I co to bedzie w lipcu?

Data: 2009-05-15 05:52:27
Autor: cirrus
I co to bedzie w lipcu?
# Dlaczego Zbigniew Ziobro, kandydat PiS do europarlamentu, nie chce przystąpić do debaty z kandydatką PO Różą Thun? Być może po prostu nie potrafi wymówić jej nazwiska.
"Zimna wojna" pomiędzy Jarosławem Kaczyńskim a Zbigniewem Ziobrą to nie plotka. Właśnie można obserwować jej kolejną odsłonę. Były premier dopiekł swojemu podopiecznemu, i to na antenie Radia Maryja. Przy okazji od razu wyjaśniło się, dlaczego były minister sprawiedliwości nie chce wziąć udział w debacie przedwyborczej ze swoją bezpośrednią rywalką Różą Thun.
Na pytanie, czy będzie namawiał Ziobrę do debaty z kandydatką PO, Jarosław Kaczyński odpowiedział: - Ja nie wiem, czy on potrafi wymówić takie nazwisko, ja bym miał kłopot.\
- Ja muszę sobie zapisać, żeby wymówić, ale udało się - stwierdził prowadzący audycję o. Dariusz Drążek. - No tak, ojcu się udało, ale trudno w trakcie dyskusji korzystać z kartki, gdzie jest napisane nazwisko dyskutantki - dodał były premier.
W czym problem? Pełne nazwisko kandydatki PO to Róża Maria Graefin von Thun und Hohenstein. W jej żyłach płynie hrabiowska krew, jednak nazwisko przyjęła po mężu, Franzu Grafie von Thun und Hohenstein.
Jeśli obco brzmiące brzmiące nazwiska rzeczywiście sprawiają trudność Ziobrze, to w Parlamencie Europejskim może mieć kłopot. Nie będzie mógł wymówić ponad 90 proc. nazwisk. #
Ze strony:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/thun-jak-sie-mowi_97575.html
Jeżeli takiego niemotę wybiorą.

--
stevep

Data: 2009-05-15 07:02:08
Autor: [heÂŽsk]
I co to bedzie w lipcu?
On Fri, 15 May 2009 05:52:27 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Dlaczego Zbigniew Ziobro, kandydat PiS do europarlamentu, nie chce przystąpić do debaty z kandydatką PO Różą Thun? Być może po prostu nie potrafi wymówić jej nazwiska.

 [...]

[...]

 co do cholery miales z logiki ?!! ten tekst to typowy sofizmat!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-15 16:01:54
Autor: cirrus
I co to bedzie w lipcu?
Użytkownik ""[heRsk]"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:tptp0556s0h6f6um39orc0vhopf74drsue4ax.com...
[...]

A móglbyś to rozwinąć?

--
stevep

Data: 2009-05-15 17:55:03
Autor: [heÂŽsk]
I co to bedzie w lipcu?
On Fri, 15 May 2009 16:01:54 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

>  co do cholery miales z logiki ?!! ten tekst to typowy sofizmat!
A móglbyś to rozwinąć?

 kaczynski jaroslaw powiedzial, ze mialby problem z wymowa
 niektorych nazwsk. powiedzial rowneiz, ze ziobro pewnie tez.
 tekst skomponowano tak, ze ukryto nieudolnosc jaroslawa k.,
 a starano sie udowodnic, ze ziobro to nieudacznik i nie  potrafi wymowic niektorych nazwisk. sam ziobro w tej kwestii
 sie nie wypowiedzial, a dziennikarzyna w pepegach zmanipulowal
 tekst tak by wygladalo, ze ziobro na pewno nie potrafii
 wymowic slowa "szczeleszczyski" i to tylko dlatego, ze tak
 twierdzi prezes pisu. od dawna wiadomo, ze ci dwaj tocza  pomiedzy "cicha" soba wojne. proste ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-15 09:32:24
Autor: konserwator
I co to bedzie w lipcu?

Jeśli obco brzmiące brzmiące nazwiska rzeczywiście sprawiają trudność
Ziobrze, to w Parlamencie Europejskim może mieć kłopot. Nie będzie
mógł wymówić ponad 90 proc. nazwisk. #

taki sam problem bedzie mialo 99% EUparlamentarzystow z krajow UE

Data: 2009-05-15 09:37:43
Autor: Piotr
I co to bedzie w lipcu?
Dnia Fri, 15 May 2009 09:32:24 +0200, konserwator napisał(a):

taki sam problem bedzie mialo 99% EUparlamentarzystow z krajow UE

Oj, ale ktoś o nazwisku d'Ordnungburg und Schwantzlochheim chyba nie
bedzie miał?
Piotr

Data: 2009-05-15 10:07:54
Autor: konserwator
I co to bedzie w lipcu?
Piotr wrote:
[...]

chcialbym usluszec jak d'Ordnungburg und Schwantzlochheim wymawia "Zbigniew Ziobro"....
Ta usluznosc EUroklakierow jest powalajaca...

rym
http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in.
"Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Data: 2009-05-15 10:19:54
Autor: Piotr
I co to bedzie w lipcu?
Dnia Fri, 15 May 2009 10:07:54 +0200, konserwator napisał(a):

Ta usluznosc EUroklakierow jest powalajaca...

Tak powalająca.
Ale resztę mają ujmującą, za szyję...
Piotr

Data: 2009-05-15 10:50:39
Autor: cytryna
I co to bedzie w lipcu?

Tak powalająca.
Ale resztę mają ujmującą, za szyję...
Piotr

Niby dlaczeho kuchtę niemiecka ma reklamowac polski szeryf. Niech ją ten von Jajnigen und Googelkwartz reklamuje jako polska robotnicę przymusową. I ta krew
chłopów pańszczyźnianych - nie ma się czym chwalić, lepiej opowiedzieć o tatku
co to dwie odprawy emerytalne zachachmęcił, też baron UW od przekrętów.

--

I co to bedzie w lipcu?