I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił si ę kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!

Data: 2010-01-25 07:41:06
Autor: Antenka
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił si ę kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!
Tego młodego, czerwonego anarchistę i antyklerykała rąbie równo. Ta
niemiecka mendowsza szerzy na psp kłamstwo oświęcimskie uwaga!!!  o
"polskich obozach koncentracyjncych" :

On 25 Sty, 02:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 24 Jan 2010 10:54:34 -0800 (PST), Antenka napisa (

A wszystkich polskich neofaszystów (z zaburzeniami identyfikacji płciowej i bez, jak leci) powinno się skierować w trybie natychmiastowym do odśnieżania alejek w byłym polskim obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu.<

Wątek : "Kolejna nadinterpretacja pryszczatego GrzesiaZ."

Teraz widać jak na dłoni, komu służy ten młody, pryszczaty Niemiec ze
Szczecina - "wypędzonej" Eryce Steinbach! Sprzedajne, sekciarskie,
anarchistyczne, antyklerykalne ścierwo!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać (PO) koniec cudów". -
Antenka

Data: 2010-01-25 10:39:08
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Teraz widać jak na dłoni, komu służy ten młody, pryszczaty Niemiec ze
Szczecina - "wypędzonej" Eryce Steinbach!

Gdyby Grzegorz był pryszczatym Niemcem, to istnieje wysokie
prawdopodobieństwo, że nie wiedziałby kim jest Eryka, a jeśli by
wiedział, to raczej by jej nie lubił.. A Eryka to w gruncie rzeczy
spoko babka.. Nigdy nie negowała zbrodni nazistowskich, próbuje
jedynie nieco umniejszyć winę Niemców w oparciu o fakty historyczne,
chce też zwrócić uwagę świata na niemieckie cierpienia... Ciosy
niestety zbiera od wszystkich, i od swoich i od Polaków..

Data: 2010-01-25 16:59:52
Autor: Polok_Prawdziwy
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuściłsiękłamstwaoświęcimskiego na psp !!!

Niepomyliłem siem włocenie

- Maryna łostanie MARYNOM, i jej miejsce PSY GORACH i PSY PSONTANIU JEST...!!!

Awinc...,

- DOGORUW...!!! DOKUCHNI...!!!!

- IDO PSONTANIO...!!!

ITO PRYNTKO...!!!!

Data: 2010-01-25 17:56:33
Autor: raff
[...]

Oto i Grzesio idzie reka w reke z Kupą. Prawdziwy "Europejczyk".

R.

Data: 2010-01-25 10:17:40
Autor: Antenka
On 25 Sty, 17:56, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]
> niemiecka mendowsza szerzy na psp kłamstwo oświęcimskie uwaga!!!  o

Oto i Grzesio idzie reka w reke z Kupą. Prawdziwy "Europejczyk".

Prawdziwy Erykowy lizodup blee

Antenka

''Kazdy myslacy czlowiek nie jest GrzegorzemZ.'' Antenka

Data: 2010-01-25 20:15:54
Autor: raff
[...]

To beda jaja jak ta cala ich UE sie zawali.

Beda plakac i kwiczec jak nie przymierzajac Jogi.

R.

Data: 2010-01-25 18:50:53
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:53e5c670-c238-480b-ba8b-b2a87b98e848u41g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
obrzydliwy kundel, co za brak obycia
awe

Data: 2010-01-25 10:12:18
Autor: Antenka
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ. dopuści ł się kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!
obrzydliwy kundel, co za brak obycia
awe

No widzisz Ave Cesar co tutaj się dzieje! Taki kundel sprzedajny
oczernia Polaków na każdym kroku. A teraz ogon podkulił i siedzi w
budzie Eryki :-(

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudow!'' Antenka

Data: 2010-01-25 18:49:55
Autor: Artur Borubar
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił się kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

obrzydliwy kundel, co za brak obycia
awe

Nie musiałeś się przedstawiac analfabeto, wiadomo kim jesteś.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-25 20:14:52
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjklk4$6tn$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
wymysl cos bardziej wyrafinowanego bo wiocha jedzie
awe

Data: 2010-01-25 21:16:57
Autor: Artur Borubar
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił się kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

wymysl cos bardziej wyrafinowanego bo wiocha jedzie

Używaj więcej mydła, to nie będzie jechało. Jak chcesz bardziej wyrafinowane, to kup sobie w płynie.

Data: 2010-01-27 00:18:18
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjku7r$22k$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -
hue hue hue, no jak na wsioka przystalo odpiles pileczke i poszla w aut...
awe

Data: 2010-01-27 07:41:30
Autor: Artur Borubar
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił się kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

 odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.

Data: 2010-01-27 07:58:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 07:41:30 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

 odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.

hehe wężykiem Jasiu, wężykiem :)))))

Data: 2010-01-27 16:49:16
Autor: raff

 odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.

hehe wężykiem Jasiu, wężykiem :)))))

Nie zmieniaj tematow, glupolu.

R.

Data: 2010-01-27 19:50:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 16:49:16 +0100, raff napisał(a):

 odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.

hehe wężykiem Jasiu, wężykiem :)))))

Nie zmieniaj tematow, glupolu.

Od przełożonego otrzymałem licencję na zmienianie tematów. --

Data: 2010-01-27 22:04:55
Autor: raff
 odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.
hehe wężykiem Jasiu, wężykiem :)))))

Nie zmieniaj tematow, glupolu.

Od przełożonego otrzymałem licencję na zmienianie tematów.
To potem nie kwicz ze inni to robia.

R.

Data: 2010-01-28 00:54:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 22:04:55 +0100, raff napisał(a):

[...]

Z tego co mi wiadomo im nie udzielono.

Data: 2010-01-28 15:36:36
Autor: raff
 odpiles pileczke....

[...]

Ty tu nie medrkuj. Zacznij pierdzielic potem ze inni zmieniaja tematy.

Lewacki hipokryto.

R.

Data: 2010-01-29 09:07:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 28 Jan 2010 15:36:36 +0100, raff napisał(a):

[...]

Złap mnie za słowo gdy zacznę pierdzielić o zmienianiu przez innych.

Nie chce ci się?

No to skorzystaj z okazji by siedzieć cicho i nie mędrkować.

Data: 2010-01-27 17:00:50
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjon6s$s8p$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

odpiles pileczke....

Piłeczkę się odbija, buraku, nie odpija.

Przemek
--
polknales? wam wiesniaki dac atrament to wypija
awe

Data: 2010-01-25 19:33:19
Autor: Grzegorz Z.
nazistowska pierdoło, znowu używasz słów których nie rozumiesz.
Dnia Mon, 25 Jan 2010 07:41:06 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Tego młodego, czerwonego anarchistę i antyklerykała rąbie równo. Ta
niemiecka mendowsza szerzy na psp kłamstwo oświęcimskie uwaga!!!  o
"polskich obozach koncentracyjncych"

Kłamstwo oświęcimskie (negacjonizm, rewizjonizm Holocaustu; ang. Holocaust
Denial, niem. Holocaustleugnung, fra. négationnisme, hiszp. negacionismo) –
twierdzenie w języku prawnym przyjmujące, że powszechnie przyjęta
interpretacja holocaustu  jest albo w duĹźym stopniu przesadzona, albo
całkowicie zafałszowana. Zwolennicy, na przykład prezydent Iranu Mahmud
AhmadineĹźad

http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bwi%C4%99cimskie

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-01-25 12:00:11
Autor: Antenka
I co tak cicho siedzicie hn? GrzegorzZ. dopuścił s ię kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!
On 25 Sty, 19:33, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Denial, niem. Holocaustleugnung, fra. négationnisme, hiszp. negacionismo) -
twierdzenie w języku prawnym przyjmujące, że powszechnie przyjęta
interpretacja holocaustu  jest albo w dużym stopniu przesadzona, albo
całkowicie zafałszowana. Zwolennicy, na przykład prezydent Iranu Mahmud
Ahmadineżad

http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bwi%C4%99cimskie

Ty mendowszo, spadaj mi z tymi  zerżniętymi  z Wikipedii
wiadomościami, ty pusta mózgownico!
Jak zwał,  tak zwał!  Ty również dopuściłeś się kłamstwa
oświęcimskiego, oskarżając Polaków o  zakładanie obozów
koncentracyjnych w okresie okupacji hitlerowskiej! Tfu tfu tfu. To
takie samo kłamstwo oświęcimskie jak to, że np. w obozach
hitlerowskich nie gazowano Żydów. Jesteś wyjatkową mendą!
Dla kogo pracujesz mendowszo? Dla Steinbach? Takich jak ty, za takie
plugastwo, od razu pozbawiałabym polskiego obywatelstwa! Raus!

Data: 2010-01-25 21:15:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 25 Jan 2010 12:00:11 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Ty mendowszo, spadaj mi z tymi  zerżniętymi  z Wikipedii
wiadomościami, ty pusta mózgownico!

Ale tam podano prawidłową definicję, ty pokręciłeś wykazując się po raz
enty ignorancją.

Zapamiętasz już teraz co to jest "kłamstwo oświęcimskie"? --

Data: 2010-01-25 12:35:42
Autor: Antenka
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ. dopuścił s ię kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!

Ale tam podano prawidłową definicję, ty pokręciłeś >

Jak ja cię pokręcę, to cieibe nikt nie wyprostuje, ćmoku!

Zapamiętasz już teraz co to jest "kłamstwo oświęcimskie"?

A gówno mnie to obchodzi, mendowszo, niemiecki pachołku! Spadaj!
I nie zmieniaj nazwy mojego wątku bo ci giry......powyrywam! Raus do
budy, piesku Eryki!

Antenka :-E

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

Data: 2010-01-25 22:13:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 25 Jan 2010 12:35:42 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Ale tam podano prawidłową definicję, ty pokręciłeś >

Jak ja cię pokręcę, to cieibe nikt nie wyprostuje, ćmoku!

Napisz jeszcze że jestem Żydem, to już będzie komplet.

Nie zmieni to jednak faktu że albo celowo chciałeś manipulować określeniem
"kłamstwo oświęcimskie" albo po prostu nie znałeś poprawnego znaczenia tego
terminu.

Stawiam na to drugie.

Data: 2010-01-26 09:23:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7fab1729-cf95-4dee-b373-64e6f77ff0f4q4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zadedykuj to jadrysowi.

--
stevep

Data: 2010-01-26 09:52:47
Autor: Antenka
I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ. dopuści ł się kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!
Zadedykuj to jadrysowi.<

Raus! Bo poszczuję pieskiem  Eriki Steinbach - GrzegorzemZ.!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ.!" - Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-01-25 21:32:09
Autor: raff
nazistowska pierdoło, znowu używasz sł ów których nie rozumiesz.
Nie zmieniaj tematow watkow, bo potem kwiczysz.

R.

I co tak cicho siedzicie hm? GrzegorzZ.dopuścił si ę kłamstwa oświęcimskiego na psp !!!