I co po nurkowaniu ?

Data: 2014-12-28 08:56:56
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
I co po nurkowaniu ?
Przymierzam się w przyszłym roku do "powrotu" Egiptowa. Byłem tam już 7 lub 8 razy.
Mam pytanie. Jak tam się obecnie "żyje" poza hotelami? Czy można, opłaca się
wieczorne wyjście, wyjazd "na miasto".
Jak wyglądają główne ulice, promenady itd. Czy przewalają się tam tłumy
ludzi jak onegdaj, czy otwarte sÄ… sklepiki i knajpki?

Wiesiek

Data: 2014-12-28 14:07:39
Autor: Piotr Piesik
I co po nurkowaniu ?
To zaleĹĽy, co rozumiesz przez "miasto". Chodzi o miasto turystyczne (np. Sharm), czy miasto lokalne (np. Kair)?

P.

Data: 2015-01-01 02:24:31
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
I co po nurkowaniu ?
Smogu w każdym razie nie ma. A i podobno maj± zaostrzyć przepisy je¶li chodzi o stosowanie ciężarków ołowianych, bo doszli, że im ołów niszczy rafę.

Warzywa maj± dobre.

1 S 2 "Doktor"

I co po nurkowaniu ?