I co Ty na to Lesiu

Data: 2010-07-04 21:02:16
Autor: wspolna-flaszka.pl
I co Ty na to Lesiu
PISowski grupowy oszołomie ?

P.

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-05 00:17:18
Autor: Arek
I co Ty na to Lesiu
wspolna-flaszka.pl pisze:
PISowski grupowy oszołomie ?

Żeby¶ się Sowiet nie zdziwił.
25% głosuj±cych odmówiło odpowiedzi, a to mentalno¶ć  głównie elektoratu PISiorów

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-05 00:53:08
Autor: SDD
I co Ty na to Lesiu

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomo¶ci news:i0r19f$619$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:
PISowski grupowy oszołomie ?

Żeby¶ się Sowiet nie zdziwił.
25% głosuj±cych odmówiło odpowiedzi, a to mentalno¶ć  głównie elektoratu PISiorów

Juz sie zdziwil na podstawie wstepnych wynikow z PKW

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-05 08:25:14
Autor: Negro
I co Ty na to Lesiu
Juz sie zdziwil na podstawie wstepnych wynikow z PKW

a teraz?
Nareszcie możemy mieć Preydenta anie pokórcza

jk

Data: 2010-07-05 10:34:29
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
Negro wrote:
a teraz?
Nareszcie możemy mieć Preydenta anie pokórcza

Jakaż to ulga zamiast "pokórcza" mieć figuranta komuszych specsłużb, który przysłużył się w wykończeniu co najmniej dwóch niewinnych osób (Szeremietiew i jego asystent) oraz ma poparcie takich autorytetów jak sowieccy funkcjonariusze w polskich mundurach Jaruzelski, Kiszczak czy Dukaczewski. Od razu mi lepiej.

Tylko czekać na nowe postępowania zastępcze, wykryte naprędce afery na miarę Szeremietiewa, wrzutki spec-służb do zaprzyjaĽnionych mediów i kolejnych panów od ¶rubek czy gwoĽdzi w oponach.

Po prostu odetchn±łem, że nie będzie "pokórcza".

mi

Data: 2010-07-05 10:49:08
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
spp wrote:
Mówisz o tych zasłużonych działaczach lewicy starszego pokolenia?

Nie. O następcach funkcjonariuszy Smiersza, NKWD czy GRU w polskich mundurach* oraz ich spadkobiercach.

mi
*) dosłownie, trzon wielu służb PRL był funkcjonariuszami jednocze¶nie służb sowieckich i marionetkowych polskich.

Data: 2010-07-06 10:41:41
Autor: Borzymir
I co Ty na to Lesiu

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0s5em$j2a$1news.onet.pl...
który przysłużył się w wykończeniu co najmniej dwóch niewinnych osób (Szeremietiew i jego asystent)

masz jakis link? poczytałbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

Data: 2010-07-06 12:53:22
Autor: Herald
I co Ty na to Lesiu
Dnia Tue, 6 Jul 2010 10:41:41 +0200, Borzymir napisał(a):

[..] dwóch niewinnych osób (Szeremietiew i jego asystent)

masz jakis link? poczytałbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

http://nie.com.pl/art19887.htm
http://nie.com.pl/art20403.htm
oraz wiele wcze¶niejszych artykułów, w szukajce wpisz nazwisko i wypluje Ci
listing artykułów :)

Data: 2010-07-06 13:16:19
Autor: Borzymir
I co Ty na to Lesiu

thx

Data: 2010-07-07 11:03:57
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
Borzymir wrote:
U¿ytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i0s5em$j2a$1news.onet.pl...
który przys³u¿y³ siê w wykoñczeniu co najmniej dwóch niewinnych osób (Szeremietiew i jego asystent)
masz jakis link? poczytaÂłbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

Głos w tej sprawie wypada oddać samemu zainteresowanemu, więc polecam wywiad z R.Szeremieteiwem:
"Szeremietiew: Komorowski nie ma moralnego prawa kandydować"
http://www.polskatimes.pl/opinie/dwaognie/229191,szeremietiew-komorowski-nie-ma-moralnego-prawa-kandydowac,id,t.html

Żeby było ciekawie to Bronek "długie łapki" K. procesował się z Kaczyńskim o jakies bzdury a NIE pozwał Szeremietiewa. Argumentował, że to atak polityczny. Hehe, gdy ktoś oskarża o działanie pozaprawne i ma dość poważne argumenty to jest to "atak polityczny", a gdy inny polityk oskarży o zamiar prywatyzowania szpitali to bardzo poważne oszczerstwo.

mi

Data: 2010-07-05 12:42:31
Autor: SDD
I co Ty na to Lesiu

Użytkownik "Negro" <3476as@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0rtsd$sf5$1news.onet.pl...
Juz sie zdziwil na podstawie wstepnych wynikow z PKW

a teraz?

Co teraz?
Teraz to Miro i Rychu wreszcie odetchneli z ulga.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-05 10:39:03
Autor: wspolna-flaszka.pl
I co Ty na to Lesiu
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,8100159,Klotnia_wyborcow_pod_Palacem_Prezydenckim.html?v=1&obxx=8100159

:-)
Lesiu siedział przed pałacem

na szczescie to juz niemal pewne, komorowski wygrał. Polska została oczyszczona z pisowskiego szamba,

Data: 2010-07-05 10:46:58
Autor: Liwiusz
I co Ty na to Lesiu
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

   Wręcz przeciwnie. Zgadzam się z pogl±dem Korwina-Mikke, że PIS będzie teraz wyci±gać każdy brud PO (a w PO jako w partii aferałów jest ich dużo), PO i tak żadnych reform nie przeprowadzi, i za rok wygrana PIS murowana. Obym się mylił.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-05 10:50:28
Autor: Arek
I co Ty na to Lesiu
Liwiusz pisze:
[...]

Zrozumcie wreszcie, że PO i PIS NICZYM poza retoryk± się nie różni±,
a rzekoma wojna między nimi to jest tylko teatrzyk dla publiki.

Za kulisami wspólnie ustawiaj± swoje rodziny na kilka pokoleń naprzód
za łapówki na wszelakich kontraktach z koncernami w tym gazowych z Rosj± i Amerykanami.
No chyba, że kto¶ chce mi wmówić, że 1% podatku od wydobycia gazu jest czym innym?

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-05 12:45:42
Autor: SDD
I co Ty na to Lesiu

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomo¶ci news:i0s6cm$lue$1news.onet.pl...

Zrozumcie wreszcie, że PO i PIS NICZYM poza retoryk± się nie różni±,
a rzekoma wojna między nimi to jest tylko teatrzyk dla publiki.

Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem chcacym *naprawde* silnej Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze ma misje i tylko on moze ja wypelnic.
Komorowski to tylko marionetka, bez wlasnego zdania, cytujaca frazesy ze sciagi ukrytej w rekawie i czekajac na nastepne pociagniecia sznurkami.
PO i PiS to inna sprawa - w wyborach prezydencjich glosuje sie na osobe, nie na partie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-05 11:02:28
Autor: januszek
I co Ty na to Lesiu
SDD napisa?(a):

Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem chcacym *naprawde* silnej Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze ma misje i tylko on moze ja wypelnic.

Hmm, być może faktycznie takie ma chęci - problem w tym, że metody, jakie nam pokazał, działały odwrotnie. Polska zamiast stawać się silna szła wtedy w odwrotnym kierunku. j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-07-05 15:55:33
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
januszek wrote:
Hmm, być może faktycznie takie ma chęci - problem w tym, że metody, jakie nam pokazał, działały odwrotnie. Polska zamiast stawać się silna szła wtedy w odwrotnym kierunku.

Masz na myśli te niby wpadki, które prokurowały i serwowały media korporacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem pewnej spółki z Czerskiej? Które to media jednocześnie ładnie zamiatały każdą kompromitację Bronka?

Gratuluję samodzielności w myśleniu.

mi

Data: 2010-07-05 20:10:26
Autor: januszek
I co Ty na to Lesiu
mi napisa?(a):

[...]

Bardziej elegancko byłoby gdybyś najpierw zapytał co mam na myśli ;) Bo tak wyszło, że lepiej odemnie "wiesz" co ja myślę ;P Powiem Ci, że myślisz źle, bardzo źle. j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-07-05 22:26:52
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
januszek wrote:
Bardziej elegancko byłoby gdybyś najpierw zapytał co mam na myśli ;) Bo tak wyszło, że lepiej odemnie "wiesz" co ja myślę ;P Powiem Ci, że myślisz źle, bardzo źle.

Jeśli jest tak jak napisałeś i tym samym miałeś coś innego na myśli to wypada mi wierzyć Ci na słowo. Zabrzmiało nieco inaczej, niczym klakiernia pewnej opcji. Wybacz pomyłkę. Nieco mnie irytują ludki, którzy łykają bezrefleksyjnie to co im media wyłożą. Mea culpa.

mi

Data: 2010-07-05 21:07:19
Autor: januszek
I co Ty na to Lesiu
mi napisa?(a):

[...]

Sam łykasz więc u innych śladów łykania się doszukujesz... ;) Myśl sam, myśl... ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-07-05 23:10:47
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
januszek wrote:
Sam łykasz więc u innych śladów łykania się doszukujesz... ;) Myśl sam, myśl... ;P

Teraz to chyba jednak ty siÄ™ mylisz.

mi

Data: 2010-07-06 07:42:20
Autor: januszek
I co Ty na to Lesiu
mi napisa?(a):

Sam łykasz więc u innych śladów łykania się doszukujesz... ;) Myśl sam, myśl... ;P

Teraz to chyba jednak ty siÄ™ mylisz.

GdyĹĽ, poniewaĹĽ?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-07-06 00:28:39
Autor: Jotte
I co Ty na to Lesiu
W wiadomo¶ci news:i0sd4l$b3u$1news.onet.pl SDD
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> pisze:

Zrozumcie wreszcie, że PO i PIS NICZYM poza retoryk± się nie różni±,
a rzekoma wojna między nimi to jest tylko teatrzyk dla publiki.
Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem
Jaki tam wizjoner, chyba po flaszcze Johnny Walkera.
To obsesjonat, zakompleksieniec, koniobijca i chory na manię wielko¶ci frustrat.
Dlatego może być nieprzewidywalny.
Postępowanie sługusa Komorowskiego można w miarę przewidzieć, choć to bez w±tpienia sługus łajdaków i może sam łajdak.

chcacym *naprawde*
silnej  Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze
ma misje i  tylko on moze ja wypelnic.
Tacy wła¶nie kopnięci maniacy s± najbardziej niebezpieczni - jak sobie taki wbije co¶ do pustego łba i do tego miałby władzę, to nic tylko zabić. Z korwinistami przecież to samo, wyobraĽ sobie co by ten czubek mógł narobić, gdyby czubków (ergo: jego zwolenników) było wystarczaj±co dużo, aby jakim¶ głupim dowcipem losu dostał jak±kolwiek dozę władzy.

--
Jotte

Data: 2010-07-05 10:58:13
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
Liwiusz wrote:
[...]

Jakie to ma znaczenie? Polska została w pełni zwasalizowana a PO zachowuje się jawnie jak agentura*. Do następnych planowych wyborów PO będzie mogła kręcić ustawy jakie chce.

Mamy powtórkę z XVIII i XIX wieku. I tak jak wtedy na pocz±tku też mamy fasadow± państwowo¶ć i zapewnienia jak to zaborca się nami zaopiekuje, bo sami nie jeste¶my w stanie. Niech no tylko pojawi się ponownie jaki¶ bunt młodych naiwnych to pewnie zniesione będziemy mieli i tę namiastkę suwerenno¶ci.

Fakt, że to tendencja ogólnoeuropejska i ujażmione zostało też wiele innych narodów jako¶ mnie nie pociesza.

mi
*) W nosie mam czy s± rzeczywist± agentur± czy tylko w swojej głupocie tak się zachowuj±. Jedno gorsze od drugiego.

Data: 2010-07-05 10:07:24
Autor: januszek
I co Ty na to Lesiu
mi napisa?(a):

Fakt, że to tendencja ogólnoeuropejska i ujażmione zostało też wiele innych narodów jakoś mnie nie pociesza.

Ciekawe ile krwii trzeba jeszcze przelac zeby do wszystkich dotarlo, ze w zasadzie nie ma innego wyjscia, na dluzsza mete, niz planetarny zarzad calym tym padolem? j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-07-05 12:08:39
Autor: Arek
I co Ty na to Lesiu
januszek pisze:
Ciekawe ile krwii trzeba jeszcze przelac zeby do wszystkich dotarlo, ze w zasadzie nie ma innego wyjscia, na dluzsza mete, niz planetarny zarzad calym tym padolem?

Nigdy takiego nie będzie.
Pytanie ile czasu musi upłynąć by ludzie przestali wierzyć w to, że coś
mogą i uświadomili sobie, że żyją tylko po to by Władza ich doiła.
Obojętnie jaka.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-05 17:03:47
Autor: Negro
I co Ty na to Lesiu
Obojętnie jaka.

dla mnie BK to prawdziwy Mąż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

jk

Data: 2010-07-05 17:19:41
Autor: mi
I co Ty na to Lesiu
Negro wrote:
Obojętnie jaka.

dla mnie BK to prawdziwy Mąż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

Towarzysze Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili czy Adolf Hitler także siedzieli w więzieniu. A także byli nazywani mężami stanu oraz patriotami. I nie tylko, w zachwytach rozpływały się miliony. Więc przykro mi, aleś nie udowodnił nic prócz umiejętności myślenia szablonami.

Towarzysze Gomułka czy Jagoda nawet mieli okazję siedzieć dzięki reżimowi, który współtworzyli.

mi

Data: 2010-07-05 17:46:52
Autor: SDD
I co Ty na to Lesiu

Użytkownik "Negro" <3476as@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0ss8l$o6p$1news.onet.pl...
Obojętnie jaka.

dla mnie BK to prawdziwy M±ż Stanu i wielki patriota (siedział w wiezienu)

No to i w tym watku (a nawet i subwatku) mamy jakichs patrioow - a juz na pewno jednego :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-05 21:56:12
Autor: Negro
I co Ty na to Lesiu
No to i w tym watku (a nawet i subwatku) mamy jakichs patrioow - a juz na

tera odszczekaj

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8104181,Komorowski__odblokowal__order_dla_Marcinkiewicza_.html?skad=rss

I co Ty na to Lesiu