I ZNOWU...

Data: 2010-02-25 08:26:44
Autor: Prawusek
I ZNOWU...
.... stracą frajerzy, a mafia - junta, która przeprowadziła i kierowała
zamachem stanu ma wyść bez uszczuplenia apanaży.

Data: 2010-02-25 08:32:14
Autor: Jadrys
I ZNOWU...
W dniu 2010-02-25 08:26, Prawusek pisze:
... stracą frajerzy, a mafia - junta, która przeprowadziła i kierowała
zamachem stanu ma wyść bez uszczuplenia apanaży.

W większości całkowicie niewinni "frajerzy".
Tylko pochylić głowę nad mądrością i poczuciem sprawiedliwości naszego trybunału..

Data: 2010-02-25 08:45:25
Autor: Prawusek
I ZNOWU...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hm591v$5jp$1news.onet.pl...
> [...]

W większości całkowicie niewinni "frajerzy".
Tylko pochylić głowę nad mądrością i poczuciem sprawiedliwości naszego

Nie niewinni.

    Żydy mając udział w służbach i olbrzymi udział w kierowaniu i
działaniach tej organizacji przestępczej (nie jedynej w Polsce) ponoszą
odpowiedzialnośc polityczną, ale powinni ponieść i karną, lecz zadbali o to,
od nierządu Mazewszauera i każdego następnego nierządu, by nie uznano tych
organizacji za organizacje przestepcze.
    Lecz suwerenna Polska wróci, a z nią Polacy do władzy w swoim kraju, a
wtedy uprzątną tę stajnię Augiasza.

Data: 2010-02-25 13:21:44
Autor: Jadrys
I ZNOWU...
W dniu 2010-02-25 08:45, Prawusek pisze:
[...]

Bzdura, nie można nazwać PRL-owskiej bezpieki  organizacją przestępczą ponieważ te służby nie łamały prawa.  Mazowiecki to sobie może uznawać albo nie uznawać co chce. W świetle prawa są byli ubecy/esbecy niewinni.

Data: 2010-02-25 13:51:46
Autor: -heÂŽsk-
I ZNOWU...
On Thu, 25 Feb 2010 13:21:44 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Bzdura, nie można nazwać PRL-owskiej bezpieki  organizacją przestępczą ponieważ te służby nie łamały prawa.

 buuuhahhahahahhahahahhahhahhahhhaaaaaa! po ktorej stronie byles?
 popieluszko sam sie utopil? suchowolec sam sie zabil?  co za kit chcesz tu wciskac!

 Mazowiecki to sobie może uznawać albo nie uznawać co chce. W świetle prawa są byli ubecy/esbecy niewinni.

 ty tez jestes niewinny, prawda ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-25 14:45:42
Autor: Jadrys
I ZNOWU...
W dniu 2010-02-25 13:51, -heÂŽsk- pisze:
On Thu, 25 Feb 2010 13:21:44 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

  [...]

Bzdura, nie moĹźna nazwać PRL-owskiej bezpieki  organizacją przestępczą
ponieważ te służby nie łamały prawa.

  buuuhahhahahahhahahahhahhahhahhhaaaaaa! po ktorej stronie byles?
  popieluszko sam sie utopil? suchowolec sam sie zabil?

  co za kit chcesz tu wciskac!

Nie byłem po żadnej stronie... i nie jestem. Jestem tylko za sprawiedliwością.
Ty chyba nie rozumiesz słowa organizacja przestępcza.  Wiedz ze za przestępcĂłw zostali uznani choćby członkowie SS. I w ich przypadku moĹźna by stosować odpowiedzialność zbiorową zgodnie z prawem.

Owszem, pracownicy UB/SB zabili wielu ludzi tyluż samo a nawet więcej torturowali.. Ale nasze prawo pozwala karać tylko tych co uczestniczyli w tych zdarzeniach.

  Mazowiecki to sobie moĹźe uznawać albo nie uznawać co chce.
W świetle prawa są byli ubecy/esbecy niewinni.

  ty tez jestes niewinny, prawda ?

Nie wiem, nikt mnie nawet o nic nie oskarżył.

Data: 2010-02-25 12:37:37
Autor: boukun
I ZNOWU...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm591v$5jp$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo wielu było prawdziwymi polskimi patriotami. To zemsta syjonistów na nich...

boukun

Data: 2010-02-25 13:22:21
Autor: Jadrys
I ZNOWU...
W dniu 2010-02-25 12:37, boukun pisze:

[...]

No pewnie że byli.. Natomiast widać że dla naszych obecnych władz złamanie prawa i obowiązujących zasad to fraszka.. Pod publiczkę gotowi są zrobić wszystko.. Nawet zachwiać praworządnością kraju.

Data: 2010-02-25 13:51:46
Autor: -heÂŽsk-
I ZNOWU...
On Thu, 25 Feb 2010 13:22:21 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Natomiast widać że dla naszych obecnych władz złamanie prawa i obowiązujących zasad to fraszka..

 przyklady komuchu! PRZYKLADY ! balwochwalco SB i UB!

Pod publiczkę gotowi są zrobić wszystko..

 KIM ty jestes, ze tak bronisz komuny ?

Nawet zachwiać praworządnością kraju.

 rzygac sie chce czytajac takiego komuszego typka.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-25 14:48:52
Autor: Jadrys
I ZNOWU...
[...]

No przecieĹź przykład masz we wszystkich  mediach. - Odebrano grupie zawodowej prawa nabyte. Prawo zadziałało wstecz.

Pod publiczkę gotowi są zrobić wszystko..

  KIM ty jestes, ze tak bronisz komuny ?

Nikogo nie bronię, ale jestem za praworządnym państwem. Za takim państwem w którym nie odbiera sie praw nabytych na potrzebę chwili.

Nawet zachwiać praworządnością kraju.

  rzygac sie chce czytajac takiego komuszego typka.

Bo chłopie nie myślisz samodzielnie. Słowa prawdy które ja tu piszę sa dla ciebie szokiem.

Data: 2010-02-25 12:36:20
Autor: boukun
I ZNOWU...

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hm59cm$b5b$1nemesis.news.neostrada.pl...
... stracą frajerzy, a mafia - junta, która przeprowadziła i kierowała
zamachem stanu ma wyść bez uszczuplenia apanaży.

Mój komentarz:

Kurwa kurwie łba nie urwie!

boukun

I ZNOWU...