak, - Sosnowiec to nie ÅšlÄ…sk.

No, no, tylko nie Sosonowiec.

Sosnowiec to wasza KomuszLandia.

R.

Data: 2011-04-07 16:17:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-07 07:58, raff pisze:
"jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message news:inihbt$l3k$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-06 08:55, raff pisze:
"Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>   wrote in message news:4d640ea8-46df-4c34-bae6-4d1a290e9720cu4g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Kwi, 12:22, "raff"<patagonia2...@onet.pl>   wrote:

Tylko sie nie wysadzaj, Jogi.<
Hihihihi :D

Raffik nie dowcipkuj, tylko przyznaj się, czy jesteś narodowości
śląskiej? ;-)

Ja ? Gdzie tam.

R.
No tak, - Sosnowiec to nie ÅšlÄ…sk.