I TAK WLASNIE POWINNO BYC

Data: 2009-03-20 07:57:30
Autor: fresh
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6404675,Zaplaci_za_zabojstwo__doslownie.html

zwlaszcza pijani sprawcy wypadkow drogowych ze skutkiem smiertelnym -
bez wzgledu na OC, powinni placic dozywotnio rodzinom ofiar renty...

to samo tez byli esbecy, straznicy graniczni czy inni opresorzy z czasow
PRL powinni placic renty swoim ofiarom lub ich rodzinnom, bo niby
czemu nie ?

Data: 2009-03-20 10:03:20
Autor: ColgatesBilly
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

"fresh" <lipif@o2.pl> wrote in message news:gpveoh$kcf$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Az sie prosi...

To co ze sprawa Geremka?

( on sam chyba nie mialby p/ko zeby ustawa dziala wstécz,
  albo wznowiono proces...)

Data: 2009-03-20 10:08:32
Autor: Bad Behaviour
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
fresh wrote:
[...]

A to niby czemu bez wzgledu na OC? To po chuja w ogole kaza sie ubezpieczac?

Data: 2009-03-20 10:38:04
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Bad Behaviour pisze:
fresh wrote:
[...]

Dlatego, bo fresh jest absolutnym abstynentem..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-03-20 13:16:48
Autor: Neko
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Dlatego, bo fresh jest absolutnym abstynentem..

A moze dlatego ze nie siada za kolkiem po 3 jabolach
jak wiekszosc piszacych na tej grupie ?

Data: 2009-03-20 13:29:48
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Neko pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Dlatego, bo fresh jest absolutnym abstynentem..

A moze dlatego ze nie siada za kolkiem po 3 jabolach
jak wiekszosc piszacych na tej grupie ?

I to go pewnie boli.. On po trzeźwemu może powodować wypadki do woli, żadna kara go nie czeka..  A kogoś po kieliszku zaraz by wieszał..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-20 13:47:47
Autor: Andy
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

"jadrys" <ilicz@wp.pl>

I to go pewnie boli.. On po trzeźwemu może powodować wypadki do woli, żadna kara go nie czeka..  A kogoś po kieliszku zaraz by wieszał..

--
Nie, nie kogoś po kieliszku. Tylko debilow po kieliszku siadajacych za kolkiem. I nie wieszal, tylko dozywotnio wysylal do kamieniolomow. I zryc bym duzo dawal, zeby mieli sile w tych kamieniolomach dlugo i efektywnie robic piasek z granitu.

Andy

Data: 2009-03-20 06:08:01
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 20 Mar, 13:47, "Andy" <p...@puciu.de> wrote:
"jadrys" <il...@wp.pl>

> [...]

> --

Nie, nie kogoś po kieliszku. Tylko debilow po kieliszku siadajacych za

A debilów abstynentów nagradzał medalem Czerwonej Gwiazdy?
J-23

Data: 2009-03-20 14:19:45
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Medal Kongresu byłby stosowniejszy..

Data: 2009-03-20 15:49:40
Autor: cirrus
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq055e$mbc$3news.task.gda.pl...
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Może być order Che Guevary.

--
stevep

Data: 2009-03-20 16:21:51
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

mrdevilyn@gmail.com pisze:

[...]

Nie szargajmy świętości..

Data: 2009-03-23 08:27:24
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Może być order Che Guevary.

Nie szargajmy świętości..

Nie rozśmieszaj mnie...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 09:05:29
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
Może być order Che Guevary.

Nie szargajmy świętości..

Nie rozśmieszaj mnie...

Nie wiem co w tym widzisz śmiesznego.. Śmieszne to powinno Ci się wydawać modlenie do obrazu..

Data: 2009-03-23 09:34:34
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Nie wiem co w tym widzisz śmiesznego.. Śmieszne to powinno Ci się wydawać modlenie do obrazu..

Modlenie się do obrazu jak najbardziej wydaje mi się śmieszne.
Równie śmieszne co czczenie pamięci jakiegoś specjalisty od posyłania ludziom kulek w łeb.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 09:45:57
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Niestety w stosunku do niektórych kapitalistów i ich niektórych piesków pozostaje tylko eliminacja poprzez kulę w zakuty łeb..

Data: 2009-03-23 10:22:33
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Niestety w stosunku do niektórych kapitalistów i ich niektórych piesków pozostaje tylko eliminacja poprzez kulę w zakuty łeb..

I tutaj masz odpowiedź dlaczego kamuniści to banda kryminalistów. Faktycznych lub potencjalnych.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 11:24:25
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

"kamuniści" zapewne tak..  :-P    To jakaś odmiana wyzyskiwaczy?

Data: 2009-03-23 03:38:55
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 23 Mar, 11:24, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

"kamuniści" zapewne tak..  :-P    To jakaś odmiana wyzyskiwaczy?

Chyba najgorsza z mozliwych. Wyzyskują ludzką głupotę, naiwność i
niewiedzę w celu urządzenia im  piekła na ziemi. A jeszcze wmawiają
swoim ofiarom ze to raj....
J-23

Data: 2009-03-23 11:47:03
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Mógłbyś zdefiniować słowo "kamunista" ? To wg. Ciebie ktoś najwyraźniej "gorszy"od komunisty..

Data: 2009-03-23 04:33:07
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On Mar 23, 11:47 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Mógłbyś zdefiniować słowo "kamunista" ? To wg. Ciebie ktoś najwyraźniej
"gorszy"od komunisty..

A proszę bardzo" kAmunista to sowiecka wersja komunisty, która
tradycyjne zalety komunisty łączy z tradycyjnymi zaletami umysłu i
charakteru ludu pracującego miast i wsi Rosji (jak chamstwo,
prymitywizm, brak dbałosci o higienę, alkoholizm itditp).
J-23

Data: 2009-03-23 12:52:54
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Przyznam że pierwsze słyszę takie słowo (poza przejęzyczeniami)..

PS. Widzę że opisałeś życie i zachowania ludu pracującego.. Czy zechciałbyś może napisać coś na temat ludu niepracującego (pasożytów z "wyższych" sfer)??

Data: 2009-03-23 06:36:32
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 23 Mar, 12:52, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Przyznam że pierwsze słyszę takie słowo (poza przejęzyczeniami)...

Jedz do rAssiji, tam sie nasłuchasz "o" wymawianego jak "a" do
upojenia.

PS. Widzę że opisałeś życie i zachowania ludu pracującego.. Czy
zechciałbyś może napisać coś na temat ludu niepracującego (pasożytów z
"wyższych" sfer)??

Czefgos takiego jak "pasożyty z wyższych sfer" zwyczajnie nie ma
jadrysiu i chyba nigdy nie było (no, moze poza nielicznymi wyjątkami).
To zupełnie tak jakbyś komputer będący na pokładzie niemal każdego
wspólczesnego samochodu uznał za "niepracujący" w odróznieniu od
silnika, kół i skrzyni biegów. Jezeli chcesz namacalnie  poznać
różnicę między kapitalizmem a socjalizmem to udaj się w dłuższą
podróż  mercedesem ( z owym "pasożytnmiczym" komputerem w desce) a
potem tę samą podróż zrób syrenką, małodużym fiatym albo innym
polonezem czy żiguli.
J-23

Data: 2009-03-23 15:11:58
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

.
J-23

Nieliczne wyjątki (bardzo nieliczne), to byli błękitnokrwiści którzy potrafili zapracować na siebie.. Widzisz Hans, ci którymi gardzisz (lud pracujący wsi i miast) przeżyłby bez jaśnie panów.. Natomiast jest mocno wątpliwe żeby samodzielnie mogli żyć wyzyskiwacze.. Nie od dzisiaj znana jest zasada jaśniepaństwa- raczej śmierć niż  praca (na samego siebie)..

Data: 2009-03-23 12:28:57
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On Mar 23, 3:11 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nieliczne wyjątki (bardzo nieliczne), to byli błękitnokrwiści którzy
potrafili zapracować na siebie..

Kto ci takich bredni do głowy nakładł? Owi "błękitnikrwiści" nie tylko
potrafili zapracować na siebie ale i na setki czy tysiące ludzi którzy
byli od nich zależni.

Widzisz Hans, ci którymi gardzisz (lud pracujący wsi i miast)

To ty nimi gardzisz, chciałbys zrobic z nich niewolników.

przeżyłby bez jaśnie panów..
 .. w jaskiniach i na drzewach.

 Natomiast jest mocno wątpliwe żeby samodzielnie mogli żyć wyzyskiwacze..

Jest to więcej niż pewne. Nawet wśród prostego ludu dość by się
znalazło ludzi na tyle rozsadnych, żeby uznac potrzebe istnienia
kierownictwa.

 Nie od dzisiaj znana jest zasada jaśniepaństwa- raczej śmierć niż  praca (na samego siebie)..

Uświadom sobie wreszcie   ze ta rzekoma "zasada" to wytwór jakiegoś
mocno chorego umysłu. Gdybyś miał kiedykolwiek w zyciu okazje do
kierowania duża grupą ludzi to  bys  na tego typu bzdury był odporny.
Nawet by ci w głowie nie postała myśl debilna że to nie jest praca, i
to ciężka.
J-23

Data: 2009-03-23 22:49:41
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Na czym to polegało? Jaśni rozdawali duże baty i małe marchewki?
A ja Ci mówię że to był normalny wyzysk..

Widzisz Hans, ci którymi gardzisz (lud pracujący wsi i miast)

To ty nimi gardzisz, chciałbys zrobic z nich niewolników.

Brak słów..

przeżyłby bez jaśnie panów..
 .. w jaskiniach i na drzewach.

A chociażby, ale bez bata nad głową..

[...]

To się nazywa napełnianiem swojej kabzy kasztem innych, czyli wyzyskiem.

[...]

Spróbuj może odróżnić bezinteresowne kierowanie ludźmi od bycia ich panem.. jaśnie panem.

J-23

Data: 2009-03-23 15:16:22
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 23 Mar, 22:49, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Na czym to polegało? Jaśni rozdawali duże baty i małe marchewki?
A ja Ci mówię że to był normalny wyzysk..

A ja ci mówię że bredzisz.

To się nazywa napełnianiem swojej kabzy kasztem innych, czyli wyzyskiem.

Jakim "kosztem", opamiętaj sie czlowieku. Jak masz 100 tysięcy ludzi z
łopatami to ktoś MUSI im powiedzieć co mają kopać, gdzie i jak
głęboko. Oraz kiedy przrestać, a kiedy i gdzie nie kopać tylko wrecz
przeciwnie, usypać górkę. Bez tego "kogoś" 50 tysięcy będzie kopało
bezsensowny dół, a drugie 50 tysięcy będzie go równie bezsensownie
zakopywać. Wszyscy sie bardzo napracują a efektem ich wysiłków będzie
wielkie gówno.

Spróbuj może odróżnić bezinteresowne kierowanie ludźmi od bycia ich
panem.. jaśnie panem.

A cóż to za zwierze "bezinteresowne kierowanie"? Może sam sobie
bezinteresownie pracuj?  Btw. ciekawym skąd u ciebie jakieś kompleksy
na punkcie "jasnie panów". Nie masz chyba tylu lat żeby się z nimi
kiedykolwiek bezposrednio zetknąć, na szkoleniach partyjnych tow.
ikonowicz tez nie bredzi raczej o jaśniepanach tylko o
"kapitalistycznych krwiopijcach"...Czyżbyś miał intuicję że "jaśnie
panowie" to  ludzie pod każdym względem lepsi od ciebie i to właśnie
wzbudza twoją agresję?
J-23

Data: 2009-03-23 23:32:52
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Już to sprowadziłeś z tematu wyzysku do tematu kierowanie ludźmi..

[...]

Absolutnie jaśni nie wzbudzają we mnie agresji( raczej politowanie).. Chcę tylko w miarę prosty sposób uzmysłowić grupowiczom (szczególnie tym plującym na komunę) czym by byli gdyby byli własnością jaśnie panów..

J-23

Data: 2009-03-23 15:50:59
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 23 Mar, 23:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Absolutnie jaśni nie wzbudzają we mnie agresji( raczej politowanie)..
Chcę tylko w miarę prosty sposób uzmysłowić grupowiczom (szczególnie tym
plującym na komunę) czym by byli gdyby byli własnością jaśnie panów..

Uzmysłowisz im to najlepiej pokaazując nędze i upodlenie
amerykańskiego robotnika który już na poczatku XX wieku zmuszany był
przez nieludzkiego "jasnie pana" do zakupu zamochodu. O ile
szczęśliwszy był przedstawiciel sowieckiiej klasy robotniczej ludu
pracującego miast i wsi, który nie miał nad sobą "jaśnie panów" a w
związku z tym nie miał nawet butów!
Spustoszenie które ktos poczynił w twojej głowie ma naprawde
monstrualne rozmiary....
J-23

Data: 2009-03-24 00:01:12
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Proponuję poczytać o losach amerykańskiego robotnika tamtych czasów w książkach Amerykańskich pisarzy z przełomu wieków (choćby London)..

Data: 2009-03-23 16:18:49
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On Mar 24, 12:01 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Proponuję poczytać o losach amerykańskiego robotnika tamtych czasów w
książkach Amerykańskich pisarzy z przełomu wieków (choćby London)..

Ale jaja... więc ty bierzesz historie opisywane w beletrystyce przez
pisarzy o "czułych serduszkach"  (Dickens,  London, nasz Reymont) za
rzetelny opis ówczesnej RZECZYWISTOŚCI??? A "Chatę wuja Toma " też
wziąłeś na poważnie? Ufff....
Zrób taki eksperyment- obejrzyj fafanaście polskich filmów nakreconych
po 2000 roku a potem pomyśl, jakie zdanie o dzisiejszej Polsce na ich
podstawie wyrobi sobie widz za 100 lat- i ile będzie ono miało
wspólnego z rzeczywistością.
Teraz rozumiem dlaczego nie wierzysz w ogrom zbrodni komunistów
chińskich czy ruskich- przeciez nikt o tym powieści nie napisał ;))
J-23

Data: 2009-03-24 09:31:36
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Nie lubię powoływać się na dane z internetu, ale zmusiłeś mnie do tego..
Poczytaj Hans trochę o "dobrobycie" amerykańskiego robotnika -

  http://wiadomosci.polska.pl/kalendarz/kalendarium/article.htm?id=35286

Natomiast tych pisarzy się nie czepiaj - oni znali rzeczywistość najlepiej..

Data: 2009-03-24 09:34:43
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 24 Mar, 09:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie lubię powoływać się na dane z internetu, ale zmusiłeś mnie do tego..
Poczytaj Hans trochę o "dobrobycie" amerykańskiego robotnika -

 http://wiadomosci.polska.pl/kalendarz/kalendarium/article.htm?id=35286

Taki stek bzdur ze aż mnie zemdliło. Doczytałem do "walką o
najbardziej uniwersalny postulat międzynarodowego ruchu robotniczego:
wprowadzenie ośmiogodzinnego dnia pracy." Najbardziej
uniwersalny..jezzzzz... co to za debilizm?

A tu masz mniej więcej opisane JAK TO BYŁO NAPRAWDE z tym 1wszym maja
zgodnie z ustaleniami historyków. Rzecz jasna z grubsza tylko, bo opis
jest jawnie stronniczy- pochodzi z lewicowej gazety wyiórczej. Nie
napisano w nim np. że strajk zaczął się w proteście przeciw
wprowadzeniu młota parowego w fabryce Mc Cormicka. Ani że pierwsze
strzały padły w obronie chińskich robotników, których anarchistyczni
strajkowicze chcieli zwyczajnie zlinczować za odmowe przyłaczenia się
do strajku. Ani tego że 4 maja  "klasa robotnicza" rzuciła w szeregi
policji bombę, zabijająca osmiu policjantów. I jeszcze wielu innych
ciekawych rzeczy o owych strajkach nie napisano.

Natomiast tych pisarzy się nie czepiaj - oni znali rzeczywistość najlepiej..

Taaa, ciewkawe tylkko skąd oni tę rzeczywistość znali. I skąd wniosek
ze wówczas nie kreowali jej, tak jak dzis to robia nagminnie, po to
tylko zeby się ksiązki lepiej sprzedawały ;). A jeśli wg ciebie
pisarze to tacy fachowcy od rzeczywistości  to przeczytaj sobie np.
książke (tez PISARKI) Małgorzaty Mitchell pt. "Przeminęło z wiatrem"
która opisuje zniesienie niewolnictwa  jako prawdziwe nieszczęscie
przede wszystkim dla zwolnionych z poddaństwa Murzynów. I kto tu
kłamał- Mitchell czy Stowe, tez pisarka i autorka "Chaty wuja Toma"
stawiajaca tezę wręcz przeciwną ? ;).
J-23

Data: 2009-03-24 21:45:47
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Też nie doczytałem tego do końca (nigdy nie lubiłem oszołomstwa ani lewego ani prawego). Internet jednak aż ugina się od od opisów sytuacji w których trup amerykańskiego robotnika ścielił się gęsto za sprawą kapitalistów..

[...]

W tym poście akurat nie chodzi o historię pierwszego maja, tylko o sytuację życiową amerykańskiego robotnika w czasach przedrewolucyjnych.. Jak sam widzisz z powyższego artykułu nie była to sielanka..

[...]

Myślę że nic nie było kreowane w wypadku pisarzy opisujących dolę a raczej niedolę amerykańskich roboli..

Data: 2009-03-24 14:27:18
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 24 Mar, 21:45, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Myślę że nic nie było kreowane w wypadku pisarzy opisujących dolę a
raczej niedolę amerykańskich roboli..

Pojedź tam kiedyś osobiście i obejrzyj do czego owa "niedola"
doprowadziła. Obejrzysz sobie "roboli" mieszkajacych w domkach z
ogródkiem i jezdżacych dyrektorskimi (u nas) autkami. A potem obejrzyj
sobie "roboli" w Rosji, patrz uważnie co osiągnęli dzieki panujacemu
tam przez niemal całe stulecie komunizmowi.
J-23

Data: 2009-03-24 23:01:25
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Ty widzisz tylko pałace i eleganckie wille (w większości kupione na kredyt), kanały ciepłownicze, ławki w nocnym central parku różne wysypiska śmieci nie budzą Twojego zainteresowania, a wiedz że w tych miejscach aż się roi od "szczęśliwych" z bogactwa swojego kraju Amerykanów..

A w Rosji, no cóż cały dorobek rewolucji przepadł w ciągu paru lat.. Rosja obecnie jest światowym centrum kapitalizmu..

Data: 2009-03-24 15:15:17
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 24 Mar, 23:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

kanały ciepłownicze, ławki w nocnym central parku różne
wysypiska śmieci nie budzą Twojego zainteresowania, a wiedz że w tych
miejscach aż się roi od "szczęśliwych" z bogactwa swojego kraju Amerykanów..

Rezczywiście się roi.... nie licząc czarnych (którzy sa w większości
organicznie niezdolni do funkcjonowania w nowoczesnym społeczeństwie)
i latynoskich emigrantów na dodrobku to ok. 3% Amerykanów mozna uznać
za mnędzarzy- pozostałe 97 to "wyzyskiwacze" ;). Taki procent meneli
to norma w kazdym społeczeństwie- oprócz rosyjskiego gdzie proporcje
wydają się byc odwrotne.
J-23

Data: 2009-03-25 00:03:43
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

No ale poza nędzarzami są również ubodzy i biedni.. Ilu będzie takich? 3/4 społeczeństwa czy więcej nie stać na wykupienie pełnego ubezpieczenia zdrowotnego dla swych rodzin?

Data: 2009-03-24 16:28:11
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On Mar 25, 12:03 am, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

No ale poza nędzarzami są również ubodzy i biedni.. Ilu będzie takich?

Dalsze 7%. Ubogi to tam oznacza taki z dochodem poniżej 900 dolców (ok
2700 złociszy) na łeb. Przy cenach z reguły znacznie nizszych niz u
nas dosłownie na wszystko.

3/4 społeczeństwa czy więcej nie stać na wykupienie pełnego
ubezpieczenia zdrowotnego dla swych rodzin?

Byś zobaczył co oferują za to "pełne ubezpieczenie" to by ci oko
zbielało. Za całkiem podstawowe (obowiazkowe tzw Part A) leczą cię tak
że o podobnym traktowaniu w Polsce możesz sobie jedynie pomarzyć. Jest
ono na ogół "darmowe" czyli płatne w podatkach. Za  stówkę miesiecznie
(300 złociszy) ubezpieczenie mozesz rozszerzyć na tzw Part B a wtedy
to już  jestes w szpitalu traktowany jak najprawdziwszy
wyzyskiwacz ;).
J-23

Data: 2009-03-25 00:37:59
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Naprawdę ponosi Cię fantazja co do leczenia i ubezpieczeń zdrowotnych w USA.. Oglądałeś kiedy filmy dokumentalne Michaela Moora?
Aktualnie jest pokazywany w canal+  - "leczyć się w USA".  Proponuję obejrzeć i się ustosunkować..

Data: 2009-03-25 07:26:52
Autor: mrdevilyn
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
On 25 Mar, 00:37, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

[...]

Mnie nie obchodzą propagandowe antyamerykańskie gówna produkowane
przez i dla komuchów, a zwłaszcza rzygliwe bździny będące wytworem
fanatyka Moore'a. Mam w Ameryce zarówno rodzinę jak i znajomych więc
wiem co i jak z pierwszej ręki.
J-23

Data: 2009-03-25 15:51:42
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

I bym był gotów Ci uwierzyć, gdyby nie ta twoja fascynacja Ameryką i uwielbienie kapitalizmu.. Przez to podejrzewam że jest w Tobie mało obiektywizmu..

Data: 2009-03-24 08:38:17
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com wrote:
 Bez tego "kogoś" 50 tysięcy będzie kopało
bezsensowny dół, a drugie 50 tysięcy będzie go równie bezsensownie
zakopywać. Wszyscy sie bardzo napracują a efektem ich wysiłków będzie
wielkie gówno.

I to jest właśnie jasna, zwięzła i błyskotliwa definicja gospodarki socjalistycznej :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 09:46:55
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Odnoszę wrażenie że dla Ciebie każda definicja krytykująca socjalizm jest "błyskotliwa"..

Data: 2009-03-24 08:35:41
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
[...]

Jadrys, czasem mam wrażenie, że rozmawiam z 15-latkiem...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 09:49:14
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Natomiast moje jest takie - że rozmawiam z 60-latkiem po elektro wstrząsach na dodatek..

Data: 2009-03-23 13:01:14
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Jadrys, nie wiesz, że w języku rosyjskim "o" nieakcentowane czyta się jak "a"?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 13:08:45
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

A więc mogę przyjąć że to nie nowe słowo, a przejęzyczenie??

Rosyjski znam.. Ale nie przypuszczałem że Ty również znasz..

Data: 2009-03-23 13:38:36
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Rosyjski znam.. Ale nie przypuszczałem że Ty również znasz..

A czemu nie?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 13:54:00
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
Rosyjski znam.. Ale nie przypuszczałem że Ty również znasz..

A czemu nie?

Nie wiem, jakoś trudno sobie wyobrazić zażartego kapitalistę mówiącego po Rosyjsku..

Data: 2009-03-23 14:02:25
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Nie wiem, jakoś trudno sobie wyobrazić zażartego kapitalistę mówiącego po Rosyjsku..

Taki niedzisiejszy jesteś... Co ma piernik do wiatraka?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 14:11:58
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
Nie wiem, jakoś trudno sobie wyobrazić zażartego kapitalistę mówiącego po Rosyjsku..

Taki niedzisiejszy jesteś... Co ma piernik do wiatraka?

Fakt, dzisiejszą Rosję śmiało można nazwać ojczyzną kapitalizmu współczesnego.. Tak że wyzyskiwaczowi dzisiejszemu przystoi znać ww. język..

Data: 2009-03-23 14:32:36
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Fakt, dzisiejszą Rosję śmiało można nazwać ojczyzną kapitalizmu współczesnego.. Tak że wyzyskiwaczowi dzisiejszemu przystoi znać ww. język..

Jadrys, co ma polityka, system ekonomiczny do nauki języka?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 15:19:22
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
Fakt, dzisiejszą Rosję śmiało można nazwać ojczyzną kapitalizmu współczesnego.. Tak że wyzyskiwaczowi dzisiejszemu przystoi znać ww. język..

Jadrys, co ma polityka, system ekonomiczny do nauki języka?

Przede wszystkim moda..

Data: 2009-03-23 15:14:47
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq80p4$29h$2news.task.gda.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Rosyjski znam.. Ale nie przypuszczałem że Ty również znasz..
A czemu nie?
Nie wiem, jakoś trudno sobie wyobrazić zażartego kapitalistę mówiącego po Rosyjsku..

A "zażarty rosyjski kapitalista" to po jakiemu mówi?

Dobre pytanie.. Może wrócili do francuskiego..

Data: 2009-03-23 15:18:05
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq7uhn$qm5$2news.onet.pl...
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Jak rozmawiasz z kimś co uczył się odpowiednio dawno to od podstawówki, aż po studia był na ogół tylko rosyjski.

A to nie wiedziałem.. Widzisz Stefan nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły..

Data: 2009-03-23 15:23:01
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus wrote:
Jak rozmawiasz z kimœ co uczy³ siê odpowiednio dawno to od podstawówki, a¿ po studia by³ na ogó³ tylko rosyjski.

Ja miałem w liceum angielski, niemiecki i łacinę, na studiach to samo (za wyjątkiem łaciny) :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 13:16:03
Autor: konserwator
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq7kto$mqp$1mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
[...]

juz to pisalem ale warto sie powtorzyc: komunista to z definicji zlodziej i morderca.

rym

Data: 2009-03-23 13:24:43
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
[...]

Ty konsrerwator, wydajesz się być tubą propagandową wyzyskiwaczy tu na grupie.. Pisałeś już te oszczerstwa wiele razy..

Data: 2009-03-23 15:52:06
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:
jadrys wrote:
[...]

Nie miałeś okazji rozmawiać ze starszymi ludźmi, ktorzy pamietali czasy przedwojenne, dla nich komunista to zecydowanie kurwa i złodziej, a w czasach powojennych komuchy o trwalenie tego stereotypu starali się z ogromną determinacją.

Oczywiście, propaganda nie próżnowała.. Czy ci rozmawiający o komunizmie znali choć jednego komucha?? Ich rozmowy to komentowanie tego co usłyszeli w propagandowej szczekaczce (radiu)..

Data: 2009-03-23 19:09:39
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ci co siedzieli w kryminale to przeważnie znali.

Oczywiście, nie było komucha któryby nie siedział w kryminale.. Byli ścigani przez pieski jaśniepaństwa bardziej niż złodzieje i bandyci..

Data: 2009-03-24 08:33:21
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Oczywiście, nie było komucha któryby nie siedział w kryminale.. Byli ścigani przez pieski jaśniepaństwa bardziej niż złodzieje i bandyci..

Jakie bardziej?? Byli ścigani dokładnie tak samo jak złodzieje i bandyci, bo to byli złodzieje i bandyci :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 10:05:13
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Wiesz Vic, takie oszczerstwa można rzucać na każdego.. Ale wyobraź sobie że w ten sposób nie zmienisz prawdy historycznej.. Tak samo jak głupkowatym przekręcaniem nazwisk.

Data: 2009-03-24 10:25:01
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
Wiesz Vic, takie oszczerstwa można rzucać na każdego.. Ale wyobraź sobie że w ten sposób nie zmienisz prawdy historycznej..

Całkiem niedawno na psp afirmowałeś zabijanie przeciwników politycznych, a wcześniej pochwalałeś kradzież (w wątku o Branickich)...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 10:39:55
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

O nie, w to mnie nie wrobisz, nigdy nie byłem i nie będę za zabijaniem kogokolwiek.. Również nie pochwalam kradzieży..

Data: 2009-03-24 12:10:57
Autor: Vic
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
jadrys wrote:
O nie, w to mnie nie wrobisz, nigdy nie byłem i nie będę za zabijaniem kogokolwiek.. Również nie pochwalam kradzieży..

A kto pisał o posyłaniu kulki kapitalistom i wyzyskiwaczom?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 14:16:41
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Vic pisze:
jadrys wrote:
O nie, w to mnie nie wrobisz, nigdy nie byłem i nie będę za zabijaniem kogokolwiek.. Również nie pochwalam kradzieży..

A kto pisał o posyłaniu kulki kapitalistom i wyzyskiwaczom?

Jakoś nie przypominam sobie.. Chociaż mogłem coś takiego napisać, sprowokowany, pod wpływem silnego wzburzenia.. Ale tak naprawdę to  jestem przeciwny karze śmierci nawet dla wyzyskiwaczy..

Data: 2009-03-24 10:01:34
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:

Oczywiście, nie było komucha któryby nie siedział w kryminale.. Byli ścigani przez pieski jaśniepaństwa bardziej niż złodzieje i bandyci..

Najczęściej za złodziejstwo i inne przestępstwa.

A właśnie że nie.. Siedzieli za "nielegalną działalność" i za "nielegalne strajki"

Data: 2009-03-23 17:52:22
Autor: konserwator
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

jadrys wrote:
[...]

jakos nigdy nikogo moja rodzina Rymszow nie wyzyskiwala za to nawet  krowy, swinie i chalupy  nam komuchy zabraly a czesc rodziny skonczyla na sybirze i na Uralu. Reszta z malymi walizkami uciekla (moi rodzice) do Polski. Taka wasza "sprawiedliwosc" Caly rod od 2 tys lat sie dorabial - przyszli komuchy, czesc rodu zabili, czesc rodu okradli a reszte na sybir. Spierdalaj morderco!

rym

Data: 2009-03-23 18:17:15
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

jadrys wrote:

[...]

Ojejku, nie unoś się.. Przecież nie piszę że to Ty jesteś wyzyskiwaczem. Jesteś tylko siejącym propagandę..

Data: 2009-03-23 20:21:03
Autor: konserwator
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

jadrys wrote:

[...]

Ja nie jestem juz "wyzyskiwaczem" bo moje dobra zastaly ukradzione przez takich jak Ty. Jestem biedakiem jakich wielu. Zostala tylko historia i herb....

rym

Data: 2009-03-23 22:53:18
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

jadrys wrote:

[...]

To chyba przez to masz skrzywiony obraz historii.. Żałość przez Ciebie przemawia..

Data: 2009-03-23 13:24:44
Autor: Andrzej Adam Filip
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ

jadrys wrote:
[...]

Czyż komuniści wielokrotnie nie pisali że kapitalista to z definicji
wyzyskiwacz i krwiopijca? :-)

Wiec *DUPKU* pisz według czyjej definicji.

Do zabijania nie trzeba komunizmu, zwykły kapitalizm też się nada.

Nie korzystamy częściej z wody i ognia niż z przyjaźni.
  -- Cyceron [Marcus Tullius Cicero] (106-43 p.n.e.)

Data: 2009-03-23 17:54:19
Autor: konserwator
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ

jadrys wrote:
[...]

kapitalizm nie polega na zabijaniu i kradzeniu tylko na konkurencji. Wrecz odwrotnie - komunizm...

rym

Data: 2009-03-23 18:25:17
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ

jadrys wrote:

[...]

Nie zliczyłbyś wysłanych na tamten świat przez ten Twój hołubiony kapitalizm..

Data: 2009-03-23 20:17:50
Autor: konserwator
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ

jadrys wrote:

[...]

moja rodzina od ponad 3000 lat dawala zarobic takim jak ty a twoja?

rym

Data: 2009-03-23 22:57:00
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ

jadrys wrote:

[...]

A na czym polegało to: "dawanie zarobić"? takim jak ja? Wiesz coś o mnie?

Data: 2009-03-24 09:59:09
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYĆ
cirrus pisze:

Nie zliczyłbyś wysłanych na tamten świat przez ten Twój hołubiony kapitalizm..

O, ale w konkurencji z komunizmem byłby w tej konkurencji zupełnie bez szans.

Rzecz wielce dyskusyjna, a właściwie bezdyskusyjna.. Wielkim zwycięzcą jest wielki kapitał..

Data: 2009-03-23 15:22:24
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq7i8o$gfc$2news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Uuu, co za hitlerowska dialektyka.

Oczywiście gdy resocjalizacja w obozach pracy nie przyniosłaby efektu.. Hitlerowcy nie próbowali resocjalizować..

Data: 2009-03-20 14:13:13
Autor: jadrys
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
Andy pisze:
"jadrys" <ilicz@wp.pl>

[...]

Oczywiście debila -abstynenta -  wjeżdżającego z prędkością 200-stu  km/h w grupę przechodniów puściłbyś wolno..

Data: 2009-03-23 09:15:18
Autor: cytryna
I TAK WLASNIE POWINNO BYC
fresh wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6404675,Zaplaci_za_zabojstwo__do
slownie.html
> bez wzgledu na OC, powinni placic dozywotnio rodzinom ofiar renty...

A to niby czemu bez wzgledu na OC? To po chooja w ogole każą sie ubezpieczac?

Żeby żyło się nam (PZU i in.) lepiej!

Data: 2009-03-20 15:07:10
Autor: zbig
I TAK WLASNIE POWINNO BYC

Użytkownik "fresh" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpveoh$kcf$1achot.icm.edu.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6404675,Zaplaci_za_zabojstwo__doslownie.html

bez wzgledu na OC, powinni placic dozywotnio rodzinom ofiar renty...

Następny komuch. To po co OC jeśli i tak trzeba płacić.