I co wy na to żule internetowe?

Data: 2010-04-20 17:57:09
Autor: HaMMeR
I co wy na to żule internetowe?
ciach

Jako internetowy żul z czystym sumieniem powiem : Pocałuj mnie pan w dupę
panie Legutko ! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgs3f

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jako zulowi wolno ci nawet pocalowac go dwa razy, ale dopiero
po szczegonej obrobce higienicznej twojego ryla, oraz po wyrazeniu zgody
przez ew. calowanego!
I masz sie do tego zastosowac!

Data: 2010-04-20 19:10:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
ciach

> Jako internetowy żul z czystym sumieniem powiem : Pocałuj mnie pan w
> [...]