I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-13 13:55:07
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

jutro

Marcin

Data: 2012-06-13 12:04:53
Autor: Józef Gołaś
I co teraz z Alior Sync?
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

Data: 2012-06-13 05:54:44
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 14:04, "Józef Gołaś" <jozek58.SKA...@gazeta.pl> wrote:
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

Hmm... Jeden z moich wyborów to:
"W moim obecnym banku irytuje mnie konieczność podpisywania umów w
oddziale lub przez kuriera".

Myślę, że będzie online, np. przelew inicjujący z konta w innym banku

Data: 2012-06-13 15:08:35
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 14:54, eisenberg pisze:
[...]

a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być pierwszym

Marcin

Data: 2012-06-13 13:21:14
Autor: TrzyLinie
I co teraz z Alior Sync?

> [...]

a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być pierwszym

Chyba AliorSync miał służyć do synchronizacji usług finansowych z innych
banków w tym jednym? No to ci bez kont w innych bankach to nie ich target.
Swoją drogą jak oni zamierzają synchronizować? Będą się łączyć z systemami
innych banków? A może przez fejsbuka? --

Data: 2012-06-13 15:28:00
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 15:21, TrzyLinie pisze:

[...]

podczas konferencji coś gadali o kontomierzu

Marcin

Data: 2012-06-13 14:06:16
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:
a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

oddziałów nie będzie

Marcin

Data: 2012-06-13 05:11:53
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 14:06, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:> a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

> przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

oddziałów nie będzie

A jak sie , ten, tego...wzor podpisu nie bedzie zgadzal w przyszlosci
przy dyspozycji rezygnacji z jakiegos produktu to jaka sciezka?

Data: 2012-06-13 13:59:12
Autor: TrzyLinie
I co teraz z Alior Sync?

A jak sie , ten, tego...wzor podpisu nie bedzie zgadzal w przyszlosci
przy dyspozycji rezygnacji z jakiegos produktu to jaka sciezka?

Nie wiem jak AliorSync. Optima (zakładana w całości przez net i przez
przelew inicjujący) umożliwia wypowiedzenie przez pocztę wewnętrzną. Wystarczy
napisać "wypowiadam umowę" i koniec - podobno zamkną konto - taką odpowiedź
otrzymałem na pytanie wprost o sposób zamykania. Dodatkowo napisali mi, że
"tokena nie muszę zwracać".

Można się domyślać, że w AS będzie tak samo.

--

I co teraz z Alior Sync?