I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-15 12:37:33
Autor: gregor
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Goła¶ pisze:
Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

Przelew puszczony wczoraj z mBank 1 grosz dzi¶ przyszedł zwrot na koncie oczywiscie 50 PLN, przelałem z powrotem 50 PLN szybkim przelewem w ciagu 1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)

szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

gregor

Data: 2012-06-15 03:48:16
Autor: luc
I co teraz z Alior Sync?
On 15 Cze, 12:37, gregor <gre...@szu.pl> wrote:
> [...]

1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)

szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

A ten szybki przelew to z jakimi danymi nadawcy przyszedł?
Jak to oni realizuj± - via Bluecash, czy też nowym Elixirem?

gregor

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-15 12:53:12
Autor: gregor
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 12:48, luc pisze:
[...]

Bluecash poszlo w ciagu max 1 min

gregor

Data: 2012-06-15 12:59:44
Autor: gral
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 6/15/2012 12:53 PM, gregor pisze:

Bluecash poszlo w ciagu max 1 min

gregor

Znalazl ktos ustawienia Autouzupelniania?
Szukam i szukam i nima.

gral

I co teraz z Alior Sync?