I co na to grupowe platfonsy?

Data: 2011-01-05 06:32:46
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
Fakty:
rok 2007 :  baryłka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 zł, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 zł/litr
 rok 2011:  baryłka ropy kosztuje 90 USD, dolar po 2,9 zł, cena
benzyny  Pb95 5 zł/litr

Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?
J-23

Data: 2011-01-05 14:40:44
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Fakty:
rok 2007 :  bary=B3ka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 z=B3, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 z=B3/litr
 rok 2011:  bary=B3ka ropy kosztuje 90 USD, dolar po 2,9 z=B3, cena
benzyny  Pb95 5 z=B3/litr

Czy potrzebny jest lepszy dow=F3d na skurwysy=F1stwo rz=B1dz=B1cych nami
platfons=F3w, bezczelno=B6=E6 ich ry=BFego wodzusia oraz bezdenn=B1 g=B3upo=
t=EA
proplatfonskich kiboli?

dowodow jest bardzo duzo, ale aby je rozpoznac, trzeba miec troche wiecej
anizeli tylko dwie komorki w mozgu.
U wiekszlosci pelowcow, niestety tego typu inwalidztwo umyslowe jest uderzajce.

Data: 2011-01-05 15:42:08
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

Data: 2011-01-05 07:16:10
Autor: zbig
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 15:42, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

To nie jest taki prosty rachunek. W roku 2007 była inna baz kosztów,
zarówno stałych jak i zmiennych w rafineriach, inny popyt i podaż.
Przyczyna wzrostu jest jasna jeśli sie weźmie jako baze początek
ubiegłego roku. W ciągu tego roku cena baryłki ropy wzrosła o ok. 13 %
a cena dolara o 3%, do tego dodajmy wzrost dzięki PO VAT o 1%, udział
rządu w tym wzroście jest niewielki.
I na koniec rzecz najważniejsza. Zapomniałeś kolego, że mamy wolny
rynek, który kształtuje ceny. Otóż popyt na paliwa przetworzone wzrósł
drastycznie ze względu na większe niż się spodziewano tempo rozwoju
gospodarczego w najbardziej rozwiniętych krajach świata oraz ze
względu na niezwykle srogą zimę na pólnocnej półkuli a szczególnie w
Chinach i USA. Nasza cena odbija tendencje światowe wzrostu popytu.

Data: 2011-01-05 09:40:01
Autor: robertbig
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 16:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

względu na niezwykle srogą zimę na pólnocnej półkuli a szczególnie w
Chinach i USA. Nasza cena odbija tendencje światowe wzrostu popytu.

Tak, tak.
Dlatego w takim Luxemburgu . Gdzie ludzie zarabiaja bajecznie.
Czy to się moze nazywa wysokie koszty ?????
Cena ON to 1eur max. A benzyny 1,1eur.

Do dystrybutorów , sa kolejki. Czy to sie moze nazywa popyt ???
A cena jest jaka jest.

To dlaczego w tym polskim kurwidołku jest tak drogo ????

Data: 2011-01-05 19:31:56
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 18:40, robertbig pisze:
To dlaczego w tym polskim kurwidołku jest tak drogo ????
bo mamy socjalizm.
zapytasz zapewne "czemu go nie widac?". Bo jest dla nielicznych.

--
the_foe

Data: 2011-01-05 16:31:46
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 16:16, zbig pisze:
do tego dodajmy wzrost dzięki PO VAT o 1%

vat nie wzrosl o 1% tylko 0,819 %. I to tylko jesli wezme pod uwage skrot myslowy ze chodzi o wzrost cenny brutto. Bo literalnie VAT (podstawowoa stawka) wzrosl o 4,5%
Chyba ze chodzilo Ci o pkt% wtedy rzeczywiscie podstawowa stawka VAt wzrosla o 1 pkt procentowy.
:)

--
the_foe

Data: 2011-01-05 15:42:12
Autor: D. J. MC Donald Musk
I co na to grupowe platfonsy?

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ig1vs2$q77$1news.onet.pl...
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

tym uzasadnionym powodem jest oczywiscie Kaczynski i PiS, ktorzy nie pozwalaja Donkowi rzadzic...

Data: 2011-01-05 15:49:37
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Bez wątpienia są uzasadnione powody.

tym uzasadnionym powodem jest oczywiscie Kaczynski i PiS, ktorzy nie
pozwalaja Donkowi rzadzic...

Kaczyński i PiS są dla rudego lepszym koalicjantem niż PSL. W najbardziej optymistycznych snach rudy nie mógł marzyć o takim wsparciu.

Data: 2011-01-05 14:53:10
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

> [...]

Kaczyński i PiS są dla rudego lepszym koalicjantem niż PSL. W najbardziej optymistycznych snach rudy nie mógł marzyć o takim wsparciu.

ciekawa logika. Skoro tak uwazasz, to wytlumacz jeszcze dlaczego pozbyto sie najaktywnieszej i wartosciowej czesci opozycji w katastrofie pod Smolenskiem,
skoro tak mu ta opozycja pomagala?

Data: 2011-01-05 15:58:27
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
[...]

Jak już udowodnisz to "pozbyto się" to pogadamy, OK?

Data: 2011-01-05 15:30:45
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?

> [...]
> skoro tak mu ta opozycja pomagala?

Jak już udowodnisz to "pozbyto się" to pogadamy, OK?

a nie pozbyto sie? Przeciez wiekszosci tej aktywnej opozycji juz nie ma? Oni nie zyja. Pisalem tutaj o niektorych z tych najbardziej cennych dla
ktorzy pracowali dla spoleczenstwa polskiego, a nie dla oligarchow,
postowieckich sluzb specjalnych oraz Niemiec, Izraela czy Kremla - tak jak
robi to PO.

Zreszta ty zaczales tu wypisywac twierdzenia o wsparciu PiS, to badz uprzejmy
teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

Data: 2011-01-05 19:11:01
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
a nie pozbyto sie?

Co to znaczy "pozbyto się"? Kto się pozbył? Jak? Dowody.

Zreszta ty zaczales tu wypisywac twierdzenia o wsparciu PiS, to badz uprzejmy
teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

PiS nie jest opozycją. Wystarczy. Nic jako opozycja nie robi. To nie wspiera?

Data: 2011-01-05 18:19:26
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?
> [...]

> teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

PiS nie jest opozycją. Wystarczy. Nic jako opozycja nie robi. To nie wspiera?

a co ma robic jako opozycja? Wspierac PO i pracowac za nich?

Juz nie musisz mi odpowiadac, pytania sa retoryczne. Szkoda czasu na dyskusje
z ludzmi, ktorzy nie maja pojecia o czym pisza, byle rozwlac ta grupe.

Ps. idziesz na moja liste tutejszych *funkcjonariuszy*:)

Data: 2011-01-05 19:34:42
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 19:19,  obserwator pisze:
a co ma robic jako opozycja? Wspierac PO i pracowac za nich?

jedynym zadaniem opozycji jest obalenie rzadu. Dlatego jestem za systemem dwupartyjnym, wtedy celem opozycji jest przejecie wladzy.

--
the_foe

Data: 2011-01-06 10:43:17
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Juz nie musisz mi odpowiadac, pytania sa retoryczne. Szkoda czasu na dyskusje
z ludzmi, ktorzy nie maja pojecia o czym pisza, byle rozwlac ta grupe.

Jesteś głupszy niż jakakolwiek ustawa przewiduje.

Ps. idziesz na moja liste tutejszych *funkcjonariuszy*:)

Swoją liste możesz sobie wsadzić w buty, będziesz wyższy.

Data: 2011-01-05 15:56:15
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 15:32, Hans Kloss pisze:
[...]

klamiesz
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/WTI_price_96_09.svg

i co?

--
the_foe

Data: 2011-01-05 16:09:44
Autor: dK
I co na to grupowe platfonsy?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ig20qc$j59$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ale orgazm miał i o to mu chodziło :)

dK

Data: 2011-01-05 16:15:25
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 15:32, Hans Kloss pisze:
Fakty:
rok 2007 :  baryłka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 zł, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 zł/litr

na poczatku roku 2007  barylka kosztowala 50 USD.
wtedy byla najnizsza cena za PISu - 3.4 zł

za PO bylo taniej. ok 3.15 w marcu 2009 kiedy barylka ropy kosztowala 30-35 USD
maksymalna cena ropy byla w polowie 2008 roku kiedy kosztowala niemal 150 USD w polsce pb95 kosztowalo wtedy 4.8.
Najwyzsza cena za PIsu to 4.4 (polowa 2007) kiedy na rynkach swiatowych barylka kosztowala 75 USD.

[...]

robia dokladnie to samo co PIS, bo tak samo jak wtedy 50% ceny zakupu to podatki.

--
the_foe

Data: 2011-01-05 08:11:18
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 16:15, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

robia dokladnie to samo co PIS, bo tak samo jak wtedy 50% ceny zakupu to
podatki.
Nie chcesz pamiętać o  obniżce akcyzy na paliwa płynne, obowiązującej
przez całe 2 lata ich rządów PiS (i 1wszym roku rządów ryżego)
wprowadzonej ze względu na nagły skok ceny ropy na giełdach. Nie
chcesz pamiętać o niedawnej  platfonskiej podwyżce VAT. Nie chcesz
pamiętać o zilionie innych przyczyn dla których koszty pracy i koszty
funkcjonowania przedsiębiorstw  w platfonskiej III pełoskiej wzrosły w
porównaniu z okresem rządu kaczorów.
Poza tym g.. mnie obchodzi w jaki sposób doszło do takiej a nie innej
ceny benzyny- 5 złotych przy dystrybutorze, mimo niższych cen dolara i
niższej ceny baryłki ropy (jej maksimum w lipcu 2008 to 147 dolarów!!
a i tak benzyna była tańsza niż obecnie)  to łatwo sprawdzalny FAKT.. A
jak w szczegółach do tego doprowadziło nieudolne rządzenie krajem
przez bandę ryżego to już zadanie dla analityków ekonomicznych. No
chyba że platfonsy podadzą ci do wierzenia kolejną prawdę objawioną że
to znowu wina PiS, spekulantów, stonki ziemniaczanej i odwetowców z
eneref a ty w to uwierzysz.
J-23

Data: 2011-01-05 17:47:24
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 17:11, Hans Kloss pisze:
[...]

znow klamstwa! obnizke akcyzy wprowadzono w 2005 roku za SLD. nagly skok cen paliw mial miejsce w 2008 roku i wtedy mowiono o wprowadzeniu kolejnej czasowowej obnizki akcyzy na paliwo. Nic z tego nie wyszlo. W 2006 roku, PIS chcial podwyzszyc akcyze na paliwo, ale sie z tego wycofal.
Jak to jest, ze jak zwolennik PISu nie podaje zrodel to na 99% bedzie to klamstwo?

http://www.firma.egospodarka.pl/10984,Unia-krytykuje-obnizke-akcyzy,1,11,1.html

http://www.firma.egospodarka.pl/14624,KIG-przeciwko-podwyzce-akcyzy-na-paliwa,1,11,1.html

--
the_foe

Data: 2011-01-05 09:37:22
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 17:47, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

znow klamstwa!

Sam kłamiesz platfonsie.
Nic nie napisałem o tym KTO wprowadził obniżkę a jedynie kiedy
obowiązywała. Ale tak to już jest, dzień bez kłamstwa i skurwysyństwa
to dla przeciętnego platfonsa dzień stracony
J-23

Data: 2011-01-05 19:48:16
Autor: Bachor
I co na to grupowe platfonsy?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a797f10a-ca0b-4da0-8b0b-cb4b9bbe0416fo10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ktoś musi zapłacić za dwa lata rządów Kaczyńskich!

Data: 2011-01-05 10:50:33
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 19:48, "Bachor" <jak...@vilno.ru> wrote:

[stek bzdur]
Wypierdalaj trollu
J-23

Data: 2011-01-05 20:45:14
Autor: Bogdan Idzikowski
I co na to grupowe platfonsy?
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości Fakty:
rok 2007 :  baryłka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 zł, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 zł/litr

Gówno prawda - rządy PiS (2005-2007): cena ropy oscylowała w granicach 88,8-93,3 USD, dolar około 2,50 zł, cena benzyny Pb95 w granicach 4,18-4,45 zł/litr
http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/?okres=PIS&slowo=&wykres=

rok 2011:  baryłka ropy kosztuje 90 USD, dolar po 2,9 zł, cena
benzyny  Pb95 5 zł/litr

Gówno prawda - rządy PO 2011: cena ropy oscylowała w granicach 93,4-95 USD, dolar około 2,9730 zł, cena benzyny Pb95 w granicach 4,91-5,13 zł/litr
http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/?okres=r2011&slowo=&wykres=

Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Fakt: mijasz się z prawdą fiucie i to bardzo grubo.

Data: 2011-01-06 02:35:14
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 20:45, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

G wno prawda - rz dy PiS (2005-2007):
Czy ja coś pisałem gównozjadzie o rządach PiS? W 2007 rządziły także
platfonsy, w 2008 (to wtedy baryłka była po 130) też, tyle że nie
zdążyły jeszcze spierdolić tego co PiS zbudowało.

G wno prawda - rz dy PO 2011: cena ropy oscylowa
Co mnie gnoju obchodzi jak cena "oscylowała"- opisuję ja taka jaka
jest TU I TERAZ, że zacytuję waszego ryżego idola

Fakt: mijasz si z prawd fiucie i to bardzo grubo.
I w tym momencie popaprany pedrylu zostajesz wysłany tam, gdzie
miejsce podobnych tobie gównozjadów. Zryj!
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

I co na to grupowe platfonsy?