I Liga, I Liga Radzionków!

Data: 2010-05-26 19:20:47
Autor: UGI
I Liga, I Liga Radzionków!
Na dwie kolejki przed końcem Cidry zapewniły sobie awans na zaplecze Ekstraklasy, będąc zdecydowanie najlepszą drużyną grupy zachodniej.

Zawsze sądziłem, że Ruch pozostanie ekipą mającą swoje 5 minut w przeszłości, bez perspektyw na powrót. A tu proszę, po 7 latach przerwy ponownie wielkie marki będą musiały sobie przypomnieć gdzie leży Radzionków (choc stadion jest w Bytomiu :-) ). Aż żal, że Górnik prawdopodobnie awansuje do Ekstraklasy bo taki mecz byłby dla mnie czymś absolutnie wyjątkowym.

A tak w ogóle to można gdzieś znaleźć warunki licencyjne, które trzeba spełnić w I lidze? Jakoś nie mogę znaleźć a to główna bolączka przed nastepnym sezonem.

Data: 2010-05-27 08:49:18
Autor:
I Liga, I Liga Radzionków!
z takimi działaczami co srają na kibicow to ich miejsce i tak jest w II lidze.
Bez porządnych trybun zdobedą napewno puchar Polski :*

--

I Liga, I Liga Radzionków!