I Niedziela Wielkiego Postu [1 kl/m.]

Data: 2011-03-13 08:45:43
Autor: abc
I Niedziela Wielkiego Postu [1 kl/m.]
Introit na I Niedzielę Wielkiego Postu  można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=GEXoW7Qy-z0

Tekst:

Invocabit me, et ego exaudiam eum : eripiam eum, et glorificabo eum,
longi-tudine dierum adimplebo eum.

Qui habitat in adiutorio Altissimi, in protectione Dei caeli commorabitur.

Gloria Patri...

Invocabit me...

czyli

Wzywać mnie będzie, a Ja go wysłu-cham. Wyratuję go i wsławię, nasycę go
długim żywotem.

 Kto się w opiekę oddał Najwyższemu, pod osłoną Boga niebios bezpiecznie
przebywa.

Chwała Ojcu...

Wzywać mnie będzie

I Niedziela Wielkiego Postu [1 kl/m.]