I co teraz z Alior Sync?

Data: 2012-06-15 10:35:58
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 13 Cze, 13:28, "Józef Gołaś" <joze...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jest napisane e dalsze informacje wkr tce - czyli kiedy?

Jestem pod wrażeniem ;)
Wniosek o konto wypełniony ok 19:30, minutę później wysłany przelew
aktywujcy (z Aliora) i kolejna minuta pozniej SMS i email z
informacja, ze konto juz aktywne. Przelew zwrotny z CIF tez już mam.
Ogólem trwało wszystko ok 3 minut.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-15 19:46:50
Autor: pwz
I co teraz z Alior Sync?
W dniu 2012-06-15 19:35, Rafal M pisze:
[...]

A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).
pwz

Data: 2012-06-15 10:53:11
Autor: Rafal M
I co teraz z Alior Sync?
On 15 Cze, 19:46, pwz <p...@onet.pl> wrote:
> [...]

A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny
nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).

Bez problemu, wszystko cacy dziala.

BTW nikt chyba nie pisal, ze przelewy europejskie sa bezplatne :D

Pozdrawiam
Rafal

I co teraz z Alior Sync?