I co UGI?? W zasadzie nie ma o czym pisać?

Data: 2009-10-01 11:46:08
Autor: Andrzej Bogacki
I co UGI?? W zasadzie nie ma o czym pisać?
Od razu powiem, ze temat nie jest zaczepny. Wymieniam UGI-ego jako sprawozdawce kolejnych meczów Gornika Zabrze bo widze, ze po ostatniej kolejce I ligi sie nie odezwał.

Ale troche sie UGI-emu nie dziwie bo o czym tu pisać??
Kolejny mecz w którym Gornik gra te samą padline. Przez jakis czas ma przewage i niezłe okazje do strzelenia goli. Za takie chyba mozna uznac karnego (Bonin) + dobitka (Besta) nad leżącym, nierozgrzanym bramkarzem z 4m. I co?? I niestety nic. Ale myliłby sie ten kto pomyslał, że to wywołało złosc w piłkarzach z Zabrza. Po takiej plamie oni juz zupelnie nie wiedzieli co maja na boisku robic i w drugiej polowie, w zasadzie juz grozniejszych akcji nie była.
A ze mimo wszystko udalos ie jednak brameczke wepchnac. No coz. Ciesze sie, ze szczescie im sprzyja.
Tylk jak dlugo?? Byc moze juz niedługo bo oto media donosza, ze Gornik moze stracic 5 punktow za wystepy (łacznie 78 min) E. Arifovica, ktory jak sie okazuje nie mial pozwolenia na prace w Polsce.
Jak bedzie nie wiem, bo sprawa nie jest jednoznaczna a wiadomo, ze u nas i tak nie kwestie prawne decyduja ale moze to obudzi ludzi w Gorniku?

Na razie - moim zdaniem, chłopaki grają bez pomyslu, ładu i składu. Nie widać woli walki ale tez nie widać, żeby oni mieli jakis plan. Wiadomo, jakos tam do przodu ktos cos poda ale taktycznie wygląda to bardzo zle. Poza tym w kilku przypadkach mecze wyglądały tak jakby przeciwnicy z gory załozyli: OK, 'szczelcie' nam cos i nie robmy sobie klopotu. Macie wygrac, to wygracie tylko nie szalejmy z walką na boisku bo jeszcze sie ktos spoci i przeziebi.  Kibice to widza i po raz drugi na stadion przyszło duzo mniej ludzi. Wczoraj tylko ok. 10 000.
I choć nie jestem w goracej wodzie kąpany to mysle, ze trzeba sie zastanawiac nad zmianą trenera

Data: 2009-10-01 20:34:26
Autor: UGI

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości

Od razu powiem, ze temat nie jest zaczepny. Wymieniam UGI-ego jako sprawozdawce kolejnych meczów Gornika Zabrze bo widze, ze po ostatniej kolejce I ligi sie nie odezwał.

Nie odezwalem sie bo zamiast meczu wybralem Zakopane i wrocilem dopiero dzisiaj. Ze Stalowej Woli powinno juz byc normalnie :)

[...]

A ja dzis kupilem gazete FutbolNews i tam rozpisywali się, że Górnik Z. miał kilka setek w pierwszej polowie. Z kolei od Ciebie i znajomych slysze, że wiało nudą, ciężko wiec wyrobić sobie zdanie :)

Ale myliłby sie ten kto pomyslał, że to wywołało złosc w piłkarzach z Zabrza.

O znowu :). A w gazecie napisali, że Górnicy jakby zrozumieli co do nich powiedziano przed meczem i zagrali z pianą na ustach od początku.

Byc moze juz niedługo bo oto media donosza, ze Gornik moze stracic 5 punktow za wystepy (łacznie 78 min) E. Arifovica, ktory jak sie okazuje nie mial pozwolenia na prace w Polsce.

To dla mnie zupelna nowosc. W sumie byloby to podwojne nieszczescie bo ukaranoby Gornika za wystawienie goscia, ktory absolutnie nic nie wnosil i nie pomagal druzynie.

Na razie - moim zdaniem, chłopaki grają bez pomyslu, ładu i składu.

Ale w końcu zarząd pokazuje jaja w kwestii ich zaangazowania. W mediach padaja konkretne nazwiska, które jesli nie poprawia gry to wyleca. Dla mnie bomba, niech goście czują pot spływający po ich plecach po kazdym nieudanym zagraniu. Zreszta pisalem juz o grupie pilkarzy, ktorzy na pewno wyleca zimą. Niestety nie ma w niej Jarki ale bardzo mu blisko.

I choć nie jestem w goracej wodzie kąpany to mysle, ze trzeba sie zastanawiac nad zmianą trenera

Jeszcze nie.

Data: 2009-10-02 12:24:24
Autor: Andrzej Bogacki
[...]

Faktycznie miał kilka setek ale pewnie sie zgodzisz, ze Gornik albo strzela bramki z 300% okazji albo z niczego. A wiec setek kilka miał (głownie Besta) i wydawałoby sie, ze nie mozna niestrzelić. A  jednak mozna. Ujął bym to tak: jak Gornik ma tzw. setke to zwykle nic z tego nie wynika

Ale myliłby sie ten kto pomyslał, że to wywołało złosc w piłkarzach z Zabrza.

O znowu :). A w gazecie napisali, że Górnicy jakby zrozumieli co do nich powiedziano przed meczem i zagrali z pianą na ustach od początku.

Z pianą :))))))) Chyba z wsciekłości przez swoją nieudolność
Poza tym ja napisałem o złosci po niestrzelonym karnym. uwierz mi, ze po tym karnym - jak chodzi o wieksze emocje i kolejne setki to juz nic sobie nie przypominam. Lepiej grali do tego momentu

[...]

Tym gorzej ale w sumie nie ma to znaczenia czy wnosił czy nie. Natomiast podobno w ub. roku taka sama sytuacja była w Plocku i najpierw dostali walkowery a potem jakis tam trybunał arbitrazowy czy cos w tym stylu, cofnął tę karę i punkty im przywrócono. Tylko, ze było juz po końcu sezonu! Ciekawe jak np. Gornikowi w tym samym trybie przywróca punkty bez ktorych nie awansuje do ekstraklasy!!! Ale to jeszcze daleka droga

Zreszta pisalem juz o grupie pilkarzy, ktorzy na pewno wyleca zimą. Niestety nie ma w niej Jarki ale bardzo mu blisko.

Ja słyszałem, ze Jarka jednak w tej grupie jest

I choć nie jestem w goracej wodzie kąpany to mysle, ze trzeba sie zastanawiac nad zmianą trenera

Jeszcze nie.
A kiedy?? Po rundzie?? Fakt, ze to tylko kilka tygodni ale jak decyzji nie bedzie w ciagu 3-4 tygodni to nastepne decyzje bedą w marcu. Wtedy moze byc troszke pozno.

Data: 2009-10-02 17:54:06
Autor: UGI
[...]

Znowu on? Juz z Motorem pokazał, że z dziecinnie prostej sytuacji nie potrafil strzelic gola, drugi Jarka. Zaczyna mnie to denerwowac.

jak chodzi o wieksze emocje i kolejne setki to juz nic sobie nie przypominam. Lepiej grali do tego momentu

Przynajmniej sa uniwersalni :). Mecz wczesniej emocji dostarczaja po przerwie a tu wiecej emocji do przerwy.

Ja słyszałem, ze Jarka jednak w tej grupie jest

Nie jest. Poprawa jego gry da mu szanse pozostania, natomiast jest grupa (glownie obcokrajowcow), która juz moze kupowac bilet do domu, niezaleznie od tego jak beda grac.

Choc oczywiscie ja w jego poprawe umiejetnosci nie wierze. To pilkarz jakich wielu, troszke talentu i minimum pracy. Niedlugo gdzies przepadnie i popałęta się po I, II lidze przez pare lat.

A kiedy?? Po rundzie?? Fakt, ze to tylko kilka tygodni ale jak decyzji nie bedzie w ciagu 3-4 tygodni to nastepne decyzje bedą w marcu.

Bylbym tak samo radykalny gdybym nie widzial, że jednak zdarza im sie zagrac fajny mecz. Podobaly mi sie wystepy przeciwko KSZO, Wiśle Płock, wiekszosc derbow z Gieksa i ostatnio z Motorem. Malo jak na ich potencjal, ale wystarczy, by dac trenerowi czas. Jego zadaniem jest wyeliminowac rozbieznosci. Nie moze byc tak, że w jednym meczu nie potrafia prosto kopnac pilki, a w nastepnym wychodzi im nawet gra z klepki.
Druga sprawa, za którą można mieć do niego pretensje to minimalizm, czyli "strzelamy gola i zastawiamy bramkę betoniarką", czego książkowym przykladem był mecz z Kluczborkiem. Oni nawet po strzeleniu gola musza dalej grac do przodu. Za te dwa elementy mozna obwiniac trenera ale i dac mu czas, bo nie sa to podstawowe błędy, których nie mozna poprawic.

Pojawil sie tez dosc mocny argument za pozostawieniem Komornickiego. W końcu zarząd bierze się za piłkarzy, czego brakowalo sezon wczesniej. Teraz bezposrednia odpowiedzialnosc spoczywa na nich. I jest to dobre, tymbardziej, że ostatnie mecze Górnik powinien wygrać ze 4:0, zawodzila nie taktyka i sugestie trenera tylko skutecznosc, na którą nie ma wplywu. Jesli Jarka marudzi, że na treningu łamie paznokcie od ilosci strzałów na bramkę to po rundzie poszuka klubu, który je będzie chronił.
Klub ewidentnie daje znac, że nie pożałuje pieniędzy na transfery zimą i zastąpi leni innymi zawodnikami.

Inna optymistyczna sprawa to powrot wiosną Banasia. Wroci lider i bardzo pracowity gość. Zreszta widac, że mu na Górniku zalezy, co mecz przychodzi o kulach i ogląda kolegów.
Nie chce zapeszac, ale zaczyna się coś dziać pozytywnego, na razie poza boiskiem. To musi dac wymierny efekt. Zwalnianie trenera teraz byloby rażącym błędem. Choc raz niech ktos w Polsce zwolni najpierw grajków.

Data: 2009-10-02 21:09:04
Autor: Andrzej Bogacki
I co UGI?? W zasadzie nie ma o czym pisać?
Dobra, wiecej nie pije.
Odpowiedziałem na Twojego posta a moja odpowiedz pokazała sie nad Twoim postem. Do tego - jak wynika z zegara - napisałem ją 3 godziny wczesniej niz Ty (przynajmniej tak to u mnie wygląda??)
Jak to mozliwe??

Data: 2009-10-02 21:45:09
Autor: UGI
[...]

Ale która Twoja odpowiedz? Bo u mnie wyglada wszystko ok.

I co UGI?? W zasadzie nie ma o czym pisać?