I TAK TO JEST WINA KIEROWCY BOR

Data: 2017-07-11 11:43:50
Autor: boukun
I TAK TO JEST WINA KIEROWCY BOR
Z ustaleń RMF FM wynika, że prokuratorzy chcą przesłuchać jeszcze kilka osób. Kluczowe będą zeznania funkcjonariusza BOR, który jechał audi razem z premier Szydło i powinien wiedzieć, czy rządowa kolumna jechała na włączonych sygnałach dźwiękowych, oraz widzieć, czy Sebastian K. włączył kierunkowskaz w seicento.

Wypadek i śledztwo

Do wypadku doszło 10 lutego w Oświęcimiu. Policja podała, że rządowa kolumna trzech samochodów (pojazd premier Beaty Szydło jechał w środku) wyprzedzała fiata seicento. Jego 21-letni kierowca przepuścił pierwszy samochód, a następnie zaczął skręcać w lewo i uderzył w auto szefowej rządu, które następnie uderzyło w drzewo.

https://wiadomosci.wp.pl/wypadek-premier-szydlo-jest-opinia-ws-limuzyny-bor-6143028295587969a

klamcy
18 min. temu

Czy wlaczyl kierunkowskaz czy nie. Czy hamulce dzialaly w obu autach czy nie. I TAK TO JEST WINA KIEROWCY BOR. Nie zachowal szczegolnej ostroznosci przy uprzywilejowaniu.

Magi
16 min. temu

[...]
A ja już znam te zeznania. Kolumna jechała na sygnałach a Sebastian K. nie włączył kierunkowskazu i tej wersji będą się trzymać.

janko
16 min. temu

Byłby winny jakby miał zepsutą wycieraczkę? A nie sydło pędząca na pierogi na podwójnej ciągłej bez sygnałów w dużej odległości za pierwszym autem BOR też bez sygnalizacji dźwiękowej

opona gorszego sortu
5 min. temu

lepszy sort nie zważa na życie zwykłych obywateli. Śpieszyła się baba na obiad. Tak jak głupi "Adrian" na narty! I za nasze pieniądze odbywają się nieuzasadnione przewozy samolotami wojskowymi, dowożenie na lawetach panzerlimuzyn itd. Jeżdżą jak wariaci. Nawet na posłuchanie u Rydzyka!!!

Data: 2017-07-11 11:52:54
Autor: Presidente de San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Z ustaleń RMF FM wynika, że prokuratorzy chcą przesłuchać jeszcze kilka osób. Kluczowe będą zeznania funkcjonariusza BOR, który jechał audi razem z

Nie lepiej zapuszkować na dłużej kierowcę? Za krótko go trzymali, nie przyznał
się. Jakby na dłużej Płaszczak go zamknął to nawet przyznałby się komu ukradł
seicento :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

I TAK TO JEST WINA KIEROWCY BOR