I PO elektrowniach atomowych :-)

Data: 2011-03-29 08:49:18
Autor: A. Filip
I PO elektrowniach atomowych :-)
PO tym jak w Badenii-Wirtembergii zieloni podwoili (12->24%) udziały w
lokalnym parlamencie (zapewne na skutek "Japońskiego wycieku") ja wątpię
by Tusk miał [nabiał] by ryzykować przepychanie energetyki jądrowej
*przed* wyborami. Najwyżej wciśnie ją "ciemnemu ludowi" *PO* wyborach :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rozum i wykształcenie są jak duch i ciało.

Data: 2011-03-29 09:33:49
Autor: zażółcony

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:deswiocgnv+B3T@michael.huge.strangled.net...
[...]

A ja, ciemny lud, chcę mieć tani prąd na Pomorzu !
Bez energii nie ma przyszłości. Kropka.
I prawdę mówiąc, wolę, żeby ta elektrownia atomowa była u nas, pod naszą kontrolą,
budowana wg technologii zachodnich - niż, żeby prąd dla Pomorza pochodził z elektrowni,
które powstaną w Kaliningradzie przy granicy z Polską. A powstaną, jeśli u nas będzie
deficyt energii. I znów zarobi Rosja, a my wyjdziemy na tym, jak Polak na mydle.

Data: 2011-03-29 12:01:10
Autor: TUsk-154

"zażółcony" <red@xop.pl> wrote in message news:ims20t$773$1news.onet.pl...

[...]

Zobaczymy ile bedziesz za niego placil.

Data: 2011-03-29 12:14:22
Autor: Dirko
I PO elektrowniach atomowych :-)
U¿ytkownik "za¿ó³cony" <red@xop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ims20t$773$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:deswiocgnv+B3T@michael.huge.strangled.net...

A ja, ciemny lud, chcê mieæ tani pr±d na Pomorzu !

    A mnie siê marzy samochód na pr±d.
Postêpu nie da siê powstrzymaæ, mo¿na go tylko spowolniæ.

I PO elektrowniach atomowych :-)