I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-15 01:14:12
Autor: ikarek
I co teraz z Alior Sync?
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr9tgf$664$1inews.gazeta.pl...
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Widziałem reklamę tego banku w TV. Ktoś wie może,
dlaczego tam pod koniec pojawia się ninja z mieczem?
Mam nadzieje, że nie planuje atakować mieczem klientów
banku :)

Data: 2012-06-15 01:19:08
Autor: Animka
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 01:14, ikarek pisze:
[...]

Mnie atakuje, co prawda nie mieczem, ale podwyższaniem rat co jakieś 2 miesiące. Tylko w tym jednym banku dowalają mi jakieś nowe kwoty do rat kredytu i raty zwiększają się. To jest tylko w tym banku. W innych takiego świństwa mi nikt nie robi.
Fakt, że to groszowe kwoty, ale troche za często. Jak rata stała to powinna być stała.

--
animka

I co teraz z Alior Sync?