I TAKI TOTEN WAS KAPITULIZM ŁODPUSTOWY...!!!

Data: 2010-02-12 08:43:44
Autor: Polok_Prawdziwy
I TAKI TOTEN WAS KAPITULIZM ŁODPUSTOWY...!!!

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7495334,Palac_w_Bozkowie___od_perly_architektury_do_ruiny.html

Chciołem cosik  skomentować, ale sił jus nimom natom polckom gupotem reagować...

Powim wom ino jedno
- POLCKA KAPITULISTYCNO, totak, jak ten pałac w łostatnich latach - DO RUINY
IDZIE...!!!

PS - a moze jus zasła...?

Data: 2010-02-12 09:31:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 08:43, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Nie ma najmniejszej wątpliwości baco.. - z dawnej Polski został już tylko gruz, tylko same ruiny.

Data: 2010-02-12 15:56:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl33lb$4fa$2news.onet.pl...
[...]

A z której Polski Mieszka I, czy Bolesława Chrobrego? ;)

--
stevep

Data: 2010-02-13 09:19:11
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl41ad$vua$5news.onet.pl...
[...]

Niech jej ziemia ciężka będzie.

--
stevep

Data: 2010-02-14 10:06:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-13 09:19, cirrus pisze:

Z PRL-u..

Niech jej ziemia ciężka będzie.

Ja mam nadzieję że jeszcze się odrodzi kiedyś.  Ale będzie to PRL z pełnymi półkami i bez groźby utraty pracy.. i nie że  będzie Polaków zamieszkujących nasz kraj wśród najbogatszych ludzi świata.

Data: 2010-02-14 02:53:51
Autor: zbig
On 14 Lut, 10:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja mam nadzieję że jeszcze się odrodzi kiedyś.  Ale będzie to PRL z
pełnymi półkami i bez groźby utraty pracy.. i nie że  będzie Polaków
zamieszkujących nasz kraj wśród najbogatszych ludzi świata.

Nie jest możliwa bogata Polska bez bogatych ludzi. To sprzeczność sama
w sobie.

Data: 2010-02-14 12:06:53
Autor: Prawusek
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Jak zwykle GWno prawda! W dowolnym państwie istnieją dwa rodzaje własności -
indywidualna i zbiorowa. O bogacwie w obu sferach decyduje mądre
zarządzanie.

Data: 2010-02-14 03:25:31
Autor: zbig
On 14 Lut, 12:06, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Jak zwykle GWno prawda! W dowolnym państwie istnieją dwa rodzaje własności -
indywidualna i zbiorowa. O bogacwie w obu sferach decyduje mądre

No i git. Nie widzę sprzeczności z tym co napisałem.

Data: 2010-02-12 09:43:28
Autor: Hans Kloss
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
Powim wom ino jedno
- POLCKA KAPITULISTYCNO, totak, jak ten pałac w łostatnich latach - DO RUINY
IDZIE...!!!

Ten z kolei pałac:
http://www.palackrobielowice.com/index.php?ramka=historia1.html
w wolnej Polsce został podniesiony ze stanu ruiny do stanu funkcjonalności i
to raczej jego dzieje są zbliżone do losów naszego kraju w ciągu ostatnich 20
lat. Za komuny pałac w Krobielowicach był obesraną przez świnie ruiną (co
widziałem na własne oczy). Po 89 roku  wrócił w ręce prawowitych właścicieli
(udziałowców właścicielskiej spółki) i z roku na rok systematycznie odzyskuje
dawną świetność, co też mogę poświadczyć bo przyjeżdżam tam niemal co rok.
J-23
PS.Jeżeli ten gazowniczy artykuł nie kłamie to pałac w Bożkowie miał po prostu
pecha trafić w ręce nieodpowiedzialnego właściciela.

Data: 2010-02-12 13:20:21
Autor: Polok_Prawdziwy
I TAKI TOTEN WAS KAPITULIZM ŁODPUSTOWY...!!!

Jaskułka wiosny niecyni...!

--

I TAKI TOTEN WAS KAPITULIZM ŁODPUSTOWY...!!!