I co o tym s?dzi??

Data: 2014-02-10 23:25:50
Autor: Klin
I co o tym s?dzi??
Data: 2014-02-11 00:07:29
Autor: xantiros
I co o tym s?dzi??
W dniu 2014-02-10 23:25, Klin > pisze:

http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/02/06/jej-maz-podpalil-sie-pod-kancelaria-premiera-zus-odmowil-renty-po-nim/

A co mamy sądzić ? Takie są przepisy, w artykule jest napisane co mam kobita zrobić i to zrobiła.

Po drugie chłop 56 lat i tylko coś ponad 20 lat pracy ?
To co on zaczął pracować mają 30 na karku ?

Data: 2014-02-11 02:41:56
Autor: stevep
I co o tym s?dzi??
W dniu .02.2014 o 23:25 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> pisze:

  http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/02/06/jej-maz-podpalil-sie-pod-kancelaria-premiera-zus-odmowil-renty-po-nim/

A nie Wolski?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-11 10:58:01
Autor: Trybun
I co o tym s?dzi??
W dniu 2014-02-10 23:25, Klin > pisze:

http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/02/06/jej-maz-podpalil-sie-pod-kancelaria-premiera-zus-odmowil-renty-po-nim/

Nic, przecież nie będziemy dorabiać jakiegoś upiększania do bandyckich metod rządzenia państwem.

Wczoraj odwiedził mnie znajomy, z płaczem, a ma ponad 70 lat. Co go skłoniło do łez?, ano to że zdecydował się naprawić dach domu który mu przeciekał. Łzy stąd że różne opłaty za ten dach przekroczyły już koszt tego remontu. Raz, opłacić projekt w nadzorze budowlanym (facet ponad 40 lat pracował w budownictwie), raz usługa geodety, okazało się że geodeta potrzebny jest jeszcze po skończeniu robót, no i  certyfikat i opinia energetyki!! Na to ostatnie facet musiał już wziąć pożyczkę w banku... i modli się żeby to był koniec z tymi opłatami...
Tak Szanowny Panie Kolego, nasza ojczyzna staje się gnębiącym  nas potworem..

I co o tym s?dzi??