I bardzo dobrze..

Data: 2012-11-15 11:39:44
Autor: Trybun
I bardzo dobrze..
Przyłączam się do apelu, ale pod warunkiem że ten ze zdjęcia razem ze swoim "szorstkim przyjacielem" wylądują w pace. Bo inaczej cała delegalizacja na nic - g**no wypłynie pod innym sztandarem, oczywiście jako "lewica":

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Internauci-chca-zdelegalizowac-SLD,wid,15094077,wiadomosc.html

Data: 2012-11-15 12:19:41
Autor: pulsar
I bardzo dobrze..
W dniu 2012-11-15 11:39, Trybun pisze:
[...]

Zakładam, że twój apel zostanie wysłuchany..
mam zatem prośbę o dołączenie jeszcze innych
naszych 'politycznych przyjaciół' z PiS, PO,
PSL i tych od Palikota - by także to g**no
nie wypłynęło pod sztandarem "prawica"...
Uff, to by dopiero powiało świeżością.. !

Data: 2012-11-15 12:37:11
Autor: Trybun
I bardzo dobrze..
W dniu 2012-11-15 12:19, pulsar pisze:
[...]

Akurat jeżeli chodzi o tzw. prawicę to ona nie budzi we mnie jakichś innych emocji poza ogólnopolską niechęcią. Nigdy się z nimi nie identyfikowałem, nigdy niczego dobrego od nich nie oczekiwałem.. Natomiast SLD, - ja na początku świeciłem za nich oczami, duchowo ich wspierałem, w dyskusjach wykazywałem zalety Kwaśniewskiego i jego wyższość moralną nad Wałęsą, czy Krzaklewskim. I chodzi mi o ich dwulicowość, o zdradę ideałów lewicy. To na jęzorach o sprawiedliwości społecznej a w postępowaniu jak najgorsze szuje z prawej strony.

Data: 2012-11-15 19:02:52
Autor: Przemys³aw M.
I bardzo dobrze..
Dnia Thu, 15 Nov 2012 11:39:44 +0100, Trybun napisa³(a):

Przy³±czam siê do apelu, ale pod warunkiem ¿e ten ze zdjêcia razem ze swoim "szorstkim przyjacielem" wyl±duj± w pace. Bo inaczej ca³a delegalizacja na nic - g**no wyp³ynie pod innym sztandarem, oczywi¶cie jako "lewica":

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Internauci-chca-zdelegalizowac-SLD,wid,15094077,wiadomosc.html

Coz to, ju¿ nie jeste¶ komunist±? Jaruzelski ju¿ jest be?

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2012-11-15 19:19:47
Autor: Trybun
I bardzo dobrze..
W dniu 2012-11-15 19:02, Przemys³aw M. pisze:
[...]

Pan Jaruzelski nie ma nic wspólnego z tymi farbowanymi lisami... pewnie gardzi nimi tak jak i ja.

I bardzo dobrze..