I co to bedzie w lipcu?

Data: 2009-05-15 07:02:08
Autor: [heÂŽsk]
I co to bedzie w lipcu?
On Fri, 15 May 2009 05:52:27 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Dlaczego Zbigniew Ziobro, kandydat PiS do europarlamentu, nie chce przystąpić do debaty z kandydatką PO Różą Thun? Być może po prostu nie potrafi wymówić jej nazwiska.

 [...]

Jarosław Kaczyński odpowiedział: - Ja nie wiem, czy on potrafi wymówić takie nazwisko, ja bym miał kłopot.

 [...]

Jeśli obco brzmiące brzmiące nazwiska rzeczywiście sprawiają trudność Ziobrze, to w Parlamencie Europejskim może mieć kłopot. Nie będzie mógł wymówić ponad 90 proc. nazwisk. #

 co do cholery miales z logiki ?!! ten tekst to typowy sofizmat!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-15 16:01:54
Autor: cirrus
I co to bedzie w lipcu?
Użytkownik ""[heRsk]"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:tptp0556s0h6f6um39orc0vhopf74drsue4ax.com...
[...]

A móglbyś to rozwinąć?

--
stevep

Data: 2009-05-15 17:55:03
Autor: [heÂŽsk]
I co to bedzie w lipcu?
On Fri, 15 May 2009 16:01:54 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

>  co do cholery miales z logiki ?!! ten tekst to typowy sofizmat!
A móglbyś to rozwinąć?

 kaczynski jaroslaw powiedzial, ze mialby problem z wymowa
 niektorych nazwsk. powiedzial rowneiz, ze ziobro pewnie tez.
 tekst skomponowano tak, ze ukryto nieudolnosc jaroslawa k.,
 a starano sie udowodnic, ze ziobro to nieudacznik i nie  potrafi wymowic niektorych nazwisk. sam ziobro w tej kwestii
 sie nie wypowiedzial, a dziennikarzyna w pepegach zmanipulowal
 tekst tak by wygladalo, ze ziobro na pewno nie potrafii
 wymowic slowa "szczeleszczyski" i to tylko dlatego, ze tak
 twierdzi prezes pisu. od dawna wiadomo, ze ci dwaj tocza  pomiedzy "cicha" soba wojne. proste ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2