I co na to grupowe platfonsy?

Data: 2011-01-05 19:48:16
Autor: Bachor
I co na to grupowe platfonsy?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a797f10a-ca0b-4da0-8b0b-cb4b9bbe0416fo10g2000vbb.googlegroups.com...
Fakty:
rok 2007 :  baryłka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 zł, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 zł/litr
 rok 2011:  baryłka ropy kosztuje 90 USD, dolar po 2,9 zł, cena
benzyny  Pb95 5 zł/litr

Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?
J-23

Ktoś musi zapłacić za dwa lata rządów Kaczyńskich!

Data: 2011-01-05 10:50:33
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 19:48, "Bachor" <jak...@vilno.ru> wrote:

[stek bzdur]
Wypierdalaj trollu
J-23

Data: 2011-01-05 20:45:14
Autor: Bogdan Idzikowski
I co na to grupowe platfonsy?
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości Fakty:
rok 2007 :  baryłka ropy kosztuje 130 USD, dolar po 3,2 zł, cena
benzyny Pb95 3,9-4,2 zł/litr

Gówno prawda - rządy PiS (2005-2007): cena ropy oscylowała w granicach 88,8-93,3 USD, dolar około 2,50 zł, cena benzyny Pb95 w granicach 4,18-4,45 zł/litr
http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/?okres=PIS&slowo=&wykres=

rok 2011:  baryłka ropy kosztuje 90 USD, dolar po 2,9 zł, cena
benzyny  Pb95 5 zł/litr

Gówno prawda - rządy PO 2011: cena ropy oscylowała w granicach 93,4-95 USD, dolar około 2,9730 zł, cena benzyny Pb95 w granicach 4,91-5,13 zł/litr
http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/?okres=r2011&slowo=&wykres=

Czy potrzebny jest lepszy dowód na skurwysyństwo rządzących nami
platfonsów, bezczelność ich ryżego wodzusia oraz bezdenną głupotę
proplatfonskich kiboli?

Fakt: mijasz się z prawdą fiucie i to bardzo grubo.

Data: 2011-01-06 02:35:14
Autor: Hans Kloss
I co na to grupowe platfonsy?
On 5 Sty, 20:45, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

G wno prawda - rz dy PiS (2005-2007):
Czy ja coś pisałem gównozjadzie o rządach PiS? W 2007 rządziły także
platfonsy, w 2008 (to wtedy baryłka była po 130) też, tyle że nie
zdążyły jeszcze spierdolić tego co PiS zbudowało.

G wno prawda - rz dy PO 2011: cena ropy oscylowa
Co mnie gnoju obchodzi jak cena "oscylowała"- opisuję ja taka jaka
jest TU I TERAZ, że zacytuję waszego ryżego idola

Fakt: mijasz si z prawd fiucie i to bardzo grubo.
I w tym momencie popaprany pedrylu zostajesz wysłany tam, gdzie
miejsce podobnych tobie gównozjadów. Zryj!
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

I co na to grupowe platfonsy?