I co robole?

Data: 2009-09-29 19:35:44
Autor: boukun
I co robole?
Musicie tak pierdolić od samego rana inteligentowi za uszami o Polańskim? To macie teraz robole temat do gadania w autobusach dowoż±cych was do blaszanych łagrów pracy i podczas przebierania w szatni i na przerwach w robocie, oraz na stanowiskach pracy...

KuĽwa, motłoch to jest okropna rzecz. Pomy¶leć, że ja też tak kiedy¶ w rzeĽni pierdoliłem z robolami tylko o jednym cały dzień...

boukun

Data: 2009-09-29 10:39:52
Autor: Tzva Adonai
I co robole?
On 29 Wrz, 19:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

KuĽwa, motłoch to jest okropna rzecz. Pomy¶leć, że ja też tak kiedy¶ w rzeĽni
pierdoliłem z robolami tylko o jednym cały dzień...

Oni na niego pluj± tylko dlatego, że ma żydowskie pochodzenie...
Niskie to i niesmaczne...

Data: 2009-09-29 19:41:23
Autor: Prawusek
I co robole?
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

Taki wybraniec, a tu przestępca, gwałciciel i pedofil i ..... parch
Cosi fan tutti parchawce.

Data: 2009-09-29 10:44:02
Autor: Tzva Adonai
I co robole?
On 29 Wrz, 19:41, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Taki wybraniec, a tu przestępca, gwałciciel i pedofil i ..... parch
Cosi fan tutti parchawce.

Wypierdalaj kacapski folksdojczu....

Data: 2009-09-29 19:46:20
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9th2s$1o4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A mimo to, ¶wiatowej sławy artysta...
Facet, któremu w bestialski sposób zamordowano żonę w zaawansowanej ci±ży i który potrafił nagrać takie filmy jak "Dziecko Rosemary"..., to jest jednak pociacha dla życia człowieka na tym ziemskim padole...

boukun

boukun

Data: 2009-09-29 19:52:13
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
[...]

Co go w niczym nie usprawiedliwia. Dziecko Rosemary tez lubię.

Data: 2009-09-29 20:04:16
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9thkq$ndq$6atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Po 31 latach ci±gać faceta po s±dach za takie przewinienie z przeszło¶ci..., toż to chory system...

boukun

Data: 2009-09-29 20:24:23
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
Po 31 latach ci±gać faceta po s±dach za takie przewinienie z przeszło¶ci..., toż to chory system...

Prawo, rzecz o jakiej zdaje sie masz pojęcie, przynajmniej o niemieckim.
Zauważ, "zdaje się". Za TAKIE wła¶nie dymanie przyćpanej małolaty w kakao. No, chyba że lubisz przyogonić w 13 letni± czekoladow± dolinę, teraz 13 latka potrafi wygl±dać jak ... 15 latka, więc o rok od progu do dymnięcia. Dawaj, to tylko TAKIE przewinienie.

P.S. Ile lat ma twoja córka ??

Data: 2009-09-29 20:30:24
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Tue, 29 Sep 2009 20:24:23 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

P.S. Ile lat ma twoja córka ??

Wg wałkuńskiej moralno¶ci to nie ważne ile ma, grunt żeby "miała
owłosion±".
Piotr

Data: 2009-09-29 20:30:47
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9tk09$dcs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tabortowski, nie wci±gaj mnie w prymitywn± dyskusję... Nad czym tu się rozwodzić... PO... 31 latach!!! Chuj nie prawo!!! Prawa nigdzie nie ma, kartele poukładały sobie swoje dintojry wył±cznie pod siebie. I... Tym Bossom Bossów włos z głowy nie spadnie, co najwyżej takiego żołnierza Marka Detrouxa znikn±...

boukun

Data: 2009-09-29 13:17:05
Autor: Jacek
I co robole?

boukun napisał(a):
Tabortowski, nie wci�gaj mnie w prymitywn� dyskusj�... Nad czym tu si�
rozwodziďż˝... PO... 31 latach!!! Chuj nie prawo!!! Prawa nigdzie nie ma, kartele
pouk�ada�y sobie swoje dintojry wy��cznie pod siebie. I... Tym Bossom Boss�w
w�os z g�owy nie spadnie, co najwy�ej takiego �o�nierza Marka Detrouxa znikn�...

Ależ amerykanie chcieli s±dzić go od razu, to on chciał poczekać. No
to teraz ma. Więc jak możesz mieć co¶ do prawa?
Moja opinia na temat pedofila:
http://pajakowo.blogspot.com/2009/09/polanski-i-pedofilia.html

Data: 2009-09-30 11:15:13
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:02e735bc-2d05-49eb-bbd4-1aef7c38d0edg23g2000yqh.googlegroups.com...

boukun napisał(a):
[...]

Ano mam, bo na całym ¶wiecie ludzie id± na zwłokę i z czasem ich występki z młodo¶ci się przedawnieniaj± i to nie w takich błachych sprawach. W Niemczech np. mówi się, "Mord verjährt nie!", morderstwo tylko się nie przedawnia...
A w Ameryce żyj± wci±ż czasami ponderozy i westernów...

boukun

Data: 2009-09-30 11:25:15
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:15:13 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No, oni s± dziwni hałsfrał, tam by¶ sie tak odważnie do swoich
przestępstw nie mógł przyznawać.
A poza tym co to za dziwaczny, lewacki pomysł - przedawnienie?
A niby dlaczego co¶ ma się "przedawniać"? Jest występek, ma być
kara...
A nie jakie¶ tam wałkuńskie sranie w banie.
Piotr

Data: 2009-09-30 11:52:40
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1a1sdy1rcjsqq$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ jak zwykle prawi swoje prymitywne teksty pod moimi wypowiedziami, których sam tłuk nie rozumie... Tłuki tak maj±...

boukun

Data: 2009-09-29 20:40:12
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
[...]

Prymitywn± rabie ?? Ciekawe, bardzo ciekawe. Ty nie rozróżniasz podstawowych spraw, po co ja z tob± dyskutuję. Nahaj, pysk, gleba, monolog, taka jest wła¶ciwa kolejno¶ć rozmowy z podobnym indywiduum. Jak z Kutzem, Zanussim, Cywińsk± et consortes. Nahaj, pysk, gleba, monolog.

P.S. A zniknęli to Snowdeena, je¶li wiesz o jakiej ksi±żce mówię.
Czytasz jakie¶ ??

Data: 2009-09-29 20:45:05
Autor: raff
I co robole?
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Tak. Prawo procesowe for dummies.

R.

Data: 2009-09-29 20:51:03
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9tktu$dcs$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I z taka prymitywn± mentalno¶ci± zniknęli twoich dziadków... Kto mieczem wojuje...

boukun

Data: 2009-09-29 21:03:43
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
I z taka prymitywn± mentalno¶ci± zniknęli twoich dziadków... Kto mieczem wojuje...

Takie kałmuki jak ty zniknęły, takie wła¶nie prole.

Data: 2009-09-29 22:17:09
Autor: Adam
I co robole?
[...]
Ciejawe, dlaczego się tak "postymp" zapiekł, aby koniecznie ukarać Pinochtea za to, że nie dopu¶cił, aby ZSRR zrobił z Chile drug± Kubę. Tutaj jako "autorytety" nie piały o upływie lat ani o tym, że generał jest chory i stoi nad grobem.
AC

Data: 2009-09-30 11:16:54
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:h9tqjq$nue$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Z tego samego powodu co pisałem Jackowi w odpowiedzi powyżej, Morderstwa się nigdy nie przedawnia!!! W cywilizowanym ¶wiecie oczywi¶cie...

boukun

Data: 2009-09-29 21:24:31
Autor: jacek_placek_01
I co robole?
No to błysn±łe¶.
Ja rozumiem ze lubisz być pod pr±d z innymi na tej li¶cie.
Ale teraz to już naprawdę żal czytać że go bronisz.
Nie ma usprawiedliwienia dla zboczeńca i tyle.
Gdyby on przeleciał twojego synka w ten sposób, daj±c mu narkotyki i
alkohol tez by¶ go uwielbiał?
Boukun, my¶l, wiem ze potrafisz :)

Data: 2009-09-30 11:18:39
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9tnh3$jnt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bez sensu, gdyby nie chciała, to by jej nie przeleciał, a gdyby czuła się upokorzona, już dawno sama wymierzyłaby sprawiedliwo¶ć...

boukun

Data: 2009-09-30 11:33:08
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:18:39 +0200, boukun napisał(a):

Bez sensu, gdyby nie chciała, to by jej nie przeleciał, a gdyby czuła się upokorzona, już dawno sama wymierzyłaby sprawiedliwo¶ć...

Bzdura, "panie inteligent", musisz jeszcze "trochę" doczytać.
Piotr
Tak trochę łopatologii dla ciebie fizolu:
http://eszkola.pl/czytaj/Patologie_spoleczne/9389
Więcej nie czytaj, bo cię głowa rozboli i mog± ci przyj¶ć refleksje na
temat własnego funkcjonowania. A narazie ¶wiat masz poukładany prosto,
he, he.

Data: 2009-09-30 11:53:54
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nqecbct1jg25.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ chciał co¶ m±drego powiedzieć, a wyszło jak zwykle, prymitywne gówno... Jak na moherowego prostaka przystało...

boukun

Data: 2009-09-30 12:03:48
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:53:54 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I to było za trudne...? Pro¶ciej już ci nie wyklaruję, wałkun.

Data: 2009-09-30 12:20:41
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1s6aretkge3z0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co dzisiaz zrobiłe¶ głupi Piotrusiu pożytecznego? Na czyj koszt tłuczesz od rana te swoje prymitywne teksty?
 Za jak±¶ pożyteczn± robotę by¶ się wzi±ł prymitywny nierobie, a njie ludziom zawracasz głowę swoimi psychicznymi problemami...
boukun

Data: 2009-09-30 12:31:19
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:20:41 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wygl±da na to, że oboje piszemy na mój koszt, he, he.
Ale co cię to obchodzi kliencie opieki społecznej i urzędu pracy? Martw się tym, żeby się stawiać w terminie, a nie tym co ja robię. Piotr
PS. A obecnie leżę sobie w łóżeczku, zaraz mi przywioz± obiadek (taki,
że możesz tylko pomarzyć, kliencie barów mlecznych, he, he).

Data: 2009-09-30 12:41:20
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:169pdibfp8tk3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

He, he, he, głupiemu Piotrusiowi przywioz± zaraz obiadek, psie żarcie z puszki, bo brudas nie lubi myć garów... To z jakiego przytułku nadajesz pasożydzie od rana do wieczora te swoje prymitywne pyskówki i na czyj koszt?

boukun

Data: 2009-09-30 12:53:39
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:41:20 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No, nadaję z osmolonego familoka, przecież wiesz, majne libie
hałsfrał... He, he, he...
Piotr
PS. Inspirację do twoich ćwierćinteligenckich odpowiedzi czerpiesz z
torby na zakupy?

Data: 2009-09-30 12:28:02
Autor: jacek_placek_01
I co robole?
boukun pisze:

Bez sensu, gdyby nie chciała, to by jej nie przeleciał, a gdyby czuła
się upokorzona, już dawno sama wymierzyłaby sprawiedliwość...

boukun
Smucisz mnie tym razem coraz bardziej.
13 letnie dziecko sam na sam z 41 latkiem po szampanie i narkotykach.
co mogła zrobić?
Co to znaczy sama wymierzyć sprawiedliwość? samosąd?
Wyobrażasz sobie że ludzie nie wyznają samosądów, bo płacą podatki na
sądownictwo i liczą że wymiar sprawiedliwości się wykaże skutecznością.
I kiedy wreszcie to następuję odzywasz się ty, kupa, kutz i zanussi, co
za menaĹĽeria.
przeczytaj więcej co sam zboczeniec mówił na ten temat a potem mów.
http://polki.pl/viva_artykul,10010144.html?print=1

oto cytat:

Co kryje prawda?
„Nikt nie ma wątpliwości, co zaszło w willi Jacka Nicholsona w marcu
1977 roku”, twierdzi Zenovich. Samantha Geimer miała 13 lat, kiedy
dostała od Polańskiego propozycję wzięcia udziału w sesji do
francuskiego „Vogue Hommes”. Zgodziła się bez wahania. „Uważałam
propozycję Polańskiego za znakomitą szansę”, przyznała Geimer w
wywiadzie dla Larry’ego Kinga w 2003 roku. Wcześniej występowała już w
reklamach i śniła o wielkiej karierze w Hollywood. Już podczas pierwszej
wielogodzinnej sesji pozowała toples, mimo to między nią a 43-letnim
wówczas reżyserem do niczego nie doszło. „Nic nie wzbudziło mojego
niepokoju. Zdjęcia miały przecież zostać opublikowane w europejskiej
edycji pisma, gdzie panowała większa swoboda obyczajowa aniżeli w
Ameryce”, przyznawała Geimer. Do gwałtu doszło dopiero podczas drugiej
sesji, dwa i pół tygodnia później. Wówczas Polański zabrał Samanthę do
domu Jacka Nicholsona przy Mulholland Drive. Mimo że dziewczynie miała
towarzyszyć koleżanka, reżyser w ostatniej chwili zażądał, by Samantha
pojechała z nim sama. Zgodziła się. Podczas wielu godzin zdjęć wciąż
popijała szampana z kieliszka, z którym pozowała. Potem Polański
zaprosił dziewczynę do jacuzzi, gdzie nadal robił jej zdjęcia. Kiedy
lekko zaniepokojona wyszła pod pozorem ataku astmy z wody, nie odwiózł
jej jednak do domu, jak prosiła. Zaprowadził za to do ciemnego pokoju z
łóżkiem. Nim doszło do zbliżenia, podał dziewczynie narkotyk zwany
quaalude. Nawet jego połówka wraz z alkoholem stanowiła silny środek
odurzający. Potem Polański odbył z Samanthą serię aktów płciowych, w tym
też analnych, które miały zabezpieczyć oboje przed niechcianą ciążą. Nie
była dziewicą. Spała wcześniej kilka razy ze swoim chłopakiem.
-- -- -- -- -- -- -- - Nie protestowała, ponieważ była z Polańskim w domu sam
na sam i bała się jego reakcji w razie sprzeciwu. Prosiła jedynie, by
przestał i odwiózł ją do domu. Polański ignorował jej
prośby.-- -- -- -- -- -- -- -- -

Za porozumieniem stron
Pod wieczór reżyser odwiózł dziewczynę do domu. Szybko poszła do swojego
pokoju. Jak sama przyznała, ta sprawa w ogóle nie wyszłaby na jaw, gdyby
nie zbieg okoliczności. Nie zauważyła, że w chwili, gdy dzwoniła do
swojego chłopaka, żeby mu powiedzieć o gwałcie, tuż za jej plecami stała
siostra, która natychmiast powiadomiła matkę. Matka Samanthy zawiadomiła
policję. Dziewczyna została zbadana i choć lekarze nie stwierdzili oznak
gwałtu, policja wydała nakaz aresztowania Polańskiego.

Aresztowany następnego dnia wieczorem w Beverly Wilshire Hotel reżyser
szybko przyznał się do kontaktu z Samanthą. Jego zdaniem dziewczyna
wiedziała, co robi i była doświadczona w sprawach seksu. Polański nie
zamierzał też uchylać się od odpowiedzialności. Jak potwierdza adwokat
Geimer Lawrence Silver w trakcie przesłuchań wyraził skruchę i chęć
zadośćuczynienia. Wydawało się, że sprawa rozejdzie się po kościach. W
latach 70. dziewczęta bardzo wcześnie rozpoczynały życie seksualne. A
kręgi, w których obracał się Polański, głównie składały się z
podstarzałych facetów zaliczających starletki. „Szczególnie w cenie była
ekstremalna młodość”, komentuje pisarz Lawrence Weschler. „Nigdy nie
przyszło mi na myśl, że mógłbym skończyć w więzieniu, złamać sobie
karierę i życie, bo poszedłem z kimś do łóżka”, pisał Polański w swojej
autobiografii „Roman”, która ukazała się w 1984 roku.

Data: 2009-09-30 12:53:59
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h9vcf6$osf$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

(...)

 â€žNigdy nie
przyszło mi na myśl, że mógłbym skończyć w więzieniu, złamać sobie
karierę i życie, bo poszedłem z kimś do łóżka”, pisał Polański w swojej
autobiografii „Roman”, która ukazała się w 1984 roku.

I co? Dziecko, które wcześniej pieprzyło się z chłopakiem, nagle zaczęło byc dzieckiem, bo zrobiła to samo z reżyserem, któremu uległa, chcąc zrobić karierę? Ja tam nie widzę, żadnego gwałtu, podłożyła mu się i tyle, co zresztą kilka lat temu sama przyznała...

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że największy rwetes podnosi właśnie plebs, kiedy to właśnie dzieci plebsu najwięcej szlajaą się i pieprzą po bramach i kamienicach jako dzieci. To dzieci plebsu najczęściej są gwałcone przez własnych rodziców i zaniedbywane, to pijani rodzice z plebsu zaniedbują swoje dzieci lub kaleczą na śmierć, a potem te wszystkie dwulicowe mohery próbują w zakładach pracy całymi dniami uskuteczniać moralne dyskusje. Plebs jest zawsze najniebezpieczniejszy, sam dla siebie...

I co najgorsze, to właśnie takie moherowe karły moralne mają dwie pary oczu, jedne z tyłu, drugie z przodu i jednymi nie widzą, że księża najczęściej gwałcą nieletnich chłopców w odbyt i to chłopcy najczęściej padają ich ofiarami. Ot, takie typowe moherowe myslenie...

boukun

Data: 2009-09-30 13:28:10
Autor: jacek_placek_01
I co robole?

[...]

padajÄ… ich ofiarami. Ot, takie typowe moherowe myslenie...

boukun

Podnoszę rwetes ponieważ zboczeńca należy postawić przed sądem, każdego.
Po za tym prymitywnie uogólniasz. świat jest bardziej skomplikowany niz
mohery i niemohery.
Myślisz, ze jesteś kimś lepszym pisząc o innych plebs?
Ostatnio widze u ciebie ewolucję w stronę która jest ślepą uliczką.
Wyobraź sobie, że ludzie przyjęli/ustanowili prawa dla siebie a nie
zostały one narzucone plebsowi przez innych.
Bywa, że niektórzy jak właśnie zboczofile jak np. zanussi i stalińska
uważają, że ich nie powinno dotyczyć ogólnoludzkie prawo.
Ty tez tak uważasz, myślisz ze należysz w ten sposób do "elity"?
smutny obraz przedstawiasz, przedtem byleĹ› zabawny, a teraz juĹĽ
zmierzasz w kierunku tragedii.

Data: 2009-09-30 19:07:27
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h9vfgp$ht0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie ma czegos takiego jak prawo!!! Prawo jest kreowane tylko dla potrzeb elit, nie przez ludzi!  Kto ma stawiać "zboczeĹ„ca" przed sÄ…dem? ZboczeĹ„cy z wymyĹ›lonej na potrzeby reĹĽimĂłw wĹ‚adzy temidy? Otóż prawdziwi zboczeĹ„cy bÄ™dÄ… zawsze bezkarni i tworzyć prawo dla ciebie, jak ciebie ukarać lub doprowadzić do posĹ‚uszeĹ„stwa. Ĺ»ebyĹ› krakaĹ‚, jak ci wpojÄ… do umysĹ‚u, komu masz sĹ‚uĹĽyć i jakie sÄ… normy "ogĂłlne", he, he, ĹĽaĹ‚osne...

Żałosne jest właśnie jak [plebs, który najczęściej gwałci własne dfzi9eci krzyczy głośno, "żądamy krwi!".., za ciupcianie z nieletnią sprzed 31 lat. Ech...

boukun

Data: 2009-09-30 22:07:19
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 19:07:27 +0200, boukun napisał(a):

Nie ma czegos takiego jak prawo!!! Prawo jest kreowane tylko dla potrzeb elit, nie przez ludzi!  Kto ma stawiać "zboczeńca" przed s±dem? Zboczeńcy z wymy¶lonej na potrzeby reżimów władzy temidy? Otóż prawdziwi zboczeńcy będ± zawsze bezkarni i tworzyć prawo dla ciebie, jak ciebie ukarać lub doprowadzić do posłuszeństwa. Żeby¶ krakał, jak ci wpoj± do umysłu, komu masz służyć i jakie s± normy "ogólne", he, he, żałosne...

Żałosne jest wła¶nie jak [plebs, który najczę¶ciej gwałci własne dfzi9eci krzyczy gło¶no, "ż±damy krwi!".., za ciupcianie z nieletni± sprzed 31 lat. Ech...

Ty jeste¶ degenerat hałsfrał, degenerat podparty jak±¶ skundlon±
anarchistycznie ideologi±, naci±gnięt± na ten twój tepy łeb, jak
zużyty kondom.
Bidny pokurwieniec.
Piotr

Data: 2009-09-29 22:14:47
Autor: Adam
I co robole?
Po 31 latach ci±gać faceta po s±dach za takie przewinienie z przeszło¶ci..., toż to chory system...

Nie - jest praworz±dny. Każdy przestępca musi mieć ¶wiadomo¶ć, że zbrodnia musi być ukarana, bez względu kim jest zbrodniarz - tępym robolem czy też artyst± pierwszej wody. Je¶łi tego nie będzie - nie ma mowy o praworz±dno¶ci.
AC

Data: 2009-09-30 11:37:14
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:h9tqfc$nos$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Seks z nieletni± nie jest zbrodni±, Zbrodniarze rz±dz± tym ¶wiatem,  i kiedy tylko maj± ochotę, ciupciaj± dzieci z całego ¶wiata, a motłochowi podrzucaj± sensacyjki typu Polański, Peter Graff, ojciec Steffani, (Steffi) itd. itp.

boukun

Data: 2009-09-30 11:54:09
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:37:14 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ale i motłoch czasem sobie pociupćia małoletnie, na jakim¶ parkingu w
Jeleniej...
Głupi kmiocie, to nie przeciw tobie ustanowiono takie prawo zboczku,
tylko dla ochrony młodocianych.
Nie wolno, złapi± cię, pójdziesz siedzieć, i tyle... Poj±łe¶ hałsfrał?
Piotr

Data: 2009-09-30 11:57:21
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1skzwyrj2aoss.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ jak zwykle, tłucze te swoje prymitywne teksty pod moimi wypowiedziami, jak na największego grupowego tłuka przystało. Taki głupi Piotru¶ my¶li, że jest co¶ takiego, jak prawo... Nie ma się co dziwić... prawo dla moherów zostało ustanowione, po którym się mohery mog± poruszać...

boukun

Data: 2009-10-01 21:57:46
Autor: Habeck Colibretto
I co robole?
Dnia 29.09.2009, o godzinie 19.52.13, na pl.soc.polityka, Jerzy Tabortowski
napisał(a):

[...]

Eee... ksi±żka Levina to samograj jest. Fakt - łatwo co¶ takiego spieprzyć,
ale europejscy reżyserzy maj± i mieli do takiej prozy rękę. Pewnie nie on
jedyny byłby w stanie skręcić z ksi±żki dobry film.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-09-29 20:16:23
Autor: Prawusek
I co robole?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

> [...]

jednak
pociacha dla życia człowieka na tym ziemskim padole...

Przestepca i to ponury, bo pedofil i gwałciciel.

Data: 2009-09-29 20:20:30
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9tjjk$ecq$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

pociacha dla życia człowieka na tym ziemskim padole...

boukun

Przestepca i to ponury, bo pedofil i gwałciciel.

Jaki tam pedofil, jak dziewczyna ma pizdę owłosion± i chce się ruchać, to czemu nie...
Też sobie co¶ przypomniałe¶ po latach?
Boszsz...

boukun

Data: 2009-09-29 19:52:39
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
Oni na niego pluj± tylko dlatego, że ma żydowskie pochodzenie...
Niskie to i niesmaczne...

Masz obsesję, to dzieckojebca, czy żyd, czy inny - dzieckojebca.
Kindybał w gilotynę i po robocie.

Data: 2009-09-29 10:54:56
Autor: Tzva Adonai
I co robole?
On 29 Wrz, 19:52, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Masz obsesję, to dzieckojebca, czy żyd, czy inny - dzieckojebca.
Kindybał w gilotynę i po robocie.

A co z Paetzem i Jankowskim?...

Data: 2009-09-29 20:00:40
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
A co z Paetzem i Jankowskim?...

Z pierwszym to samo, o wyczynach drugiego nie słyszałem.

Data: 2009-09-29 13:20:36
Autor: Marek
I co robole?
[...]

Pierdoliles, jak tu zajebac kawal wolowiny, zeby nie wpasc na bramie...

Data: 2009-09-29 19:38:37
Autor: matador
I co robole?
boukun pisze:

KuĽwa, motłoch to jest okropna rzecz.

No.

matador.

Data: 2009-09-29 19:41:48
Autor: Jerzy Tabortowski
I co robole?
Musicie tak pierdolić od samego rana inteligentowi ...

Znaczy niby tobie ??

Data: 2009-09-29 20:04:55
Autor: Piotr
I co robole?
Dnia Tue, 29 Sep 2009 19:35:44 +0200, boukun napisał(a):

KuĽwa, motłoch to jest okropna rzecz. Pomy¶leć, że ja też tak kiedy¶ w rzeĽni pierdoliłem z robolami tylko o jednym cały dzień...

Dzisiaj też, hałsfrał... Exemplum motłochu:
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/593CroexukT

Data: 2009-09-29 20:12:52
Autor: boukun
I co robole?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1euxqvxw0lqzp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oooo, głupi Piotru¶ wci±ż pod wrażeniem...
To nie twoja córka z zięciem spali pijani, jak im dziecko zmarło? W takiej samej fabrycznej kamienicy dla motłochu mieszkasz tłuku...

boukun

I co robole?