I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-13 13:35:02
Autor: lity
I co teraz z Alior Sync?
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Z konferencji wynika, że (tyle zdążyłem obejrzeć):

Bank ma zacząć działać 14-06-2012

1) Zwrot za zakupy w internecie 5%
2) Kontakt z BOK poprzez czat i videoczat
3) Wszystko za darmo
4) Przelewy wykonywane po zeskanowaniu rachunku lub zdjęcia
5) Wpłatomaty te same, co Aliorbanku
6) Umowa bez wizyty w banku (nie wiem na jakiej zasadzie)
7) Brak kont dla firm
8) Konto oszczędnościowe elastyczne z autouzupełnieniem (nie znam szczegółów)
9) Kontomierz

http://www.youtube.com/watch?v=fnMuUUnRg1w&feature=relmfu

Tam jest kilka nowych filmików.

Data: 2012-06-13 13:36:56
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
 lity <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

3) Wszystko za darmo

Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Data: 2012-06-13 13:46:10
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
  <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 lity <lity1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> 3) Wszystko za darmo

Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Zapomniałem dodać:

10 szybkich przelewów - miesięcznie - bez dodatkowej opłaty.

Data: 2012-06-13 10:07:08
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 15:46, " " <lity1975.SKA...@gazeta.pl> wrote:
  <lity1975.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> Oczywiście chodzi o przelewy, bankomaty i kartę.

Zapomniałem dodać:

10 szybkich przelewów - miesięcznie - bez dodatkowej opłaty.

Zapowiada sie fajnie, zobaczymy jaka bedzie praktyka.
Jutro otwieram rachunek, kasuje 50+50 i bedzie jako drugi bank.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-13 18:44:24
Autor: Andrzej Kubiak
I co teraz z Alior Sync?
Dnia Wed, 13 Jun 2012 13:35:02 +0000 (UTC), lity napisał(a):

1) Zwrot za zakupy w internecie 5%

Jak z limitami? Bo jeśli nie będzie żadnych, to... eee, niemożliwe.

AK

I co teraz z Alior Sync?