I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.

Data: 2011-06-29 16:23:03
Autor: cirrus
I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.
# Kocham PiS

A kocham miłością bezgraniczną.

Moja miłość nie wybiera, nie błądzi i nie wątpi.

Miłość to dozgonna, do śmierci PiS lub mojej własnej.

Niech PiS żyje wiecznie.

A ponieważ kocham, wiem, że jedynym prawdziwym Polakiem i patriotą jest w mojej Ojczyźnie Jarosław Kaczyński.

Miłość moja, jak to często z miłością bywa, bezkrytyczna jest i nie podlega dyskusji.

Nieważne są dla niej jakiekolwiek argumenty, prawdy, fakty lub przeciwności. Umacniają mnie jedynie w słuszności mojej miłości. Niech trwa. Wiecznie.

Miłość moja (do PiS) krytyki się nie boi, argumentów nie słucha, wrogom nie odpuści, od złego uchroni, ku przyszłości poprowadzi, o sprawiedliwość dziejową zadba, winnych ukarze i pod sztandarem (narodowym) zjednoczy. Przy krzyżu (jakże polskim) przyklęknie, pomniki wzniesie, chwałę i cześć (gdzie trzeba i wypada) odda.

Kocham PiS i wierne mu media zakonnika z Torunia.

Im więcej mają racji, tym bardziej wroga i antypolska, europejska, establishmentem podparta, na mediach głównego nurtu umocowana, zgraja zdrajców i agentów (ruskich, szkopskich / niepotrzebne lub nieprawdziwe skreślić) atakuje mój ukochany, jedynie słuszny PiS. O wodach (termalnych) przez wzgląd na me dobre wychowanie nie wspomnę.

Kocham PiS, zwłaszcza teraz, gdy spadło nań jednocześnie tyle nieszczęść.

Jednoczę się w modlitwie za zamordowanych w Katyniu, Smoleńsku i wszędzie tam, gdzie odwieczni wrogowie Polski, Ojczyzny mojej, zaatakowali znienacka wraz z narodowymi szubrawcami, volksdeutschami (z Wehrmachtu), agentami (śpiochami) i zdrajcami (z WSI) oraz odszczepieńcami (z PJN). Kocham PiS także za to, że nadal trwa, czuwa i o Polskę, Ojczyznę moją, się troszczy.

A wiem, że to czyni, wiem to, bo słyszę i widzę, co mówi bez przerwy wódz PiS.

Ja wierzę, wierzę MU bezgranicznie.

Oddam na mój PiS mój głos.

Zawsze.

I nie jestem odosobniony.

Jest nas wielu.

Jedna czwarta lub (czasami nawet) jedna trzecia polskich wyborców.

A będzie nas więcej, tak nam dopomóż Bóg.

I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.

Kiedyś. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfkk9
--
stevep

Data: 2011-06-29 14:36:55
Autor: obserwator
I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
http://tiny.pl/hfkk9

Czy autor tego tekstu Grzegorz Ziętkiewicz jest agentem wpływu ?

Zjednoczone siły naszych dwóch odwiecznych wrogów czyli Niemiec i Rosji stale
poszukują takich Ziętkiewiczów z polskimi papierami, zresztą tacy chętni
Ziętkiewicze sami się zgłaszają i nagabują zagrnanicznych mocodawców, którzy
na odległość śmierdzą pieniędzmi, a Ziętkiweicze mają dobry węch, no i spryt
na swój własny użytek oczywiście. http://lubczasopismo.salon24.pl/jamajka/post/292204,grzegorz-zietkiewicz-agentem-wplywu

Data: 2011-06-30 03:19:58
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iufda7$7hb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ależ drogi obsrywatorze, każdy kto nie zgadza się z linią waszej partii jest nie tylko agentem wpływu, ale i jeszcze znacznie gorzej, ale o tym sza, bo wiem, ale nie powiem.
--
stevep

Data: 2011-06-30 09:49:13
Autor:
I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.
On Thu, 30 Jun 2011 03:19:58 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Ależ drogi obsrywatorze, każdy kto nie zgadza się z linią waszej partii jest nie tylko agentem wpływu, ale i jeszcze znacznie gorzej, ale o tym sza, bo wiem, ale nie powiem.

 obsrywator to tchorz i posraniec. komuszy prowokator.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 16:30:31
Autor: CeSaR
I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.
Amen

Data: 2011-06-29 21:58:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-29 16:23, cirrus pisze:
# Kocham PiS

A kocham miłością bezgraniczną.

Ze wzajemnością? Tan cały PiS odwzajemnia uczucie?

I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.