I bez dekretu Lenina

Data: 2013-11-09 17:29:14
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5ia8b$6vb$1node2.news.atman.pl...

| O tym szanowny pan profesor raczej nie powie.. Pytanie - Faktycznie nie
| wie, czy polityka nakazuje mu przemilcza膰 takie fakty?
|
| http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prof-Tomasz-Nalecz-bez-powstan-nie-byloby-Polski,wid,16152676,wiadomosc.html
|
| -- | Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
|  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

A jak my艣licie towarzyszu Trybun? Gdyby Powstanie Styczniowe si臋 powiod艂o, komu przysz艂oby powiesi膰 Trauguta?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stronnictwo_czerwonych
gru.pl

Data: 2013-11-10 10:32:54
Autor: Trybun
I bez dekretu Lenina
W dniu 2013-11-09 17:29, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

A jak my艣licie towarzyszu Trybun? Gdyby Powstanie Styczniowe si臋 powiod艂o, komu

Prosz臋 i inne sformu艂owanie pytania, i o nienazywanie mnie swoim towarzyszem.

Data: 2013-11-10 23:37:57
Autor: Towarzysz Gn贸j
I bez dekretu Lenina

> [...]
| > |
> [...]
kierunku..
| > |

| Prosz臋 i inne sformu艂owanie pytania, i o nienazywanie mnie swoim

Nu... towarzyszu Trybun. Tu nie 偶adne 艣ledztwo, tylko rozmowa o takich wicie... rozmaitych historiach.

- kolektyw

I bez dekretu Lenina