I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-13 11:28:15
Autor: Józef Gołaś
I co teraz z Alior Sync?
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy? --

Data: 2012-06-13 13:35:02
Autor: lity
I co teraz z Alior Sync?
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Z konferencji wynika, że (tyle zdążyłem obejrzeć):

Bank ma zacząć działać 14-06-2012

1) Zwrot za zakupy w internecie 5%
2) Kontakt z BOK poprzez czat i videoczat
3) Wszystko za darmo
4) Przelewy wykonywane po zeskanowaniu rachunku lub zdjęcia
5) Wpłatomaty te same, co Aliorbanku
6) Umowa bez wizyty w banku (nie wiem na jakiej zasadzie)
7) Brak kont dla firm
8) Konto oszczędnościowe elastyczne z autouzupełnieniem (nie znam szczegółów)
9) Kontomierz

http://www.youtube.com/watch?v=fnMuUUnRg1w&feature=relmfu

Tam jest kilka nowych filmików.

Data: 2012-06-13 13:36:56
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
 lity <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

3) Wszystko za darmo

Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Data: 2012-06-13 13:46:10
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
  <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 lity <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> 3) Wszystko za darmo

Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Zapomniałem dodać:

10 szybkich przelewów - miesięcznie - bez dodatkowej opłaty.

Data: 2012-06-13 10:07:08
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 15:46, " " <lity1975.SKA...@gazeta.pl> wrote:
  <lity1975.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Zapomniałem dodać:

10 szybkich przelewów - miesięcznie - bez dodatkowej opłaty.

Zapowiada sie fajnie, zobaczymy jaka bedzie praktyka.
Jutro otwieram rachunek, kasuje 50+50 i bedzie jako drugi bank.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-13 18:44:24
Autor: Andrzej Kubiak
I co teraz z Alior Sync?
Dnia Wed, 13 Jun 2012 13:35:02 +0000 (UTC), lity napisał(a):

1) Zwrot za zakupy w internecie 5%

Jak z limitami? Bo jeśli nie będzie żadnych, to... eee, niemożliwe.

AK

Data: 2012-06-13 13:55:07
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

jutro

Marcin

Data: 2012-06-13 12:04:53
Autor: Józef Gołaś
I co teraz z Alior Sync?
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

Data: 2012-06-13 05:54:44
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 14:04, "Józef Gołaś" <jozek58.SKA...@gazeta.pl> wrote:
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

Hmm... Jeden z moich wyborów to:
"W moim obecnym banku irytuje mnie konieczność podpisywania umów w
oddziale lub przez kuriera".

Myślę, że będzie online, np. przelew inicjujący z konta w innym banku

Data: 2012-06-13 15:08:35
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 14:54, eisenberg pisze:
[...]

a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być pierwszym

Marcin

Data: 2012-06-13 13:21:14
Autor: TrzyLinie
I co teraz z Alior Sync?

> [...]

a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być pierwszym

Chyba AliorSync miał służyć do synchronizacji usług finansowych z innych
banków w tym jednym? No to ci bez kont w innych bankach to nie ich target.
Swoją drogą jak oni zamierzają synchronizować? Będą się łączyć z systemami
innych banków? A może przez fejsbuka? --

Data: 2012-06-13 15:28:00
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 15:21, TrzyLinie pisze:

[...]

podczas konferencji coś gadali o kontomierzu

Marcin

Data: 2012-06-13 14:06:16
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

oddziałów nie będzie

Marcin

Data: 2012-06-13 05:11:53
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 14:06, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:> a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

> przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

oddziałów nie będzie

A jak sie , ten, tego...wzor podpisu nie bedzie zgadzal w przyszlosci
przy dyspozycji rezygnacji z jakiegos produktu to jaka sciezka?

Data: 2012-06-13 13:59:12
Autor: TrzyLinie
I co teraz z Alior Sync?

A jak sie , ten, tego...wzor podpisu nie bedzie zgadzal w przyszlosci
przy dyspozycji rezygnacji z jakiegos produktu to jaka sciezka?

Nie wiem jak AliorSync. Optima (zakładana w całości przez net i przez
przelew inicjujący) umożliwia wypowiedzenie przez pocztę wewnętrzną. Wystarczy
napisać "wypowiadam umowę" i koniec - podobno zamkną konto - taką odpowiedź
otrzymałem na pytanie wprost o sposób zamykania. Dodatkowo napisali mi, że
"tokena nie muszę zwracać".

Można się domyślać, że w AS będzie tak samo.

Data: 2012-06-13 19:55:56
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Tutaj znajdziesz trochę informacji:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=808,Rusza-wirtualny-Alior-Sync

Z rzeczy do rozważenia:
Na powitanie Bank udostępni 6-miesięczną lokatę w złotych oprocentowaną na 6,5% w skali roku.

Ciekawe czy będzie można zerwać bez utraty odsetek jak to było w 100-dniówkach ;)

Data: 2012-06-14 06:06:27
Autor: Józef Gołaś
I co teraz z Alior Sync?

no i gdzie jest ich strona gdzie mozna zalozyć rachunek

nic nie wiadomo

Data: 2012-06-14 00:37:24
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 08:06, "Józef Gołaś" <jozek58.SKA...@gazeta.pl> wrote:
no i gdzie jest ich strona

gdzie mozna zalozyć rachunek

nic nie wiadomo

"O możliwości i sposobie założenia ww. rachunku Organizator
poinformuje Uczestników Konkursu po zakończeniu Konkursu za
pośrednictwem poczty elektronicznej."

Data: 2012-06-14 08:08:58
Autor: lity
I co teraz z Alior Sync?
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

no i gdzie jest ich strona gdzie mozna zalozyć rachunek

nic nie wiadomo

Mają ruszyć dzisiaj.

W Google Play pojawiły się firmowe aplikacje:

https://play.google.com/store/search?q=alior&c=apps

Jeszcze rano (ok. 8) ich nie było.

Data: 2012-06-14 03:21:02
Autor: Michal Pl
I co teraz z Alior Sync?
Znaleźliście regulamin zwrotu 5%?

Data: 2012-06-14 12:40:40
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:21, Michal Pl pisze:
Znaleźliście regulamin zwrotu 5%?

IX. Program lojalnościowy
§52.
1. Za korzystanie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart kredytowych Sync Credit MasterCard Bank
nalicza Punkty premiowe.
2. Punkty Premiowe naliczane są za:
a. Realizację płatności Płacę z Alior Sync,
b. Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez fizycznego okazania Karty za pośrednictwem Internetu
(operacje MOTOEC),
zgodnie z zasadą, że za zaksięgowaną transakcję naliczana jest liczba Punktów premiowych odpowiadająca 5% kwoty transakcji.
Liczba Punktów premiowych jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
§53.
1. Klient wykorzystuje Punkty premiowe poprzez zrealizowanie przez Alior Sync uznania Rachunku karty kwotą odpowiadającą liczbie
zgromadzonych PunktĂłw (Uznanie).
2. Uznanie danego Rachunku karty następuje:
a. Raz w miesiącu, za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, w ktĂłrym zostały  zaksięgowane przez
Bank operacje określone w § 52 ust 2., i
b. nie później niż 5-go dnia roboczego następnego miesiąca, pod warunkiem, że przed dniem uznania, Rachunek karty nie
został zamknięty lub zmieniony na rachunek innego typu lub umowa, na podstawie której jest prowadzony nie została
rozwiązana.
§54.
1. Klient może, za pośrednictwem Bankowości Telefonicznej lub Wirtualnego oddziału, złożyć dyspozycję zmiany sposobu
wykorzystywania Punktów premiowych na zniżkę (Zniżkę) na doładowanie konta telefonu pre-paid (Doładowanie) realizowane przez
Bankowość Internetową lub Mobilną. Dyspozycja dotyczy wszystkich operacji, o których mowa w §52 ust. 2 zrealizowanych przez
Klienta.
2. Dyspozycja zmiany sposobu wykorzystywania Punktów premiowych obowiązuje od 1. dnia kolejnego miesiąca.
3. Zniżka realizowana jest jako uznanie rachunku, z którego nastąpiło Doładowanie kwotą odpowiadającą kwocie zrealizowanego
Doładowania, z zastrzeżeniem, że kwota Zniżki nie może przekroczyć kwoty odpowiadającej liczbie naliczonych Punktów
premiowych.
4. W przypadku, gdy Klient dokonał więcej niż jednego Doładowania obciążając więcej niż jeden rachunek, wypłacana Zniżka jest sumą
kwot Zniżek przysługujących za poszczególne Doładowania. W takim wypadku zniżka wypłacana jest na rachunek, z którego
dokonano Doładowania posiadający najwcześniejszą datę otwarcia.
5. W przypadku, gdy klient wykorzystuje Punkty premiowe poprzez Zniżki, niewykorzystane Punkty premiowe przenoszą się na kolejny
miesiąc, z wyłączeniem sytuacji, gdy Klient zmienia ponownie sposób wykorzystywania Punktów premiowych na Uznania – wówczas
Punkty premiowe nie przenoszą się na kolejny miesiąc.
6. Doładowania nie można zrealizować z karty Sync Credit MasterCard.
§55.
1. W przypadku, gdy kwota jednorazowego Uznania lub uznania z tytułu Zniżki przekroczy kwotę 760 PLN, Bank działając jako płatnik
potrąci należny zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych w wysokości 10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1. pkt 2.
ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osĂłb fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14, poz. 176 ze zm.) i przekaĹźe go
na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego.
2. Punkty premiowe naliczane są od wolumenu transakcji nieprzekraczającego 25 000 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu tej
kwoty Punkty premiowe nie są dalej naliczane.
3. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach posiadających:
a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
b. MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność
zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niĹź Polska),
c. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy za pośrednictwem Bankowości Internetowej.
Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje od daty wskazanej przez Bank w
powiadomieniu.
§56.
1. W przypadku  zwrotu  transakcji  lub zidentyfikowania przez Bank faktu zwrotu zakupionego towaru przed  wykorzystaniem PunktĂłw
premiowych za tę transakcję – Punkty premiowe nie są naliczane.
2. W przypadku  zwrotu  transakcji lub zidentyfikowania przez Bank faktu zwrotu zakupionego towaru po wykorzystaniu PunktĂłw
premiowych za tę transakcję – Bank:
a. pomniejsza łączną liczbę naliczonych Punktów premiowych w kolejnym miesiącu
lub
b. jeĹźeli Punkty premiowe w kolejnym miesiącu nie przysługują, obciąża rachunek kwotą  rĂłwną liczbie PunktĂłw premiowych
za zwrot, niezależnie od wysokości salda rachunku.

Data: 2012-06-14 14:24:29
Autor: Andrzej Kubiak
I co teraz z Alior Sync?
Dnia Thu, 14 Jun 2012 12:40:40 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Zgodnie z przewidywaniami, cały misterny plan w p*du :) AK

Data: 2012-06-14 23:21:08
Autor: Zbynek Ltd.
I co teraz z Alior Sync?
Andrzej Kubiak napisał(a) :
[...]

Noooo...

Dodatkowo zapomniałeś nie wyciąć ;-) cytat:
"operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez
fizycznego okazania Karty za pośrednictwem Internetu
(operacje MOTOEC)"
Ile można kupować miesięcznie przez MOTOcośtam? Chyba że ma się dużą firmę/rodzinę.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-06-14 23:23:53
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 23:21, Zbynek Ltd. pisze:
Ile można kupować miesięcznie przez MOTOcośtam? Chyba że ma się dużą
firmę/rodzinę.

Duzo rzeczy mozna "kupowac" :) Kwestia tego jak szybko to poblokuja... :(

Data: 2012-06-14 23:34:24
Autor: RobertS
I co teraz z Alior Sync?

Duzo rzeczy mozna "kupowac" :) Kwestia tego jak szybko to poblokuja... :(

in za wszystko 5% cb? oczywiscie mam na mysli transakcje zdalne...

RobertS

Data: 2012-06-14 23:35:42
Autor: gral
I co teraz z Alior Sync?
neoniusz napisał(a):
[...]

planujesz wyprowadzać kasę z kredytówki przez allegro? :)

Data: 2012-06-15 07:44:10
Autor: Andrzej Kubiak
I co teraz z Alior Sync?
Dnia Thu, 14 Jun 2012 23:35:42 +0200, gral napisał(a):

Duzo rzeczy mozna "kupowac" :) Kwestia tego jak szybko to poblokuja... :(
planujesz wyprowadzać kasę z kredytówki przez allegro? :)

Przyjmijmy, że tak, i cichaczem przymknijmy podwątek ;)

AK

Data: 2012-06-15 04:00:35
Autor: Krzysiek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 12:40:40 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
W dniu 14.06.2012 12:21, Michal Pl pisze:
> Znaleźliście regulamin zwrotu 5%?

Znaczy, ze jak ktos kupi w necie dla calej rodziny bilety lotnicze do Australii to tez dostanie zwrot 5%? :>

Data: 2012-06-15 05:28:32
Autor: luc
I co teraz z Alior Sync?
On 15 Cze, 13:00, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Znaczy, ze jak ktos kupi w necie dla calej rodziny bilety lotnicze do Australii to tez dostanie zwrot 5%? :>

Jak MCC nie będzie w grupie wykluczonej, to czemu nie? Tylko nie płać
więcej, niż 25k PLN...

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-14 10:34:56
Autor: air force one
I co teraz z Alior Sync?

konferencja prasowa http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-zaprezentowal-bank-przyszlosci-2568481.html (niestety dlugie i generalnie powiedzialbym przyklad jak nie prowadzic prezentacji)

Data: 2012-06-14 10:02:24
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
air force one <air_force_one@noname.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-13 13:28, J=F3zef Go=B3a=B6 pisze:
> Jest napisane =BFe dalsze informacje wkr=F3tce - czyli kiedy?

Działa :)

Data: 2012-06-14 12:09:12
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:02, lity1975.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Jest napisane =BFe dalsze informacje wkr=F3tce - czyli kiedy?

Działa :)

Ja juz zalozylem. Poslalem przelew autoryzacyjny z Aliora normalnego. Zobaczymy jak sie uwina.

Data: 2012-06-14 03:36:32
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

Data: 2012-06-14 12:47:41
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:36, eisenberg pisze:
[...]

Zeby sie zalogowac najpierw musisz zalozyc konto i musza ci je zweryfikowac ;)

sync.pl -- > produkty -- > konto osobiste -- -> załóż konto

Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i przypisze taki numer jak sobie wybrales.

Data: 2012-06-14 04:08:36
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:47, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> [...]

Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i
przypisze taki numer jak sobie wybrales.

Ok, dzięki.

Data: 2012-06-14 12:50:45
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 12:36, eisenberg pisze:

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

może tutaj https://online.sync.pl
a ja się wstrzymam, ważność dowodu mi się kończy za 3 dni, a podczas rejestracji chcą termin ważności, nie wiem czy to potem nie będzie na coś rzutować

dzisiaj idę po odbiór nowego, więc te parę godzin jakoś wytrzymam
Marcin

Data: 2012-06-14 12:53:02
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:50, lolekanabolek pisze:

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

może tutaj https://online.sync.pl

Zeby sie zalogowac potrzebujesz numer CIF, ktory otrzymasz w zwrotnym przelewie w wysokosci 1 grosza.

Data: 2012-06-14 10:19:51
Autor: mohonk
I co teraz z Alior Sync?
Hello,

A dostaliście maila o zakończeniu konkursu i jakiś link? Ja nic nie dostałem...

Obawiam się, że jak założę konto tak po prostu poprzez stronę, to nie dostanę swojej stówki i wybranej końcówki numeru konta...

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-14 12:32:53
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:19, mohonk pisze:
[...]

Dostaniesz, zalozylem normalnie i koncowke numeru konta mam taka jak podawalem.

Data: 2012-06-14 03:34:42
Autor: luc
I co teraz z Alior Sync?
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-14 03:38:49
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:34, luc <bana...@gmx.net> wrote:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

"tanie" karty kredytowe :)

Innowacja - wydanie za 0 zl ale jesli nie zrobilo sie obrotu rocznego,
to pobiora jednak oplate - na to wyglada po czybkim przejrzeniu

http://www.sync.pl/produkt/Karty+Kredytowe

Data: 2012-06-14 03:58:54
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:38, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
[...]

Pomylilem sie - ramki chyba mi nie wyswietlilo poprawnie na stronie.
Oplata jednak dotyczy wznowienia.

Data: 2012-06-14 03:40:19
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:34, luc <bana...@gmx.net> wrote:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

he, he...z konta walutowego nie mozna zasilic Pay Pal :)

Data: 2012-06-14 12:46:12
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 12:34, luc pisze:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min 3 zł

Marcin

Data: 2012-06-14 03:48:10
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:46, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> Masz Dropboxa? Nie? To masz:http://goo.gl/wDbXq+ 500MB dodatkowo ;-)

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min

Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
miesiacu :)

Data: 2012-06-14 18:56:10
Autor: Marcin Mokrzycki
I co teraz z Alior Sync?
On Thu, 14 Jun 2012 03:48:10 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
miesiacu :)

Tak jest już od dosyć dawna w "tradycyjnym" Aliorze.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-14 08:25:26
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
wrote:

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min
3 zł

Nie omieszkam sprawdzić, czy wpłata we wpłatomacie Euronetu przy
użyciu karty innego banku też będzie obciążona taką prowizją. Póki co
czekam na weryfikację przelewu inicjującego z Aliora już od jakichś 3
godzin

Data: 2012-06-14 17:32:58
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 17:25, eisenberg pisze:
[...]

Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc bank dzialajacy cala dobe...

Data: 2012-06-14 09:14:43
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 17:32, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie
jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc

Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Data: 2012-06-14 10:01:05
Autor: C.
I co teraz z Alior Sync?
Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Mam podstawy żeby twierdzić że przelew jest weryfikowany ręcznie a w każdym razie nie jest to automat.

Mój przelew weryfikacyjny poszedł z ... Aliora, więc na koncie docelowym był od razu (nawet opisany był jako przelew wewnętrzny). I co? I nic, czekam, na razie cisza...

C.

Data: 2012-06-14 10:42:56
Autor: C.
I co teraz z Alior Sync?
OK, mam dostęp do Synca, w moim przypadku trwało to niecałe 6 godzin (ale przelew puszczałem z Aliora więc teoretycznie powinno być od strzału). Po zalogowaniu wygląda wszystko podobnie jak "starszy brat" czyli Alior.
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei wygląda podobnie do rozwiązania ING.

C.

Data: 2012-06-14 23:27:09
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 19:42, C. pisze:
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei wygląda podobnie do rozwiązania ING.

a jak do tego Manadżera Finansów podłączyć konta z innych banków??

Marcin

Data: 2012-06-14 23:32:30
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 23:27, lolekanabolek pisze:
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei
wygląda podobnie do rozwiązania ING.

a jak do tego Manadżera Finansów podłączyć konta z innych banków??

Pewnie tego jeszcze nie zaimplementowali, podobnie jak powiadomien SMS (tak mi powiedzieli przez telefon).

Bo poki co w ustawieniach Menadzera finansow sa cale 2 opcje (LOL!): wlaczony i wylaczony.

Tyle czasu mieli i nie przygotowali wszystkiego na start. Polska.

Data: 2012-06-15 08:57:38
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 23:32, neoniusz pisze:

Bo poki co w ustawieniach Menadzera finansow sa cale 2 opcje (LOL!):
wlaczony i wylaczony.

Tyle czasu mieli i nie przygotowali wszystkiego na start. Polska.

pojawił się już KontoImporter, ale jakoś tak nie chce działać, hehe

Marcin

Data: 2012-06-14 12:25:33
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 18:14, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:

> [...]
> bank dzialajacy cala dobe...

Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Niecałą godzinę temu odczytałem w komórce pierwsze posty na wątku o
aktywacji konta w Alior Sync. Będąc akurat w Clifie na Okopowej w Wwie
i mając obok wpłatomat Euronetu czym prędzej zarejestrowałem rachunek
w AS we wpłatomacie (niespersonalizowana VE Eurobanku) i wpłaciłem 10
zł. Jutro ok. południa powinno dojść. Powiadomię, czy doszło i czy
okastrowana czy nie.
Też mam już aktywne konto w AS. Zdążyłem założyć k-to oszczędnościowe
w PLN i przelać na niego saldo z osobistego

Data: 2012-06-15 02:25:01
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 21:25, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:

/.../
[...]

Cd. ciekawostki - wpłata we wpłatomacie Euronetu doszła ok. godz. 11-
ej i póki co prowizji nie pobrano. Myślę, że nie powinni jej pobrać bo
nie użyłem karty AS

Data: 2012-06-19 20:14:38
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał(a): ...
Te=BF mam ju=BF aktywne konto w AS. Zd=B1=BFy=B3em za=B3o=BFy=E6 k-to oszcz=
=EAdno=B6ciowe
w PLN i przela=E6 na niego saldo z osobistego

O:) A mi konsultant ściemniał iż 4 dni to nie 3 robocze, mam czekać... Bo
numer CIF zachowuje się jak po aktywacji.. której nie było... Wspaniałomyślnie ma się po 3 pełnych dobach roboczych problem rozwiązać...
ta.. ściema. Czytając na sieci, ludzie nieźle tam zgłoszenia/reklamacje piszą.

Data: 2012-06-14 19:35:19
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 18:14, eisenberg pisze:
[...]

A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:

"Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."

Data: 2012-06-14 20:03:38
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 19:35, neoniusz pisze:
[...]

Ale syyyf... Czemu nie dali powiadomien e-mail? Co im to szkodzi. Bardzo sobie to chwalilem w normalnych Aliorze... Maile mi przychodza przez PUSH i mialem darmowe powiadomienia. A tutaj tylko płatne SMS-y :/

Data: 2012-06-14 20:24:16
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:03, neoniusz pisze:
[...]

Co za bzdura. Po co bylo sobie wybierac w "ty i sync" szczesliwe numerki, skoro numer klienta i tak jest z tylka wyjety (wiem, wiem, jest alias, ale przez telefon aliasu nie podam). Co mnie to ratuje, ze moglem sobie wybrac koncowke numeru konta?

Data: 2012-06-14 22:12:09
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:24, neoniusz pisze:
[...]

To było do przewidzenia ;) Tak samo wybierało się 6 cyfr jak startował Alior, ale wtedy chyba było wprost napisane, że to będzie fragment numeru rachunku.

Data: 2012-06-14 20:04:25
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 19:35, neoniusz pisze:
[...]

A ja dostałem zwrot przelewu aktywującego (wysyłałem a Aliora) z powodu niezgodności danych. Niestety Alior ma w systemie 3 adresy - zameldowania, stały i korespondencyjny. Dwa adresy są widoczne w profilu użytkownika. Przelewy z aliora są wysyłane z adresem stałym.
Niestety ktoś nie pomyślał o tym nie są zgodni sami z sobą.

Data: 2012-06-14 20:12:43
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:04, news.home.net.pl pisze:
[...]

Ty nie pomyslales ;) Bylo wyraznie napisane, ze przelew ma przyjsc z takim adresem, jaki podajesz.

Data: 2012-06-14 20:16:15
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:12, neoniusz pisze:
[...]

Zgadza się nie pomyślałem, że jest jakiś bank, który wysyła przelewy z danymi innymi niż adres zameldowania z dowodu.
Zna ktoś drugi taki bank?
We wszystkich bankach w których mam konto przelewy idą z danymi z dowodu.

Data: 2012-06-14 20:21:26
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:16, news.home.net.pl pisze:
[...]

Przeciez robiles chyba wczesniej przelewy z Alioru i widzlales z jakim adresem dochodza, nie? Ja w Aliorze w ogole nie mam podanego adresu z dowodu tylko zupelnie inny ;) I dzieki temu w Syncu tez moglem sobie ustawic adres, ktory nie ma nic wspolnego z zameldowaniem.

Data: 2012-06-14 20:41:40
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:21, neoniusz pisze:
[...]

Żyłem w nieświadomości z jakimi danymi idzie przelew.
Masz podany w banku adres zameldowania, ale nie widać go w systemie transakcyjnym - tam widać adres stały (wg banku jest to adres zamieszkania) oraz adres korespondencyjny.
Przed chwilą zmieniłem adres stały na infolinii na właściwy i wykonałem przelew ponownie.

Czyli podsumowując:
w sytuacji gdy ktoś mieszka pod innym adresem niż adres zameldowania z dowodu osobistego i chce otworzyć synca wysyłając przelew inicjujący z Aliora to musi albo w syncu albo w aliorze podać dane niezgodne ze stanem faktycznym czyli mamy kwadraturę koła.

Data: 2012-06-14 22:25:07
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 17:32, neoniusz pisze:
[...]

O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

Data: 2012-06-14 22:29:28
Autor: RobertS
I co teraz z Alior Sync?

O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z
potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i dojdzie dopiero jutro...

ciekawe kiedy kartę przyślą ;-)
RobertS

Data: 2012-06-15 06:43:39
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]

szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i dojdzie dopiero jutro...

Czy ktoś z Was się orientuje, czy ,aby dostać drugie 50 zł za udział w
konkursie, które otrzymamy do 3 dni po rozliczeniu 3. transakcji kartą
płatniczą, należało wystąpić o kartę juz na etapie zakładania rachunku,czy nie
ma to znaczenia i mogłem wystąpić o kartę już po założeniu rachunku - po
otrzymaniu umowy i zalogowaniu się na moje konto ? Niestety odruchowo
"odhaczyłem" opcję karty w początkowym etapie,ale juz o nią wystąpiłem. BTW :
50 zł już dostałem ;)

Data: 2012-06-14 12:17:36
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?

http://rozrywka.sync.pl/ to mnie zmiazdzylo, mozna sobie filmy ogladac... hahahah.

Data: 2012-06-14 14:31:12
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 10:02:24 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
[...]

W kontekście niedawnych dyskusji z weryfikacją adresu przy przelewach,
to tutaj też może być wesoło - przy zakładaniu konta nie można podać w
polu ulica i nr lokalu znaku "/" a ja takowy mam w adresie (zdaje się w
Aliorze zwykłym było tak samo, później można po zalogowaniu zmienić już
na adres z takim znakiem). Widać nie przewidzieli, że ludzie nie mają w
adresie nr_bloku/nr_klatki (co swoją drogą jest takie sobie i chyba
lepsza jest numeracja z a, b, c jako klatka). Ostatecznie wpisałem spację zamiast znaku / i zobaczymy czy zaakceptują. --
pI

Data: 2012-06-14 15:58:01
Autor: Miroo
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 14:31, pI pisze:
[...]

Spacja to zły pomysł
A co masz w dowodzie? Ja mam "13 m.8" i tak wpisuję w formularzach bankowych

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-06-14 16:16:00
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 15:58, Miroo pisze:
[...]

Ale jemu chodzi chyba o 2 lamania. Np. numer budynku/numer klatki/numer mieszkania. A w formularzu masz tylko numer budynku i numer lokalu i nie mozesz uzyc "/".

Data: 2012-06-14 20:49:28
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 15:58:01 +0200, na pl.biznes.banki, Miroo napisał(a):

[...]

W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
Aliora właśnie. --
pI

Data: 2012-06-14 21:29:29
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:49, pI pisze:
[...]

Dziwna sprawa u mnie. Przy podpisywaniu umowy wybralem sobie obrazek (anty-phising) z pieskiem i taki przyszedl w mailu pierwszym, a po aktywacji konta i przy logowaniu obrazek sam zmienil sie na kaktusa. U ciebie bylo dobrze?

Data: 2012-06-14 12:50:12
Autor: gtoni
I co teraz z Alior Sync?
Panowie
Czy zauwazyliscie:
Alior sync, konto osobiste, 0 zl za wyplaty we wszystkich bankomatach
w Polsce
NIE ma slowa i na swiecie, to gorzej niz w starym Aliorze. Tam z 5 zl
w Polsce i na calym swiecie !!
Mnie tez odrzucilo, przelew z Aliora niepoprawne dane. Niech spadaja
jak bezplatnie TYLKO w Polsce i do tego
debetowka w zl a nie euro.
gtoni

Data: 2012-06-14 21:56:34
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 21:50, gtoni pisze:
[...]

Za granica wyplata 10 zl karta do konta osobistego i 5 zl do konta walutowego. Troche wtopa, jesli ktos czesto wyplaca poza granicami kraju.

Data: 2012-06-14 22:30:17
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 21:29, neoniusz pisze:
[...]

U mnie też obrazek przed pierwszym logowaniem inny niż wybrany przy składaniu wniosku... może ten wybrany obrazek miał być tylko do potwierdzenia autentyczności wiadomości z numerem rachunku?

Data: 2012-06-14 22:32:18
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?

To jak juz wszystkie problemy na dzis rozwiazane to tylko wlaczyc http://rozrywka.sync.pl/ i relaksowac sie przy sucharach ;D

Data: 2012-06-14 22:40:44
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 21:29:29 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
napisał(a):

[...]

Nie. Również mam inny przy logowaniu niż wybrany i ten w mailu. --
pI

Data: 2012-06-15 08:46:12
Autor: Miroo
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:49, pI pisze:
[...]

Faktycznie, nie doczytałem. U mnie na prowincji rzadko są takie adresy :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-06-19 21:59:39
Autor: Akarm
I co teraz z Alior Sync?
Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:bgl4kpdd5u1i.dlgatpa.org...
[...]

Dzięki za tę informację. Numer budynku 1/7, wpisałem 1-7 i zadziałało. :)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-14 12:16:00
Autor: pawlin
I co teraz z Alior Sync?

https://online.sync.pl

Data: 2012-06-14 13:38:55
Autor: wiatrak
I co teraz z Alior Sync?

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr9tgf$664$1inews.gazeta.pl...
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Można założyć wiele lokat półrocznych na 6,5%. Ale łącznie można na nich zdeponować   maksimum 5 tysiaków . Śmieszni są :)

Data: 2012-06-14 04:48:09
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 13:38, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Józef Gołaś" <joze...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jr9tgf$664$1inews.gazeta.pl...

> Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Można założyć wiele lokat półrocznych na 6,5%. Ale łącznie można na nich
zdeponować   maksimum 5 tysiaków . Śmieszni są :)

mBank nauczyl mnie czytac TOiP  :)
Widac, ze Alior jest przygotowany na szybkie wprowadzenie w miare
potrzeby oplat za rozne uslugi, poniewaz figuruja zera a nie kreski. W
ten sposob oplata za nie jest, tyle, ze zero zl, a nie "brak oplaty".
W przypadku wprowadzenia w miejsce zera jakiejs kwoty, nie jest to
interpretowane jako zmiana regulaminu, uprawniajaca do rezygnacji z
uslug w przypadku braku zgody klienta.
W niektorych sytuacjach spornych moze to byc bardzo istotne.

Data: 2012-06-14 14:53:27
Autor: Marx
I co teraz z Alior Sync?
Patrząc na historię zwykłego Aliora strategia będzie standardowa. Najpierw niby wszystko za darmo a potem powoli będą wprowadzać opłaty.
Marx

Data: 2012-06-14 15:13:20
Autor: Zbynek Ltd.
I co teraz z Alior Sync?
Marx napisał(a) :
Patrząc na historię zwykłego Aliora strategia będzie standardowa. Najpierw niby wszystko za darmo a potem powoli będą wprowadzać opłaty.

.... powoli tracąc klientów. Taka naturalna wymiana w przyrodzie.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-14 14:21:10
Autor: Zbynek Ltd.
Getin Online a Alior Sync
Elo

Próba wykonania przelewu inicjującego. I co? I nic.

Z Getin Online nie można dokonać przelewu.
Choć numer konta jest formalnie poprawny, to system nie pozwala na zaakceptowanie przelewu, z komunikatem, że numer konta jest niepoprawny.

Pani z dezinfolinii GO twierdzi, że musiałem się pomylić i proponuje wykonanie przelewu przez telefon za jedyne 5 zł. Czemu mnie to nie dziwi? Kolejny bank zasługujący na miano półbank.

Data: 2012-06-14 14:36:46
Autor: ForALL
Getin Online a Alior Sync
On 14.06.2012 14:21, Zbynek Ltd. wrote:
[...]

A ktoś już dostał zwrot na konto z nr CIF? ja wykonałem z aliora i czekam juz ze 2h30min :)

Data: 2012-06-14 15:27:34
Autor: Greg
Getin Online a Alior Sync
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Miałem identycznie. Pan z infolinii sprawdzil u siebie nr konta docelowego i
stwierdził że mógłby ten przelew wykonać ze swojego poziomu. Ale nie chciał
zrezygnować z opłaty ;-)

Teraz sprawdziłem i już zahulało.

Data: 2012-06-14 18:03:57
Autor: Zbynek Ltd.
Getin Online a Alior Sync
  Greg napisał(a) :
[...]

Oooo, działa już u mnie. Gdyby pierwszy problem zgłoszono po południu w piątek, to pewnie do poniedziałku by nikt tego nie naprawił.
Pewnie biedacy nie mieli wpisanego Synca do bazy nazw, więc system odrzucał takie konto.

Zauważyłeś też, że nie działa wysyłanie wiadomości przez okno do wysyłania? Komunikat o niewysłaniu.

Data: 2012-06-14 16:59:37
Autor: Greg
Getin Online a Alior Sync
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zauważyłeś też, że nie działa wysyłanie wiadomości przez okno do wysyłania? Komunikat o niewysłaniu.

Dobrze wiedzieć na przyszłość. Ja nie zauważyłem- ponieważ w synku nie dało
się wyedytować nru konta z którego przyjdzie inicjujący, uderzyłem od razu
telefonicznie. Screenshot z błędem wysłałem bezpośrednio do operatora z którym
rozmawiałem- miał przekazać do IT i ... chyba to zrobił :)

Data: 2012-06-15 01:14:12
Autor: ikarek
I co teraz z Alior Sync?
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr9tgf$664$1inews.gazeta.pl...
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Widziałem reklamę tego banku w TV. Ktoś wie może,
dlaczego tam pod koniec pojawia się ninja z mieczem?
Mam nadzieje, że nie planuje atakować mieczem klientów
banku :)

Data: 2012-06-15 01:19:08
Autor: Animka
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 01:14, ikarek pisze:
[...]

Mnie atakuje, co prawda nie mieczem, ale podwyższaniem rat co jakieś 2 miesiące. Tylko w tym jednym banku dowalają mi jakieś nowe kwoty do rat kredytu i raty zwiększają się. To jest tylko w tym banku. W innych takiego świństwa mi nikt nie robi.
Fakt, że to groszowe kwoty, ale troche za często. Jak rata stała to powinna być stała.

--
animka

Data: 2012-06-15 07:44:12
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 13.06.2012 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

I juz wpadlo 50 zl za otwarcie, nie ma co, uwineli sie ;)

Data: 2012-06-15 07:50:38
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Wed, 13 Jun 2012 11:28:15 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Józef Gołaś
napisał(a):

Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Bodaj miało być do 3 dni, a już dziś 50 zł premii za założenie wpadło.
Aby słowni, nie to co Raifi ;)

--
pI

Data: 2012-06-15 07:57:52
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
napisał(a):

Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Bodaj miało być do 3 dni, a już dziś 50 zł premii za założenie wpadło.
Aby słowni, nie to co Raifi ;)

dokładnie, Raiffi ma jakieś problemy z dostawą wiśni

Marcin

Data: 2012-06-15 08:08:36
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 15.06.2012 07:57, lolekanabolek pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Bodaj miało być do 3 dni, a już dziś 50 zł premii za założenie wpadło.
Aby słowni, nie to co Raifi ;)

dokładnie, Raiffi ma jakieś problemy z dostawą wiśni

Bo teraz tylko ten synek i synek to moze raiffi pomyslal, ze nie zauwazymy? :)

Data: 2012-06-14 23:30:52
Autor: Michal Pl
I co teraz z Alior Sync?
Jak rozumienie regulamin? Te zdalne transakcje kartą można też zwykłą debetówką (jako operacja na koncie oszczędnościowo-rozliczeniowym), czy tylko KK?

Data: 2012-06-15 08:31:32
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 15.06.2012 08:30, Michal Pl pisze:
Jak rozumienie regulamin? Te zdalne transakcje kartą można też zwykłą debetówką (jako operacja na koncie oszczędnościowo-rozliczeniowym), czy tylko KK?

Moze byc debetowka.

Data: 2012-06-15 09:30:25
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 13.06.2012 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Czy testowal ktos juz aplikacje na iOS? U mnie cos nie bangla.
Na dole jest belka z 4 opcjami (strona glowna, wyszukiwarka, wsparcie, zaloguj sie). Z tego wszystkiego dziala tylko wyszukiwarka. Klikanie wszystkiego innego powoduje tylko bialy ekran. Da sie jeszcze wejsc w ustawienia, ale nie da sie wyjsc, bo nie ma zadnego przycisku (LOL!).

Data: 2012-06-15 10:35:58
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 13:28, "Józef Gołaś" <joze...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jest napisane e dalsze informacje wkr tce - czyli kiedy?

Jestem pod wrażeniem ;)
Wniosek o konto wypełniony ok 19:30, minutę później wysłany przelew
aktywujcy (z Aliora) i kolejna minuta pozniej SMS i email z
informacja, ze konto juz aktywne. Przelew zwrotny z CIF tez już mam.
Ogólem trwało wszystko ok 3 minut.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-15 19:46:50
Autor: pwz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 19:35, Rafal M pisze:
[...]

A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).
pwz

Data: 2012-06-15 10:53:11
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 15 Cze, 19:46, pwz <p...@onet.pl> wrote:
> [...]

A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny
nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).

Bez problemu, wszystko cacy dziala.

BTW nikt chyba nie pisal, ze przelewy europejskie sa bezplatne :D

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-15 11:18:18
Autor: Bartnick
I co teraz z Alior Sync?
Cześć,
Czy sprawdzał już ktoś czy w Allegro można już wybrać "Płacę z Sync"?

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-06-15 14:54:23
Autor: Bartnick
I co teraz z Alior Sync?
Czy sprawdzał już ktoś czy w Allegro można już wybrać "Płacę z Sync"?

Odpowiem sobie sam.
Można wybrać w PayU opcję "Płacę z Sync", ale na kolejnej stronie piszą, że "chwilowo" nie działa.
Czyli można wnioskować, że jeszcze nie uruchomili ;-)

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-06-15 12:37:33
Autor: gregor
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Przelew puszczony wczoraj z mBank 1 grosz dziś przyszedł zwrot na koncie oczywiscie 50 PLN, przelałem z powrotem 50 PLN szybkim przelewem w ciagu 1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)

szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

gregor

Data: 2012-06-15 03:48:16
Autor: luc
I co teraz z Alior Sync?
On 15 Cze, 12:37, gregor <gre...@szu.pl> wrote:
> [...]

1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)

szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

A ten szybki przelew to z jakimi danymi nadawcy przyszedł?
Jak to oni realizują - via Bluecash, czy też nowym Elixirem?

gregor

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-15 12:53:12
Autor: gregor
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 12:48, luc pisze:
[...]

Bluecash poszlo w ciagu max 1 min

gregor

Data: 2012-06-15 12:59:44
Autor: gral
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 6/15/2012 12:53 PM, gregor pisze:

Bluecash poszlo w ciagu max 1 min

gregor

Znalazl ktos ustawienia Autouzupelniania?
Szukam i szukam i nima.

gral

Data: 2012-06-20 23:48:45
Autor: Ralf
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Czyli teraz, właśnie przyszedł mail :)

I co teraz z Alior Sync?