I Ty możesz przejechać się Twizy

Data: 2020-01-27 15:33:27
Autor: kk
I Ty możesz przejechać się Twizy
Data: 2020-01-27 16:01:12
Autor: z
I Ty możesz przejechać się Twizy
To dużo mówi o posiadaczach takich pojazdów ;-)

Data: 2020-01-27 16:39:09
Autor: kk
On 2020-01-27 16:01, z wrote:
To dużo mówi o posiadaczach takich pojazdów ;-)

Moim zdaniem raczej o korzystających z takich usług.

Ale ale ... skoro mowa o dawaniu się przejechać Twizy.

Przed świętami byłem kiedyś w pracy. Zaczepił mnie znany kolega, że chciałby siąść sobie w samochodzie. Ja na to, że nie ma sprawy. Siada, coś mu poopowiadałem i już zabiera się do wychodzenia. To pytam czy nie chce się przejechać? A on, że nie, dzisiaj nie. Wyczułem że się po prostu boi. To mówię, przejedź się jak już jesteś w tym samochodzie. Cośtam cośtam, jedź. I gość przejechał się. Wrócił i mówi: jak w Matizie. Cośtakm jeszcze pogadaliśmy. I na koniec dziękuje mi, że taki prezent zrobiłem mu na święta.

Data: 2020-01-27 16:02:54
Autor: z
I Ty możesz przejechać się Twizy
Przypomniało mi się jak to ktoś wynajmuje radiomagnetofon CONDOR na godziny. To przynajmniej ma DUSZĘ ;-)

Data: 2020-01-27 16:52:01
Autor: kk
On 2020-01-27 16:02, z wrote:
Przypomniało mi się jak to ktoś wynajmuje radiomagnetofon CONDOR na godziny. To przynajmniej ma DUSZĘ ;-)

To samo mówiłeś jak na żelazku chciałeś jechać.

Data: 2020-01-27 20:02:23
Autor: T.
I Ty możesz przejechać się Twizy
W dniu 2020-01-27 o 15:33, kk pisze:
http://niusy.pl/@olx.pl/aa5

:-)

Jeśli przejazd 30-40 minut, to w Warszawie można w tym czasie przejechać powiedzmy 30 km. Zatem akurat jazda tym elektrykiem jest droższa 4x niż moim dieslem :-)

Data: 2020-01-27 20:43:57
Autor: kk
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

To Ty organizujesz przejażdżki twoim dizlem?

Data: 2020-01-27 21:50:34
Autor: T.
W dniu 2020-01-27 o 20:43, kk pisze:
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Jak trzeba, to owszem... Zwłaszcza teściowej :-)
T.

Data: 2020-01-27 22:27:27
Autor: T.
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Odpłacają w naturze (obiadki często gotują).
T.

Data: 2020-01-27 22:49:57
Autor: kk
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Pchają tego twojego wraka?

Data: 2020-01-28 00:32:54
Autor: T.
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Zadbany - hula jak należy, czasami stawia zasłonę dymną... :-)
T.

Data: 2020-01-28 18:32:27
Autor: kk
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Uszczelka pod głowicą?

Data: 2020-01-28 20:47:29
Autor: T.
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Nie wiem - raczej DPF dopala... Auto dopiero co po przeglądzie było...
T.

Data: 2020-01-28 22:30:22
Autor: kk
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Ale śmierdzą i hałasują te spalinówki.

Data: 2020-01-29 09:23:21
Autor: z
I Ty możesz przejechać się Twizy
Nie zadowalaj się półśrodkami. Kup sobie rower.
Tylko taki wypasiony za 10 20 30 tys. ;-)

Tylko pamiętaj. Smród przywoź do domu jak każdy dobry gospodarz ;-)

Data: 2020-01-28 10:28:16
Autor: BaX

On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

Obyś i Ty wkrótce nie pchał swojego :)

https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/czy-samochod-elektryczny-sie-oplaca-ceny-pradu/nzlyty8

Data: 2020-01-28 11:46:59
Autor: T.
On 2020-01-27 20:02, T. wrote:
[...]

To się będzie opłacać wtedy, gdy ładujesz z gniazdka w domu. "Na mieście" to kiepski interes...
T.

Data: 2020-01-28 06:41:48
Autor: piter.niusy
I Ty możesz przejechać się Twizy
ze tez ten kierowca nie boi sie umawiac z obcymi ze dostanie wpierdol ;)

Data: 2020-01-28 19:12:18
Autor: kk
On 2020-01-28 15:41, piter.niusy@gmail.com wrote:
ze tez ten kierowca nie boi sie umawiac z obcymi ze dostanie wpierdol ;)

Masz nasrane w głowie.

Data: 2020-01-29 07:56:28
Autor: PiteR

On 2020-01-28 15:41, piter.niusy@gmail.com wrote:
ze tez ten kierowca nie boi sie umawiac z obcymi ze dostanie
wpierdol ;)

Masz nasrane w głowie.

ale to mnie pociesza, że do ciebie mi daleko ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-28 17:00:38
Autor: ąćęłńóśźż
I Ty możesz przejechać się Twizy
Nie żartuj, przez 30 minut to w W-wie ujedziesz 15 km jak nie ma korków.

-- -- -