I TAK WAS PRZEŻYJĘ. ..

Data: 2012-01-27 19:44:10
Autor: Obserwator
I TAK WAS PRZEŻYJĘ. ..

Quo Vadis, Polonia? - Lech Makowiecki

http://www.youtube.com/watch?v=hfKkB0y9dLQ

....Lech Makowiecki o sobie:

*Urodziłem się rok po śmierci Stalina... Już samo to nastrajało człowieka
optymistycznie...

Kiedy jeszcze byłem młodym, czupurnym licealistą, potem studentem (a było to
jeszcze w czasach mrocznej komuny) – zderzając się z głupotą, chamstwem i złą
wolą decydentów różnego szczebla i specjalności powtarzałem sobie po cichu:
„Trudno... Nic na to nie poradzę... Ale czas działa na moją korzyść.
Przeczekam to jakoś. PRZEŻYJĘ WAS...”*

http://niezalezna.pl/22475-i-tak-was-przezyje

Data: 2012-01-28 08:39:06
Autor: Leprechaun
I TAK WAS PRZEŻYJĘ. ..

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfuuqa$sma$1inews.gazeta.pl...

[...]

jeszcze w czasach mrocznej komuny) &#8211; zderzając się z głupotą, chamstwem i złą
wolą decydentów różnego szczebla i specjalności powtarzałem sobie po cichu:
&#8222;Trudno... Nic na to nie poradzę... Ale czas działa na moją korzyść.
Przeczekam to jakoś. PRZEŻYJĘ WAS...&#8221;*

http://niezalezna.pl/22475-i-tak-was-przezyje

Być może człeczyna doczeka się wygranych przez J.Kaczyńskiego wyborów. Wtedy będzie mógł odejść w pokoju kogoś tam.

BomBel

I TAK WAS PRZEŻYJĘ. ..