I JUZ POLICJA...

Data: 2010-03-15 19:54:36
Autor: Panslavista
I JUZ POLICJA...
 ... występuje o zakaz noszenia narzędzi takich jak maczeta. Pewnie i kosę (narzędzie rolnicze nie będzie można wozić na pole przywiązane do roweru "Ukraina", bo to może być nieprawomyślne...

    A pisałem niedawno - policja nie powinna stanowić prawa, gdyż będzie ograniczać prawa obywatelskie do maksimum.

Data: 2010-03-15 20:18:45
Autor: jadrys
I JUZ POLICJA...
W dniu 2010-03-15 19:54, Panslavista pisze:
[...]

A to banda jedna, - jak sobie Polacy dadzą radę w życiu bez maczety?

Data: 2010-03-15 21:54:46
Autor: Panslavista
I JUZ POLICJA...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnm174$2rt$2news.onet.pl...
[...]

I bez broni palnej - życie niewolnika ssmanów.

Data: 2010-03-16 08:28:35
Autor: jadrys
I JUZ POLICJA...
W dniu 2010-03-15 21:54, Panslavista pisze:

A to banda jedna, - jak sobie Polacy dadzą radę w życiu bez maczety?

I bez broni palnej - życie niewolnika ssmanów.

Akurat mi broń palna nie jest potrzebna. Potrafię różnych szlachetnie urodzonych sprowadzać do parteru za pomocą mojej niezawodnej szabelki..

Data: 2010-03-16 08:48:02
Autor: Panslavista
I JUZ POLICJA...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnnbvn$qb0$1news.onet.pl...
[...]

Nie jest to przypadłość wyłączna Jądrysiów. Obsługa mojego arsenału jest znacznie większa - na poziomie nadal perfekcyjnym. Kałasz czeka i z nudów może zechcieć odstrzelić jądro Jądrysiowi.

Data: 2010-03-15 20:18:53
Autor: u2
I JUZ POLICJA...
W dniu 2010-03-15 19:54, Panslavista pisze:
 ... wystĂŞpuje o zakaz noszenia narzĂŞdzi takich jak maczeta.

W Anglii juĹź to dawno ustanowiono.

Data: 2010-03-15 20:23:29
Autor: bolek
I JUZ POLICJA...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnm1bq$7i2$3atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-15 19:54, Panslavista pisze:
 ... wystepuje o zakaz noszenia narzedzi takich jak maczeta.

W Anglii już to dawno ustanowiono.

W Angli np. nie wolno bić żony po godzinie 23-tej.
Bo sąsiedzi chcą spać.

Data: 2010-03-15 20:39:26
Autor: u2
I JUZ POLICJA...
W dniu 2010-03-15 20:23, bolek pisze:

 ... wystepuje o zakaz noszenia narzedzi takich jak maczeta.

W Anglii juÂż to dawno ustanowiono.

W Angli np. nie wolno biĂŚ Âżony po godzinie 23-tej.
Bo sÂąsiedzi chcÂą spaĂŚ.

Moim zdaniem nie należy wzorować się na brytolach, bo u nich wszystko na
opak :)

Data: 2010-03-15 21:55:36
Autor: Panslavista
I JUZ POLICJA...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:hnm335$r1s$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-15 20:23, bolek pisze:

 ... wystepuje o zakaz noszenia narzedzi takich jak maczeta.

W Anglii ju? to dawno ustanowiono.

W Angli np. nie wolno bia ?ony po godzinie 23-tej.
Bo s?siedzi chc? spaa.

Moim zdaniem nie należy wzorować się na brytolach, bo u nich wszystko na
opak :)

Chyba nie.

Data: 2010-03-15 21:57:05
Autor: u2
I JUZ POLICJA...
W dniu 2010-03-15 21:55, Panslavista pisze:

Moim zdaniem nie naleÂży wzorowaĂŚ siĂŞ na brytolach, bo u nich wszystko na
opak :)

Chyba nie.

Zdecydowanie nie :)

Data: 2010-03-16 05:41:54
Autor: Panslavista
I JUZ POLICJA...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:hnm740$kph$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-15 21:55, Panslavista pisze:

Moim zdaniem nie nale?y wzorowaa sie na brytolach, bo u nich wszystko na
opak :)

Chyba nie.

Zdecydowanie nie :)

Inne podejście do praw obywateskich - policja jest służbą obywatelom, a nie "władzuchną".

Data: 2010-03-15 21:54:57
Autor: ASDFG
I JUZ POLICJA...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnm1bq$7i2$3atlantis.news.neostrada.pl...
W Anglii już to dawno ustanowiono.
Policja ma tam tylko pały i jak przejdę na czerwonym to mi mówią "dzień dobry".

I JUZ POLICJA...