I Have a Dream.

Data: 2011-05-15 03:50:43
Autor: cirrus
I Have a Dream.
# Podczas historycznej demonstracji, która odbyła się 28 sierpnia 1963 Martin Luther King wygłosił słynne przemówienie znane później pod tytułem Mam marzenie - I Have a Dream. Polska może się "poszczycić" politykiem, który wzorem Kinga równie często miewa sny. W odróżnieniu do amerykańskiego laureata pokojowej Nagrody Nobla Jarosław Kaczyński to mały perfidny człowiek, który notorycznie śni o destrukcji nienawiści i zemście. Prezentację swoich paranoicznych snów prezes Prawa i Sprawiedliwości rozpoczął podczas wyborczego wiecu w Rzeszowie gdzie niespodziewanie przypomniał zebranym nazwisko minister zdrowia. Kiedy posłanka Kempa oczekiwała w świętokrzyskim na przeprosiny Tuska a warszawska centrala partii myślała o tym jak pozbawić mniejszość niemiecką przywilejów jej szef stojący pod transparentami mówiącymi o prawdzie smoleńskiej zapowiedział, że złoży wniosek o wotum nieufności dla znienawidzonej minister zdrowia Ewy Kopacz. Właśnie dziś Kaczyński przypomniał sobie, że Ewa Kopacz jest najgorszym w historii ministrem i zagroził politykom rządzącej koalicji, że każda próba obrony jej stanowiska będzie potraktowana, jako karygodne i brzemienne w skutkach zachowanie, które w swoim czasie zostanie odpowiednio rozliczone. Polityk PiS momentami robił wrażenie człowieka powracającego do zgubnego nałogu, który w ubiegłym roku wyciął z jego świadomości kilka miesięcy życia. Dziwnej gestykulacji i minom przypominającym pantomimę towarzyszyła znana już z wyborów prezydenckich sprawa, przez którą Kaczyński przegrał dwa procesy sądowe. Zebrani ponownie usłyszeli o dramatycznej w skutkach prywatyzacji służby zdrowia, która powinna zostać poddana pod społeczne głosowanie w drodze referendum. Dość tolerancji PiS dla pani, która rządzi służbą zdrowia. Ta pani powinna odejść - grzmiał z mównicy pan prezes. Tak właśnie wygląda merytoryczna dyskusja o Polsce, którą zapowiadano przed wyruszeniem w wyborczą podróż po kraju. Kolejne wiece już wkrótce przyniosą kolejne wnioski o wota nieufności a kiedy już zabraknie ministrów, których trzeba usunąć pod nóż pójdzie splamiony smoleńską krwią premier Tusk. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfgr6

--
stevep

Data: 2011-05-15 01:55:42
Autor: obserwator
I Have a Dream.

Jaroslaw Kaczynski to najlepszy polityk jakiego Polska miala od czasow II Rzeczpospolitewj, dlatego komuchy tak go zwlaczacie i niszczycie po bolszewicku.

Data: 2011-05-15 07:27:19
Autor: cirrus
I Have a Dream.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqnbqu$1ji$1inews.gazeta.pl...
Jaroslaw Kaczynski to najlepszy polityk jakiego Polska miala od czasow
II Rzeczpospolitewj, dlatego komuchy tak go zwlaczacie i niszczycie po
bolszewicku.

Eeee, od początku świata i jeden dzięń dłużej.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:27:42
Autor: pluton
I Have a Dream.
Jaroslaw Kaczynski to najlepszy polityk jakiego Polska miala od czasow
II Rzeczpospolitewj, dlatego komuchy tak go zwlaczacie i niszczycie po
bolszewicku.

Dal Polsce Pientknego Romana, Endrju 'opalonego' Leppera,
Antka Macierewicza, Ankie Fotygie, PJN i wiele fajnych powiedzonek.

Nullification

Data: 2011-05-15 08:07:12
Autor: cytryna
I Have a Dream.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

......"pod nóż pójdzie splamiony smoleńską krwią premier Tusk." - najwyższy czas! --

Data: 2011-05-15 03:39:32
Autor: Antenka
I Have a Dream.
On 15 Maj, 08:07, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

....."pod nóż pójdzie splamiony smoleńską krwią premier Tusk." - najwyższy czas!<

Zdrada!!!
Pójdzie! I to już wkrótce! Zniszczono rządowy samolot w powietrzu na
sowieckim terytorium . Brak reakcji polskiego splatwosianego rządu na
ten zamach=zdrada!!!

Antenka

P.s. Kibole też  będą wymierzać karę. ;-))

Data: 2011-05-15 13:53:47
Autor: .
I Have a Dream.
Dnia Sun, 15 May 2011 03:39:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ludzie, was powinno się pozamykać w szpitalach dla psychicznie chorych i
wszystkim bez wyjątku zrobic lobotomie!

Dominik

Data: 2011-05-15 04:57:44
Autor: Antenka
I Have a Dream.
On 15 Maj, 13:53, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

> [...]

> P.s. Kibole też  będą wymierzać karę. ;-))

Ludzie, was powinno się pozamykać w szpitalach dla psychicznie chorych i

Gratuluję "dobrego smaku" czytelniku "Żołnierza Wolności" i "Trybuny
Ludu". A teraz wypad żydo-komuchu, POlszewicka zakało!

Antenka

I Have a Dream.