I co na to grupowe platfonsy?

Data: 2011-01-05 15:42:08
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

Data: 2011-01-05 07:16:10
Autor: zbig
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 15:42, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

To nie jest taki prosty rachunek. W roku 2007 była inna baz kosztów,
zarówno stałych jak i zmiennych w rafineriach, inny popyt i podaż.
Przyczyna wzrostu jest jasna jeśli sie weźmie jako baze początek
ubiegłego roku. W ciągu tego roku cena baryłki ropy wzrosła o ok. 13 %
a cena dolara o 3%, do tego dodajmy wzrost dzięki PO VAT o 1%, udział
rządu w tym wzroście jest niewielki.
I na koniec rzecz najważniejsza. Zapomniałeś kolego, że mamy wolny
rynek, który kształtuje ceny. Otóż popyt na paliwa przetworzone wzrósł
drastycznie ze względu na większe niż się spodziewano tempo rozwoju
gospodarczego w najbardziej rozwiniętych krajach świata oraz ze
względu na niezwykle srogą zimę na pólnocnej półkuli a szczególnie w
Chinach i USA. Nasza cena odbija tendencje światowe wzrostu popytu.

Data: 2011-01-05 09:40:01
Autor: robertbig
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 16:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

względu na niezwykle srogą zimę na pólnocnej półkuli a szczególnie w
Chinach i USA. Nasza cena odbija tendencje światowe wzrostu popytu.

Tak, tak.
Dlatego w takim Luxemburgu . Gdzie ludzie zarabiaja bajecznie.
Czy to się moze nazywa wysokie koszty ?????
Cena ON to 1eur max. A benzyny 1,1eur.

Do dystrybutorów , sa kolejki. Czy to sie moze nazywa popyt ???
A cena jest jaka jest.

To dlaczego w tym polskim kurwidołku jest tak drogo ????

Data: 2011-01-05 19:31:56
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 18:40, robertbig pisze:
To dlaczego w tym polskim kurwidołku jest tak drogo ????
bo mamy socjalizm.
zapytasz zapewne "czemu go nie widac?". Bo jest dla nielicznych.

--
the_foe

Data: 2011-01-05 16:31:46
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 16:16, zbig pisze:
do tego dodajmy wzrost dzięki PO VAT o 1%

vat nie wzrosl o 1% tylko 0,819 %. I to tylko jesli wezme pod uwage skrot myslowy ze chodzi o wzrost cenny brutto. Bo literalnie VAT (podstawowoa stawka) wzrosl o 4,5%
Chyba ze chodzilo Ci o pkt% wtedy rzeczywiscie podstawowa stawka VAt wzrosla o 1 pkt procentowy.
:)

--
the_foe

Data: 2011-01-05 15:42:12
Autor: D. J. MC Donald Musk
I co na to grupowe platfonsy?

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ig1vs2$q77$1news.onet.pl...
Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Bez wątpienia są uzasadnione powody.

tym uzasadnionym powodem jest oczywiscie Kaczynski i PiS, ktorzy nie pozwalaja Donkowi rzadzic...

Data: 2011-01-05 15:49:37
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Bez wątpienia są uzasadnione powody.

tym uzasadnionym powodem jest oczywiscie Kaczynski i PiS, ktorzy nie
pozwalaja Donkowi rzadzic...

Kaczyński i PiS są dla rudego lepszym koalicjantem niż PSL. W najbardziej optymistycznych snach rudy nie mógł marzyć o takim wsparciu.

Data: 2011-01-05 14:53:10
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

> [...]

Kaczyński i PiS są dla rudego lepszym koalicjantem niż PSL. W najbardziej optymistycznych snach rudy nie mógł marzyć o takim wsparciu.

ciekawa logika. Skoro tak uwazasz, to wytlumacz jeszcze dlaczego pozbyto sie najaktywnieszej i wartosciowej czesci opozycji w katastrofie pod Smolenskiem,
skoro tak mu ta opozycja pomagala?

Data: 2011-01-05 15:58:27
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
[...]

Jak już udowodnisz to "pozbyto się" to pogadamy, OK?

Data: 2011-01-05 15:30:45
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?

> [...]
> skoro tak mu ta opozycja pomagala?

Jak już udowodnisz to "pozbyto się" to pogadamy, OK?

a nie pozbyto sie? Przeciez wiekszosci tej aktywnej opozycji juz nie ma? Oni nie zyja. Pisalem tutaj o niektorych z tych najbardziej cennych dla
ktorzy pracowali dla spoleczenstwa polskiego, a nie dla oligarchow,
postowieckich sluzb specjalnych oraz Niemiec, Izraela czy Kremla - tak jak
robi to PO.

Zreszta ty zaczales tu wypisywac twierdzenia o wsparciu PiS, to badz uprzejmy
teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

Data: 2011-01-05 19:11:01
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
a nie pozbyto sie?

Co to znaczy "pozbyto się"? Kto się pozbył? Jak? Dowody.

Zreszta ty zaczales tu wypisywac twierdzenia o wsparciu PiS, to badz uprzejmy
teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

PiS nie jest opozycją. Wystarczy. Nic jako opozycja nie robi. To nie wspiera?

Data: 2011-01-05 18:19:26
Autor: obserwator
I co na to grupowe platfonsy?
> [...]

> teraz to uzasadnic, a nie wykrecac sie sianem.

PiS nie jest opozycją. Wystarczy. Nic jako opozycja nie robi. To nie wspiera?

a co ma robic jako opozycja? Wspierac PO i pracowac za nich?

Juz nie musisz mi odpowiadac, pytania sa retoryczne. Szkoda czasu na dyskusje
z ludzmi, ktorzy nie maja pojecia o czym pisza, byle rozwlac ta grupe.

Ps. idziesz na moja liste tutejszych *funkcjonariuszy*:)

Data: 2011-01-05 19:34:42
Autor: the_foe
I co na to grupowe platfonsy?
W dniu 2011-01-05 19:19,  obserwator pisze:
a co ma robic jako opozycja? Wspierac PO i pracowac za nich?

jedynym zadaniem opozycji jest obalenie rzadu. Dlatego jestem za systemem dwupartyjnym, wtedy celem opozycji jest przejecie wladzy.

--
the_foe

Data: 2011-01-06 10:43:17
Autor: CeSaR
I co na to grupowe platfonsy?
Juz nie musisz mi odpowiadac, pytania sa retoryczne. Szkoda czasu na dyskusje
z ludzmi, ktorzy nie maja pojecia o czym pisza, byle rozwlac ta grupe.

Jesteś głupszy niż jakakolwiek ustawa przewiduje.

Ps. idziesz na moja liste tutejszych *funkcjonariuszy*:)

Swoją liste możesz sobie wsadzić w buty, będziesz wyższy.

I co na to grupowe platfonsy?