I co robole?

Data: 2009-09-29 13:20:36
Autor: Marek
I co robole?
On 29 Wrz, 19:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Musicie tak pierdolić od samego rana inteligentowi za uszami o Polańskim? To
macie teraz robole temat do gadania w autobusach dowożących was do blaszanych
łagrów pracy i podczas przebierania w szatni i na przerwach w robocie, oraz na
stanowiskach pracy...

Kuźwa, motłoch to jest okropna rzecz. Pomyśleć, że ja też tak kiedyś w rzeźni
pierdoliłem z robolami tylko o jednym cały dzień...

boukun

Pierdoliles, jak tu zajebac kawal wolowiny, zeby nie wpasc na bramie...

I co robole?