I co teraz biedny Jaruś zrobi....

Data: 2011-05-22 14:43:46
Autor: Grzegorz Z.
I co teraz biedny Jaruś zrobi....
.... i jego Zespół ds. Promocji Wolności
Przekazu i Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji po tym jak
"zlikwiduje się wszystkie immunitety" ? Na kogo będą donosić?

=============

Obecnie w kodeksie karnym obowiązuje zapis, że "Kto publicznie znieważa
Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, podlega karze pozbawienia wolności do
lat trzech". To przestępstwo z urzędu jest ścigane przez prokuraturę.

- Warto chyba w wolnej Polsce ten artykuł albo w ogóle usunąć albo
zasadniczo przemodelować byśmy nie byli takimi sytuacjami bulwersowani -
mówi Tomasz Nałęcz. Jednocześnie doradca prezydenta odniósł się do wejścia
ABW do mieszkania internauty: - To jest niedźwiedzia przysługa wyrządzona
prezydentowi, ale przez prawo. Nie krytykowałbym prokuratury i służb, bo
oni są od tego by prawo realizować - dodaje.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9643417,Beda_zmiany_w_prawie_po_zamknieciu_antykomor_pl__Politycy.html

Data: 2011-05-22 15:06:35
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1be756llwvg99$.zz4dgovsmdxt.dlg40tude.net...
[...]

Prezydenta Lecha Kaczyńska można było znieważać bezkarnie - tak?
AZ

Data: 2011-05-22 15:02:19
Autor: pluton
I co teraz biedny Jaruś zrobi....
Prezydenta Lecha Kaczyńska można było znieważać bezkarnie - tak?

Nie, przeciez policja w calym kraju tygodniami oszykiwala bezdomnego,
ktory obrazil majestat.

Nullification

Data: 2011-05-22 13:34:33
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Prezydenta Lecha Kaczyńska można było znieważać bezkarnie - tak?

Nie, przeciez policja w calym kraju tygodniami oszykiwala bezdomnego,
ktory obrazil majestat.

niektorzy maja krotka pamiec i wciskaja kit. Niestety internet jest bezlitosny
i mozna sprawdzic jak to naprawde bylo z tym poszukiwaniem tego bezdomnego:

*policjanci z Dworca Centralnego legitymowali Huberta H., który na ich widok
"puścił długą wiązankę", podczas której wypowiedział się również na temat
Kaczyńskiego. Według prokuratury, słowa te miały "charakter zniewag głowy
państwa". Policja - po odwiezieniu Huberta H. do izby wytrzeźwień - wszczęła
sprawę o przestępstwo znieważenia prezydenta RP*

...Adam Bodnar z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, powiedzial dziennikarzom:

... "trzeba zwrócić uwagę na to, iż nawet kancelaria prezydenta się od tej
sprawy odżegnuje". Jestem w stanie uwierzyć, że nikt tu specjalnie nie
ingerował. Wydaje się, że mamy do czynienia z nadmiernym "aktem dobrej woli"
ze strony prokuratury, która wykazała się trochę nadgorliwością i złą oceną
sytuacji - zaznaczył. Fundacja będzie starała się, by Huberta H. w sądzie
reprezentował adwokat z wyboru, który podejmie się sprawy "pro publico bono". http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policja-szuka-bezdomnego-ktory-obrazil-prezydenta,wid,8475409,wiadomosc_video.html?ticaid=1c597

Przezydent odzegnal sie od tej sprawy. To byla tylko nadgorliwosc policji, a
nie celowe dzialanie Prezydenta Lecha Kaczynskiego z jakim mamy do czynienia w
tej chwili, gdzie ABW z pominieciem procedur demokratycznych wtargnela do
mieszkania internauty i go aresztowala, a strone zablokowala.

Rozmumiesz pluton roznice pomiedzy tymi dwoma dzialaniami organow wymiaru
sprawiedliwości ?

Pamietaj o tym, ze ofiara takiej *sprawiedliwosc* ktorej teraz tak bezmyslnie
bronisz,  mozezsz w kazdej chwili stac sie rowniez ty lub ktos z twoich bliskich.

Data: 2011-05-22 15:31:10
Autor: pluton
I co teraz biedny Jaruś zrobi....
Rozmumiesz pluton roznice pomiedzy tymi dwoma dzialaniami organow wymiaru
sprawiedliwości ?

Nie. Mozesz wyjasnic ?

Nullification

Data: 2011-05-22 14:04:23
Autor: obserwator
I co teraz biedny Jaruś zrobi....
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Rozmumiesz pluton roznice pomiedzy tymi dwoma dzialaniami organow wymiaru
> sprawiedliwości ?

Nie. Mozesz wyjasnic ?

nie p****olcie platfonsy, ze jestescie partia liberalno-konserwatywna, bo w
rzeczysistosci jestescie partia zmierzajaca do totalitaryzmu.

Roznica miedzy tym co deklaruja platfonsy czy palikociarze jest bowiem szokujaca.

Oszukujecie swoich zwolennikow w sposob podly.

*Ideologia partii stanowi połączenie liberalizmu konserwatywnego i
chrześcijańskiej demokracji

http://pl.wikipedia.org/wiki/Platforma_Obywatelska

*Totalitaryzm  &#8211; system rządów dążący do całkowitej władzy nad społeczeństwem
za pomocą monopolu informacyjnego i propagandy, ideologii państwowej, terroru
tajnych służb wobec przeciwników politycznych, akcji monopolowych i masowej
monopartii.*

http://pl.wikipedia.org/wiki/Totalitaryzm

Data: 2011-05-23 01:00:55
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irb1ti$fd9$1inews.gazeta.pl...
Prezydenta Lecha Kaczyńska można było znieważać bezkarnie - tak?

Nie, przeciez policja w calym kraju tygodniami oszykiwala bezdomnego,
ktory obrazil majestat.
Ake innych to już nie ścigano: Wałęsa, Palikot, Niesiołowski - używali sobie bezkarnie do woli.
AZ

Data: 2011-05-22 15:58:52
Autor: Grzegorz Z.
Kaczysta napisał:

[...]

Nie, ABW, CBŚ, CBA i młodzieżówka PiS całymi tygodniami ścigały a później
przesłuchiwały bezdomnego pijaczka z Dworca Centralnego (ani chybi głosował
na PO) który obraził majestat.

Data: 2011-05-23 01:02:26
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:dq7457ukpmot$.1rdlka2xz0ykf.dlg40tude.net...
Kaczysta napisał:

[...]

Boże, jak Ty bredzisz, powtarzając wierutne bzdury z WSI24!
AZ

Data: 2011-05-23 03:12:08
Autor: Grzegorz Z.

Kaczysta napisał:

[...]

Z jakiego WSI? TVN-u nie oglądam od jakichś 5 lat czy więcej. Nie jestem
też wyborcą PO.

I co jest tą "wierutną bzdurą" ?

I co teraz biedny Jaruś zrobi....