"I co ty na to Lechu?"

Data: 2010-06-22 10:31:01
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
"I co ty na to Lechu?"
"Pijany golas zaatakował sarkofag Kaczyńskiego
Turyści, którzy w sobotę zwiedzali Wawel, przecierali oczy ze zdumienia. Wszystko to przez upojonego alkoholem mężczyznę, który zrobił striptiz i w samych slipach biegał po katedrze, obok sarkofagu z relikwiami św. Stanisława. A wcześniej zaatakował parasolką sarkofag prezydenta Kaczyńskiego.
Była godzina 11.30. Mężczyzna wraz z grupą zwiedzających, wszedł do krypty Srebrnych Dzwonów. - Nagle zaczął okładać parasolką sarkofag Lecha Kaczyńskiego i krzyczeć: "I co ty na to, Lechu?!" - mówi jeden z członków straży katedralnej. - Wyrzuciliśmy go stamtąd, a ten nagle zaczął się rozbierać i w samych slipach wbiegł do katedry - dodaje strażnik.

Tam z kolei strażnicy nie mieli łatwego zadania. Kilka razy już mieli złapać mężczyznę, ale on, mokry od deszczu, wyślizgiwał im się z rąk. Kiedy go w końcu złapali, wyrzucili za drzwi. Kazali mu się ubrać.

- Ale chyba mu się pomyliły kierunki i zamiast w stronę porzuconych ubrań, ciągle w samych slipach pobiegł do muzeum diecezjalnego, gdzie na parterze zatrzymały go zdziwione bileterki - mówią strażnicy. - Był pijany, chyba nie bardzo wiedział, co robi - zgadują. - A może założył się z kolegami, że się rozbierze i przebiegnie?

Szczęśliwie, golasowi nie udało się wbiec wyżej, gdzie mieszka m.in. biskup Tadeusz Pieronek. Straż wawelska wezwała policję. Ta jednak przekazała delikwenta pogotowiu. - Mężczyzna został zabrany do szpitala im. Dietla - mówi Michał Kondzior z biura prasowego małopolskiej policji."

http://wiadomosci.onet.pl/2681,2187755,pijany_golas_zaatakowal_sarkofag_kaczynskiego,wydarzenie_lokalne.html

Data: 2010-06-22 10:36:12
Autor: Bartek
"I co ty na to Lechu?"
W dniu 2010-06-22 10:31, Gdzie EUR waluta obiecana do 2009 pisze:
[...]

Ciekawe kiedy wreszcie Krakusy sie zorientuja, ze pozwolili sobie zbeszczescic Wawel. Takie ekscesy beda sie tam zdarzac coraz czesciej.

Data: 2010-06-22 10:42:47
Autor: awe
"I co ty na to Lechu?"

U¿ytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvpslr$4km$2news.onet.pl...
W dniu 2010-06-22 10:31, Gdzie EUR waluta obiecana do 2009 pisze:
"Pijany golas zaatakowa³ sarkofag Kaczyñskiego
Tury¶ci, którzy w sobotê zwiedzali Wawel, przecierali oczy ze zdumienia.
Wszystko to przez upojonego alkoholem mê¿czyznê, który zrobi³ striptiz i
w samych slipach biega³ po katedrze, obok sarkofagu z relikwiami ¶w.
Stanis³awa. A wcze¶niej zaatakowa³ parasolk± sarkofag prezydenta
Kaczyñskiego.
By³a godzina 11.30. Mê¿czyzna wraz z grup± zwiedzaj±cych, wszed³ do
krypty Srebrnych Dzwonów. - Nagle zacz±³ ok³adaæ parasolk± sarkofag
Lecha Kaczyñskiego i krzyczeæ: "I co ty na to, Lechu?!" - mówi jeden z
cz³onków stra¿y katedralnej. - Wyrzucili¶my go stamt±d, a ten nagle
zacz±³ siê rozbieraæ i w samych slipach wbieg³ do katedry - dodaje
stra¿nik.

Tam z kolei stra¿nicy nie mieli ³atwego zadania. Kilka razy ju¿ mieli
z³apaæ mê¿czyznê, ale on, mokry od deszczu, wy¶lizgiwa³ im siê z r±k.
Kiedy go w koñcu z³apali, wyrzucili za drzwi. Kazali mu siê ubraæ.

- Ale chyba mu siê pomyli³y kierunki i zamiast w stronê porzuconych
ubrañ, ci±gle w samych slipach pobieg³ do muzeum diecezjalnego, gdzie na
parterze zatrzyma³y go zdziwione bileterki - mówi± stra¿nicy. - By³
pijany, chyba nie bardzo wiedzia³, co robi - zgaduj±. - A mo¿e za³o¿y³
siê z kolegami, ¿e siê rozbierze i przebiegnie?

Szczê¶liwie, golasowi nie uda³o siê wbiec wy¿ej, gdzie mieszka m.in.
biskup Tadeusz Pieronek. Stra¿ wawelska wezwa³a policjê. Ta jednak
przekaza³a delikwenta pogotowiu. - Mê¿czyzna zosta³ zabrany do szpitala
im. Dietla - mówi Micha³ Kondzior z biura prasowego ma³opolskiej policji."

[...]

-- -- -- -- -- -
czemu rodzice cie nie wyskrobali, jakis taki nieudany jestes
awe

Data: 2010-06-22 10:44:29
Autor: Bartek
"I co ty na to Lechu?"
W dniu 2010-06-22 10:42, awe pisze:

[...]

Sluchaj niewazny awe, odpieprz sie od moich rodziców. Zajalbys sie lepiej swoimi.

Data: 2010-06-22 11:05:31
Autor: Neko
"I co ty na to Lechu?"
U¿ytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisa³

Sluchaj niewazny awe, odpieprz sie od moich rodziców. Zajalbys sie lepiej swoimi.

Czy masz cos wspolnego z Bomblem tudziez z Lepodrukiem?

Data: 2010-06-22 11:13:27
Autor: Bartek
"I co ty na to Lechu?"
W dniu 2010-06-22 11:05, Neko pisze:
U¿ytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisa³

Sluchaj niewazny awe, odpieprz sie od moich rodziców. Zajalbys sie
lepiej swoimi.

Czy masz cos wspolnego z Bomblem tudziez z Lepodrukiem?

Nie, nie mam, moze tylko to, ze awe w stosunku do nich tez pozwalal sobie na podobne obelgi. Ale ja rozumiem, to fanatyk. A poniewaz psp to swoiste studium fanatyzmu, ktore odwiedzam z wlasnej woli, bede dla tego biedaczyny umiarkowanie wyrozumialy.

Data: 2010-06-22 11:27:11
Autor: awe
"I co ty na to Lechu?"

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvpudu$bna$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisa³

Sluchaj niewazny awe, odpieprz sie od moich rodziców. Zajalbys sie lepiej swoimi.

Czy masz cos wspolnego z Bomblem tudziez z Lepodrukiem?
-- -- -- -- -- -- -
jak to co ten sam miot
awe

Data: 2010-06-22 12:58:19
Autor: Krzysztof
"I co ty na to Lechu?"

-- -- -- -- -- -
czemu rodzice cie nie wyskrobali, jakis taki nieudany jestes
awe
Typowy przyklad katolickiego pisoglupa.

K.

Data: 2010-06-22 13:08:30
Autor: awe
"I co ty na to Lechu?"

U¿ytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvq509$5b3$1inews.gazeta.pl...

-- -- -- -- -- -
czemu rodzice cie nie wyskrobali, jakis taki nieudany jestes
awe
Typowy przyklad katolickiego pisoglupa.

K.
-- -- -- -- --
nie jestem katolikiem, jestem lewakiem
awe

Data: 2010-06-22 11:56:11
Autor: cytryna
"I co ty na to Lechu?"
> [...]
> przekazała delikwenta pogotowiu. - Mężczyzna został zabrany do szpitala
> im. Dietla - mówi Michał Kondzior z biura prasowego małopolskiej

To desperacki krok aktywistów z PO, gdzie moga to demonstruja swoj± nago¶æ intelektualn± i fizyczn±. Jednym s³owem gostek go³y ale weso³y, zupe³nie jak
Bóbr co to z przyjemno¶ci± sk³ada³ wizyty powodzianom. A IV RP przynajmniej gwarantuje tym z PO kaftany bezpieczeñstwa, a bardziej krewkim cele we Wronkach.

--

"I co ty na to Lechu?"