I bez dekretu Lenina

Data: 2013-11-08 10:18:00
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina

O tym szanowny pan profesor raczej nie powie.. Pytanie - Faktycznie nie wie, czy polityka nakazuje mu przemilcza膰 takie fakty?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prof-Tomasz-Nalecz-bez-powstan-nie-byloby-Polski,wid,16152676,wiadomosc.html

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-11-08 20:23:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
I bez dekretu Lenina
Trybun wrote:

[...]

To dlatego Lenin liczy艂 na wi臋ksz膮 wsp贸艂prac臋 tow. Ziuka w dziele 艣wiatowej rewolucji. No ale u dobrego Naczelnika priorytetem by艂a niepodleg艂o艣膰, a potem dopiero socyalizm. Tote偶 akurat tacy towarzysze jak Ziuk byli, s膮 i b臋d膮 (je艣li si臋 zdarz膮) przez nar贸d polski raczej mile widziani. Warto pami臋tas膰 epilog -- - jak tow. Lenin zorientowa艂 si臋 w rzeczywistych zamiarach Pi艂sudskiego to jednakowo偶 zmieni艂 zdanie, st膮d te偶 wybuch艂a wojna Rosji porewolucyjnej z Polsk膮. Kt贸r膮 to wojn臋 tow. Ziuk zwyci臋偶y艂, a kol. Lenin, Trocki, Stalin, Kon, b.J.P. Dzier偶y艅ski, b.hr. Marchlewski i reszta "wi臋kszo艣ciowc贸w" musieli wia膰 jak niepyszni.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-11-09 17:36:29
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5jdnv$89d$2node1.news.atman.pl...

| To dlatego Lenin liczy艂 na wi臋ksz膮 wsp贸艂prac臋 tow. Ziuka w dziele 艣wiatowej
| rewolucji.

Nu... Rewolucjoni艣ci to jedna rodzina
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bronis%C5%82aw_Pi%C5%82sudski#.C5.BByciorys

Data: 2013-11-09 17:29:14
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5ia8b$6vb$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| -- | Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
|  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

A jak my艣licie towarzyszu Trybun? Gdyby Powstanie Styczniowe si臋 powiod艂o, komu przysz艂oby powiesi膰 Trauguta?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stronnictwo_czerwonych
gru.pl

Data: 2013-11-10 10:32:54
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-09 17:29, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

A jak my艣licie towarzyszu Trybun? Gdyby Powstanie Styczniowe si臋 powiod艂o, komu

Prosz臋 i inne sformu艂owanie pytania, i o nienazywanie mnie swoim towarzyszem.

Data: 2013-11-10 23:37:57
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

> [...]
| > |
> [...]
kierunku..
| > |

| Prosz臋 i inne sformu艂owanie pytania, i o nienazywanie mnie swoim

Nu... towarzyszu Trybun. Tu nie 偶adne 艣ledztwo, tylko rozmowa o takich wicie... rozmaitych historiach.

- kolektyw

Data: 2013-11-10 10:32:40
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-08 20:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
Trybun wrote:

[...]

Rosji porewolucyjnej z Polsk膮. Kt贸r膮 tow. Ziuk zwyci臋偶y艂, a kol. Lenin,
Trocki, Stalin, Kon, b.J.P. Dzier偶y艅ski, b.hr. Marchlewski i reszta
"wi臋kszo艣ciowc贸w" musieli wia膰 jak niepyszni.

A daj spok贸j - w tamtych czasach Lenin mia艂 wielkie problemy z utrzymaniem zdobyczy Rewolucji na na terenie Rosji, i na pewno nie my艣la艂 o wprowadzaniu jej w 艣wiecie.

Tak偶e te rzekome powody wojny Polsko-Radzieckiej to tylko Twoje i propagandy czcze chciejstwo. Po prostu sowiet da艂 odp贸r Polsce w odpowiedzi na to co Polska Armia wyprawia艂a na wschodzie - "Wyprawa kijowska" itd. Nie jest to z mojej strony pr贸ba oczerniania kogo艣, i usprawiedliwiania drugich - to po prostu rzeczowa ocena zaistnia艂ych fakt贸w.
I taka ma艂a uwaga odno艣nie prawd historycznych - dlaczego nikt nie chce pami臋ta膰 偶e to Francja i GB wypowiedzia艂y wojn臋 Hitlerowi?

Data: 2013-11-10 13:04:29
Autor: Porucznik Ivan R偶ewski
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l5nl2u$inh$2@node2.news.atman.pl...
Trybun wrote:

[...]

Wa偶ny jest termin tego wypowiedzenia. Nie pajacuj partyjny sztywniaku. Nie nabierzesz nas na swoje komusze gierki wychwalaj膮ce pod niebiosa pewnego genera艂a.

Data: 2013-11-11 10:34:23
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-10 13:04, Porucznik Ivan R偶ewski pisze:

[...]

Najzwyklejsza pr贸ba zamataczenia fakt贸w historycznych przez pewnego porucznika. Fakty wygl膮daj膮 tak 偶e to nie Niemcy wypowiedzia艂y wojn臋 Francji i Anglii.

Wychwalam efekty dzia艂alno艣ci niekt贸rych ludzi, ale nigdy nie wychwalam za to 偶e kto艣 by艂/jest genera艂em, premierem czy prezydentem.

Data: 2013-11-20 13:17:31
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

| Najzwyklejsza pr贸ba zamataczenia fakt贸w historycznych przez pewnego
| porucznika. Fakty wygl膮daj膮 tak 偶e to nie Niemcy wypowiedzia艂y wojn臋
| Francji i Anglii.

A s艂yszeli艣cie mo偶e towarzyszu Trybun, 偶eby Zwi膮zek Radziecki wypowiedzia艂 komu
wojn臋?
Buuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-21 09:58:50
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-20 13:17, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
| Francji i Anglii.

A s艂yszeli艣cie mo偶e towarzyszu Trybun, 偶eby Zwi膮zek Radziecki wypowiedzia艂 komu

Tak, wypowiedzia艂 Japonii. Na 偶膮danie USA, zreszt膮.

Data: 2013-11-21 15:14:02
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6ki0b$9gd$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-20 13:17, Towarzysz Gn贸j pisze:
| > |
| > |

| Tak, wypowiedzia艂 Japonii.

Nu...  zaj膮艂 Kuryle, czyli wyszed艂 jak Zab艂ocki na tym wypowiedzeniu. Bo gdyby Zwi膮zek Radziecki nie bawi艂 si臋 w te klocki, tylko od razu ruszy艂 z bratni膮 pomoc膮 jak do Polski w 39, to mieliby艣my dzisiaj co Towarzyszu Trybun? Mieliby艣my dzisiaj Republik臋 Ludowo-Demokratyyczn膮 na p贸艂nocy Japonii!
Tak wi臋c po b艂臋dach przesz艂o艣ci powinniscie wiedzie膰 Towarzyszu Trybun, dlaczego ani Zwiazek Radziecki, ani 偶adne inne pa艅stwo demokracji ludowej nigdy nikomu nie powinno wypowiada膰 wojny.
gru.pl

Data: 2013-11-22 14:15:03
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-21 15:14, Towarzysz Gn贸j pisze:

| Tak, wypowiedzia艂 Japonii.

Nu...  zaj膮艂 Kuryle, czyli wyszed艂 jak Zab艂ocki na tym wypowiedzeniu.
gru.pl

Raczej odebra艂 to co jego.

Data: 2013-11-22 21:56:10
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6nlcj$u2p$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-21 15:14, Towarzysz Gn贸j pisze:
| > |

| Raczej odebra艂 to co jego.

Nu.. s艂usznie towarzyszu Trybun. Zwi膮zek Radziecki ma kul臋 ziemsk膮 w herbie, wi臋c niech Japo艅ce wypierdalaj膮 na Ksi臋偶yc.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-10 22:38:04
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5nl2u$inh$2node2.news.atman.pl...

| A daj spok贸j - w tamtych czasach Lenin mia艂 wielkie problemy z
| utrzymaniem zdobyczy Rewolucji na na terenie Rosji

My艣licie dialektycznie towarzyszu Trybun!
Odin nazad i dwa w pieriod!
gru.pl

I bez dekretu Lenina