I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-14 10:34:56
Autor: air force one
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

konferencja prasowa http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-zaprezentowal-bank-przyszlosci-2568481.html (niestety dlugie i generalnie powiedzialbym przyklad jak nie prowadzic prezentacji)

Data: 2012-06-14 10:02:24
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
air force one <air_force_one@noname.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-13 13:28, J=F3zef Go=B3a=B6 pisze:
> Jest napisane =BFe dalsze informacje wkr=F3tce - czyli kiedy?

Działa :)

Data: 2012-06-14 12:09:12
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:02, lity1975.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Jest napisane =BFe dalsze informacje wkr=F3tce - czyli kiedy?

Działa :)

Ja juz zalozylem. Poslalem przelew autoryzacyjny z Aliora normalnego. Zobaczymy jak sie uwina.

Data: 2012-06-14 03:36:32
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

Data: 2012-06-14 12:47:41
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:36, eisenberg pisze:
[...]

Zeby sie zalogowac najpierw musisz zalozyc konto i musza ci je zweryfikowac ;)

sync.pl -- > produkty -- > konto osobiste -- -> załóż konto

Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i przypisze taki numer jak sobie wybrales.

Data: 2012-06-14 04:08:36
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:47, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> [...]

Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i
przypisze taki numer jak sobie wybrales.

Ok, dzięki.

Data: 2012-06-14 12:50:45
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 12:36, eisenberg pisze:

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

może tutaj https://online.sync.pl
a ja się wstrzymam, ważność dowodu mi się kończy za 3 dni, a podczas rejestracji chcą termin ważności, nie wiem czy to potem nie będzie na coś rzutować

dzisiaj idę po odbiór nowego, więc te parę godzin jakoś wytrzymam
Marcin

Data: 2012-06-14 12:53:02
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:50, lolekanabolek pisze:

Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

może tutaj https://online.sync.pl

Zeby sie zalogowac potrzebujesz numer CIF, ktory otrzymasz w zwrotnym przelewie w wysokosci 1 grosza.

Data: 2012-06-14 10:19:51
Autor: mohonk
I co teraz z Alior Sync?
Hello,

A dostaliście maila o zakończeniu konkursu i jakiś link? Ja nic nie dostałem...

Obawiam się, że jak założę konto tak po prostu poprzez stronę, to nie dostanę swojej stówki i wybranej końcówki numeru konta...

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-14 12:32:53
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 12:19, mohonk pisze:
[...]

Dostaniesz, zalozylem normalnie i koncowke numeru konta mam taka jak podawalem.

Data: 2012-06-14 03:34:42
Autor: luc
I co teraz z Alior Sync?
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-14 03:38:49
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:34, luc <bana...@gmx.net> wrote:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

"tanie" karty kredytowe :)

Innowacja - wydanie za 0 zl ale jesli nie zrobilo sie obrotu rocznego,
to pobiora jednak oplate - na to wyglada po czybkim przejrzeniu

http://www.sync.pl/produkt/Karty+Kredytowe

Data: 2012-06-14 03:58:54
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:38, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
[...]

Pomylilem sie - ramki chyba mi nie wyswietlilo poprawnie na stronie.
Oplata jednak dotyczy wznowienia.

Data: 2012-06-14 03:40:19
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:34, luc <bana...@gmx.net> wrote:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

he, he...z konta walutowego nie mozna zasilic Pay Pal :)

Data: 2012-06-14 12:46:12
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 12:34, luc pisze:
TOiP:

http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prowizji.pdf

pzdrwm
luc

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min 3 zł

Marcin

Data: 2012-06-14 03:48:10
Autor: krzysztofsf
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 12:46, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> Masz Dropboxa? Nie? To masz:http://goo.gl/wDbXq+ 500MB dodatkowo ;-)

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min

Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
miesiacu :)

Data: 2012-06-14 18:56:10
Autor: Marcin Mokrzycki
I co teraz z Alior Sync?
On Thu, 14 Jun 2012 03:48:10 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
miesiacu :)

Tak jest już od dosyć dawna w "tradycyjnym" Aliorze.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-14 08:25:26
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
wrote:

hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min
3 zł

Nie omieszkam sprawdzić, czy wpłata we wpłatomacie Euronetu przy
użyciu karty innego banku też będzie obciążona taką prowizją. Póki co
czekam na weryfikację przelewu inicjującego z Aliora już od jakichś 3
godzin

Data: 2012-06-14 17:32:58
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 17:25, eisenberg pisze:
[...]

Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc bank dzialajacy cala dobe...

Data: 2012-06-14 09:14:43
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 17:32, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie
jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc

Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Data: 2012-06-14 10:01:05
Autor: C.
I co teraz z Alior Sync?
Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Mam podstawy żeby twierdzić że przelew jest weryfikowany ręcznie a w każdym razie nie jest to automat.

Mój przelew weryfikacyjny poszedł z ... Aliora, więc na koncie docelowym był od razu (nawet opisany był jako przelew wewnętrzny). I co? I nic, czekam, na razie cisza...

C.

Data: 2012-06-14 10:42:56
Autor: C.
I co teraz z Alior Sync?
OK, mam dostęp do Synca, w moim przypadku trwało to niecałe 6 godzin (ale przelew puszczałem z Aliora więc teoretycznie powinno być od strzału). Po zalogowaniu wygląda wszystko podobnie jak "starszy brat" czyli Alior.
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei wygląda podobnie do rozwiązania ING.

C.

Data: 2012-06-14 23:27:09
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 19:42, C. pisze:
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei wygląda podobnie do rozwiązania ING.

a jak do tego Manadżera Finansów podłączyć konta z innych banków??

Marcin

Data: 2012-06-14 23:32:30
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 23:27, lolekanabolek pisze:
Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei
wygląda podobnie do rozwiązania ING.

a jak do tego Manadżera Finansów podłączyć konta z innych banków??

Pewnie tego jeszcze nie zaimplementowali, podobnie jak powiadomien SMS (tak mi powiedzieli przez telefon).

Bo poki co w ustawieniach Menadzera finansow sa cale 2 opcje (LOL!): wlaczony i wylaczony.

Tyle czasu mieli i nie przygotowali wszystkiego na start. Polska.

Data: 2012-06-15 08:57:38
Autor: lolekanabolek
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 23:32, neoniusz pisze:

Bo poki co w ustawieniach Menadzera finansow sa cale 2 opcje (LOL!):
wlaczony i wylaczony.

Tyle czasu mieli i nie przygotowali wszystkiego na start. Polska.

pojawił się już KontoImporter, ale jakoś tak nie chce działać, hehe

Marcin

Data: 2012-06-14 12:25:33
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 18:14, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:

> [...]
> bank dzialajacy cala dobe...

Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

Niecałą godzinę temu odczytałem w komórce pierwsze posty na wątku o
aktywacji konta w Alior Sync. Będąc akurat w Clifie na Okopowej w Wwie
i mając obok wpłatomat Euronetu czym prędzej zarejestrowałem rachunek
w AS we wpłatomacie (niespersonalizowana VE Eurobanku) i wpłaciłem 10
zł. Jutro ok. południa powinno dojść. Powiadomię, czy doszło i czy
okastrowana czy nie.
Też mam już aktywne konto w AS. Zdążyłem założyć k-to oszczędnościowe
w PLN i przelać na niego saldo z osobistego

Data: 2012-06-15 02:25:01
Autor: eisenberg
I co teraz z Alior Sync?
On 14 Cze, 21:25, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:

/.../
[...]

Cd. ciekawostki - wpłata we wpłatomacie Euronetu doszła ok. godz. 11-
ej i póki co prowizji nie pobrano. Myślę, że nie powinni jej pobrać bo
nie użyłem karty AS

Data: 2012-06-19 20:14:38
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał(a): ...
Te=BF mam ju=BF aktywne konto w AS. Zd=B1=BFy=B3em za=B3o=BFy=E6 k-to oszcz=
=EAdno=B6ciowe
w PLN i przela=E6 na niego saldo z osobistego

O:) A mi konsultant ściemniał iż 4 dni to nie 3 robocze, mam czekać... Bo
numer CIF zachowuje się jak po aktywacji.. której nie było... Wspaniałomyślnie ma się po 3 pełnych dobach roboczych problem rozwiązać...
ta.. ściema. Czytając na sieci, ludzie nieźle tam zgłoszenia/reklamacje piszą.

Data: 2012-06-14 19:35:19
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 18:14, eisenberg pisze:
[...]

A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:

"Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."

Data: 2012-06-14 20:03:38
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 19:35, neoniusz pisze:
[...]

Ale syyyf... Czemu nie dali powiadomien e-mail? Co im to szkodzi. Bardzo sobie to chwalilem w normalnych Aliorze... Maile mi przychodza przez PUSH i mialem darmowe powiadomienia. A tutaj tylko płatne SMS-y :/

Data: 2012-06-14 20:24:16
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:03, neoniusz pisze:
[...]

Co za bzdura. Po co bylo sobie wybierac w "ty i sync" szczesliwe numerki, skoro numer klienta i tak jest z tylka wyjety (wiem, wiem, jest alias, ale przez telefon aliasu nie podam). Co mnie to ratuje, ze moglem sobie wybrac koncowke numeru konta?

Data: 2012-06-14 22:12:09
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:24, neoniusz pisze:
[...]

To było do przewidzenia ;) Tak samo wybierało się 6 cyfr jak startował Alior, ale wtedy chyba było wprost napisane, że to będzie fragment numeru rachunku.

Data: 2012-06-14 20:04:25
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 19:35, neoniusz pisze:
[...]

A ja dostałem zwrot przelewu aktywującego (wysyłałem a Aliora) z powodu niezgodności danych. Niestety Alior ma w systemie 3 adresy - zameldowania, stały i korespondencyjny. Dwa adresy są widoczne w profilu użytkownika. Przelewy z aliora są wysyłane z adresem stałym.
Niestety ktoś nie pomyślał o tym nie są zgodni sami z sobą.

Data: 2012-06-14 20:12:43
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:04, news.home.net.pl pisze:
[...]

Ty nie pomyslales ;) Bylo wyraznie napisane, ze przelew ma przyjsc z takim adresem, jaki podajesz.

Data: 2012-06-14 20:16:15
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:12, neoniusz pisze:
[...]

Zgadza się nie pomyślałem, że jest jakiś bank, który wysyła przelewy z danymi innymi niż adres zameldowania z dowodu.
Zna ktoś drugi taki bank?
We wszystkich bankach w których mam konto przelewy idą z danymi z dowodu.

Data: 2012-06-14 20:21:26
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:16, news.home.net.pl pisze:
[...]

Przeciez robiles chyba wczesniej przelewy z Alioru i widzlales z jakim adresem dochodza, nie? Ja w Aliorze w ogole nie mam podanego adresu z dowodu tylko zupelnie inny ;) I dzieki temu w Syncu tez moglem sobie ustawic adres, ktory nie ma nic wspolnego z zameldowaniem.

Data: 2012-06-14 20:41:40
Autor: news.home.net.pl
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:21, neoniusz pisze:
[...]

Żyłem w nieświadomości z jakimi danymi idzie przelew.
Masz podany w banku adres zameldowania, ale nie widać go w systemie transakcyjnym - tam widać adres stały (wg banku jest to adres zamieszkania) oraz adres korespondencyjny.
Przed chwilą zmieniłem adres stały na infolinii na właściwy i wykonałem przelew ponownie.

Czyli podsumowując:
w sytuacji gdy ktoś mieszka pod innym adresem niż adres zameldowania z dowodu osobistego i chce otworzyć synca wysyłając przelew inicjujący z Aliora to musi albo w syncu albo w aliorze podać dane niezgodne ze stanem faktycznym czyli mamy kwadraturę koła.

Data: 2012-06-14 22:25:07
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 17:32, neoniusz pisze:
[...]

O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

Data: 2012-06-14 22:29:28
Autor: RobertS
I co teraz z Alior Sync?

O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z
potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i dojdzie dopiero jutro...

ciekawe kiedy kartę przyślą ;-)
RobertS

Data: 2012-06-15 06:43:39
Autor:
I co teraz z Alior Sync?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]

szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i dojdzie dopiero jutro...

Czy ktoś z Was się orientuje, czy ,aby dostać drugie 50 zł za udział w
konkursie, które otrzymamy do 3 dni po rozliczeniu 3. transakcji kartą
płatniczą, należało wystąpić o kartę juz na etapie zakładania rachunku,czy nie
ma to znaczenia i mogłem wystąpić o kartę już po założeniu rachunku - po
otrzymaniu umowy i zalogowaniu się na moje konto ? Niestety odruchowo
"odhaczyłem" opcję karty w początkowym etapie,ale juz o nią wystąpiłem. BTW :
50 zł już dostałem ;)

Data: 2012-06-14 12:17:36
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?

http://rozrywka.sync.pl/ to mnie zmiazdzylo, mozna sobie filmy ogladac... hahahah.

Data: 2012-06-14 14:31:12
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 10:02:24 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
lity1975.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a):

air force one <air_force_one@noname.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-13 13:28, J=F3zef Go=B3a=B6 pisze:
Jest napisane =BFe dalsze informacje wkr=F3tce - czyli kiedy?

Działa :)

W kontekście niedawnych dyskusji z weryfikacją adresu przy przelewach,
to tutaj też może być wesoło - przy zakładaniu konta nie można podać w
polu ulica i nr lokalu znaku "/" a ja takowy mam w adresie (zdaje się w
Aliorze zwykłym było tak samo, później można po zalogowaniu zmienić już
na adres z takim znakiem). Widać nie przewidzieli, że ludzie nie mają w
adresie nr_bloku/nr_klatki (co swoją drogą jest takie sobie i chyba
lepsza jest numeracja z a, b, c jako klatka). Ostatecznie wpisałem spację zamiast znaku / i zobaczymy czy zaakceptują. --
pI

Data: 2012-06-14 15:58:01
Autor: Miroo
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 14:31, pI pisze:
[...]

Spacja to zły pomysł
A co masz w dowodzie? Ja mam "13 m.8" i tak wpisuję w formularzach bankowych

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-06-14 16:16:00
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 15:58, Miroo pisze:
[...]

Ale jemu chodzi chyba o 2 lamania. Np. numer budynku/numer klatki/numer mieszkania. A w formularzu masz tylko numer budynku i numer lokalu i nie mozesz uzyc "/".

Data: 2012-06-14 20:49:28
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 15:58:01 +0200, na pl.biznes.banki, Miroo napisał(a):

[...]

W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
Aliora właśnie. --
pI

Data: 2012-06-14 21:29:29
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 20:49, pI pisze:
[...]

Dziwna sprawa u mnie. Przy podpisywaniu umowy wybralem sobie obrazek (anty-phising) z pieskiem i taki przyszedl w mailu pierwszym, a po aktywacji konta i przy logowaniu obrazek sam zmienil sie na kaktusa. U ciebie bylo dobrze?

Data: 2012-06-14 12:50:12
Autor: gtoni
I co teraz z Alior Sync?
Panowie
Czy zauwazyliscie:
Alior sync, konto osobiste, 0 zl za wyplaty we wszystkich bankomatach
w Polsce
NIE ma slowa i na swiecie, to gorzej niz w starym Aliorze. Tam z 5 zl
w Polsce i na calym swiecie !!
Mnie tez odrzucilo, przelew z Aliora niepoprawne dane. Niech spadaja
jak bezplatnie TYLKO w Polsce i do tego
debetowka w zl a nie euro.
gtoni

Data: 2012-06-14 21:56:34
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 14.06.2012 21:50, gtoni pisze:
[...]

Za granica wyplata 10 zl karta do konta osobistego i 5 zl do konta walutowego. Troche wtopa, jesli ktos czesto wyplaca poza granicami kraju.

Data: 2012-06-14 22:30:17
Autor: osa
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 21:29, neoniusz pisze:
[...]

U mnie też obrazek przed pierwszym logowaniem inny niż wybrany przy składaniu wniosku... może ten wybrany obrazek miał być tylko do potwierdzenia autentyczności wiadomości z numerem rachunku?

Data: 2012-06-14 22:32:18
Autor: neoniusz
I co teraz z Alior Sync?

To jak juz wszystkie problemy na dzis rozwiazane to tylko wlaczyc http://rozrywka.sync.pl/ i relaksowac sie przy sucharach ;D

Data: 2012-06-14 22:40:44
Autor: pI
I co teraz z Alior Sync?
Thu, 14 Jun 2012 21:29:29 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
napisał(a):

[...]

Nie. Również mam inny przy logowaniu niż wybrany i ten w mailu. --
pI

Data: 2012-06-15 08:46:12
Autor: Miroo
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-14 20:49, pI pisze:
[...]

Faktycznie, nie doczytałem. U mnie na prowincji rzadko są takie adresy :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-06-19 21:59:39
Autor: Akarm
I co teraz z Alior Sync?
Użytkownik "pI" <usenet@10g.pl> napisał w wiadomości news:bgl4kpdd5u1i.dlgatpa.org...
[...]

Dzięki za tę informację. Numer budynku 1/7, wpisałem 1-7 i zadziałało. :)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-14 12:16:00

[...]