I co panie premierze ? brak odwagi ?. List otwarty .

Data: 2010-11-15 17:40:25
Autor: rAzor
I co panie premierze ? brak odwagi ?. List otwarty .
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Mizerny z pana premier kiedy boi sie pan , nawet przy wykorzystaniu
instrumentow prawnych  zakonczyc kacze szol , .............
cyc

Obawiam się, że pan premier leje na twój list gęstym moczem.
Więcej - ja też. Możesz mi mowić "panie premierze".
--
Sátoraljaújhely

I co panie premierze ? brak odwagi ?. List otwarty .