I dlaczego

Data: 2011-03-18 15:03:00
Autor: jadrys
I dlaczego

Muammar zatrzymał ofensywę? Czyżby zrujnowanie Serbii było przykładem że ci bandyci z NATO nie cofną się przed niczym? I to go tak przeraziło?

http://konflikty.wp.pl/title,Kadafi-oglosil-zawieszenie-broni-koniec-piekla,wid,13238243,wiadomosc.html?ticaid=1bf7f

Sojusz obronny.. Koń by się uśmiał. Ale towarzystwo sobie znależliśmy...

Data: 2011-03-18 14:07:50
Autor: obserwator
I dlaczego
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Sojusz obronny.. Koń by się uśmiał. Ale towarzystwo sobie znależliśmy...

Rosja i Niemcy go popieraja. To lepsze dla *was* towarzystwo, nieprawdaz?

Data: 2011-03-18 15:31:47
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-18 15:07,  obserwator pisze:
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Sojusz obronny.. Koń by się uśmiał. Ale towarzystwo sobie znależliśmy...

Rosja i Niemcy go popieraja. To lepsze dla *was* towarzystwo, nieprawdaz?

Z bolszewikami-psychopatami takimi jak hadryś się nie dyskutuje, do nich
się strzela w obronie wlasnej :)

Data: 2011-03-18 12:36:16
Autor: Antenka
I dlaczego
On 18 Mar, 15:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Z bolszewikami-psychopatami takimi jak hadry si nie dyskutuje, do nich
si strzela w obronie wlasnej :)<

Coo?! Wypraszam sobie! Jadryś nie jest psychopatą! :-E

Antenka

P.s. Na bolszewika też nie wygląda!

Data: 2011-03-18 21:00:21
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-18 20:36, Antenka pisze:
[...]

Z tych bredni co tutaj wypisuje, to z pewnością jest bolszewikiem, czyli
psychopatą .

Data: 2011-03-20 06:33:12
Autor: Antenka
I dlaczego
On 18 Mar, 21:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> si strzela w obronie wlasnej :)

> Coo?! Wypraszam sobie! Jadry nie jest psychopat ! :-E

> Antenka

> P.s. Na bolszewika te nie wygl da!

Z tych bredni co tutaj wypisuje, to z pewno ci jest bolszewikiem, czyli
psychopat .

YouTwo, Jadryś w realu absolutnie nie przypomina bolszewika - ani w
mowie, ani z wyglądu. Uwierz mi  ;-).

Antenka

P.s. Oczywiście z wieloma  poglądami serwowanymi  przez Niego na psp
nie zgadzam się. Myślę, że Jadryś to człowiek niezwykle wrażliwy  na
nędzę ludzką i niesprawiedliwość w globalnej wiosce. Ot i
wszystko. :-)

Data: 2011-03-20 14:37:01
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-20 14:33, Antenka pisze:
Z tych bredni co tutaj wypisuje, to z pewno ci jest bolszewikiem, czyli
> psychopat .
YouTwo, Jadryś w realu absolutnie nie przypomina bolszewika - ani w
mowie, ani z wyglądu. Uwierz mi

A w życiu, hadryś to zboczony psychopata lubiący nurzać się we krwi.

Data: 2011-03-20 07:06:34
Autor: Antenka
I dlaczego
On 20 Mar, 14:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A w życiu, hadryś to zboczony psychopata lubiący nurzać się we krwi.<

Co Ty za bzdury wypisujesz? Chyba nie wierzysz w to co piszesz? :- /

Nie wiem skąd masz te informacje. On jest przeuroczym, bardzo
przystojnym  mężczyzną , niezdolnym do nurzania się we krwi. :-(

Antenka

Data: 2011-03-20 16:30:21
Autor: obserwator
I dlaczego
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Nie wiem skąd masz te informacje. On jest przeuroczym, bardzo
przystojnym  mężczyzną , niezdolnym do nurzania się we krwi. :-(

Che tez byl uroczy i przystojny. --

Data: 2011-03-20 17:41:02
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-20 15:06, Antenka pisze:
Nie wiem skąd masz te informacje. On jest przeuroczym, bardzo
przystojnym  mężczyzną , niezdolnym do nurzania się we krwi.

Takim jak morderca Che.

Data: 2011-03-20 15:29:19
Autor: Krzysiek
I dlaczego
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:6c308b09-2420-4f50-8ca4-c210cb49b27dj13g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

YouTwo, Jadryś w realu absolutnie nie przypomina bolszewika - ani w
mowie, ani z wyglądu. Uwierz mi  ;-).

bo nie nosi w zebach noza??
No coz, Michnik tez nie nosi i jak to pozory myla...

[...]

Myslenie globalne juz zdradza totalitarne zapedy, poza tym; ciagle pisze
o prawdziwym komunizmie majacym znacznie roznic sie od znanego, tzn: o jakim
konkretnie mysli - takim nie opartym na zydowskich myslicielach i funkcjonariuszach??
Bo akurat taki jest nieznany.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-20 09:15:42
Autor: Antenka
I dlaczego
On 20 Mar, 15:29, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

konkretnie mysli - takim nie opartym na zydowskich myslicielach i funkcjonariuszach??

krzysi...@arcor.de

Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Antenka

Data: 2011-03-20 16:28:13
Autor: obserwator
I dlaczego
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

dlatego popiera zbrodniarza Che? Ciekawy idealizm.

Data: 2011-03-20 17:44:14
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-20 17:15, Antenka pisze:
Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Podziwiającym żydowskich komunistów.

Data: 2011-03-21 10:50:35
Autor: Antenka
I dlaczego
On 20 Mar, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-20 17:15, Antenka pisze:

> Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Podziwiającym żydowskich komunistów.<

To jest do odkręcenia :D

Antenka

Data: 2011-03-21 18:54:00
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-21 18:50, Antenka pisze:
On 20 Mar, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-20 17:15, Antenka pisze:

Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Podziwiającym żydowskich komunistów.

To jest do odkręcenia :D

Antenka

Odkręcenia czego ? Komunistycznych zbrodni ?

Data: 2011-03-21 11:59:54
Autor: Antenka
I dlaczego
On 21 Mar, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Odkr cenia czego ? Komunistycznych zbrodni ?<

YouTwo nie okręcaj kota ogonem ok? Co mi tutaj imputujesz? Że niby ja
jestem odpowiedzialna za zbrodnie komunistyczne?
Nie wkręcisz mnie. Ani ja - nie ta data urodzenia, ani nikt z mojej
rodziny nie uczestniczył w komunistycznych zbrodniach.
Śmiem wątpić, iż z powyższym miał coś wspólnego Jadryś.
Ale najlepiej zapytaj go sam, to ci odpowie.

Antenka

P.s. Jestem zdeklarowaną przeciwniczką wszelkich utopijnych ideologii,
a za taką uważam m.in. komunizm, liberalizm, faszyzm itd. itd. także
maltuzjanizm :-E Generalnie wszelkie "izmy" zahaczają o
szaleństwo ;-).

Data: 2011-03-20 17:46:04
Autor: Krzysiek
I dlaczego
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:c0814bf1-e780-4f15-9c67-07e2a53dfd77h38g2000yqn.googlegroups.com...

[...]
Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Antenka

powiem tak: Pan Jadrys moze byc grozny, to, ze jeszcze nie jest nie wynika z jego
woli, a wylacznie z braku mozliwosc, a wiec nie jest to jego zasluga...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-21 01:08:14
Autor: Jaksa
I dlaczego
On Sun, 20 Mar 2011 17:15:42 +0100, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

Krzysztof Swierczynski
krzysi...@arcor.de

Powiem tak Jadryś tak naprawdę jest idealistą ;-).

Nie wiem czy idealista (watpie) ale biseksualista napewno.

Powtorze za klasykiem, moim zawodem jest znac sie na ludziach.

Jaksa

Data: 2011-03-20 06:33:54
Autor: Antenka
I dlaczego
On 18 Mar, 22:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-03-18 20:36, Antenka pisze:

> Coo?! Wypraszam sobie! Jadryś nie jest psychopatą! :-E

> [...]

Pozdrawiam N.C.Z.W ;-))

Antenka :-*

Data: 2011-03-20 20:45:59
Autor: jadrys
I dlaczego
W dniu 2011-03-20 14:33, Antenka pisze:

Pozdrawiam N.C.Z.W ;-))

Antenka :-*

Antenko, daj spokĂłj z tym bronieniem mnie.. ;-) Bardzo dobrze wiem Ĺźe masz dobre intencje, ale to wygląda jakbym był czemuś winien a Ty mnie bronisz. Ja nie czuję się winny i nie uwaĹźam za stosowne tłumaczyć się ze swojego postrzegania oczywistości, prawdy i zaistniałych faktĂłw.  :-)

Pozdrawiam P.D.Z.P.D.Ł. :-)

--
jadryś :-*

Data: 2011-03-20 14:41:00
Autor: Antenka
I dlaczego
On 20 Mar, 20:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-03-20 14:33, Antenka pisze:

> Pozdrawiam N.C.Z.W ;-))

> Antenka :-*

Antenko, daj spokój z tym bronieniem mnie.. ;-) Bardzo dobrze wiem że
masz dobre intencje, ale to wygląda jakbym był czemuś winien a Ty mnie
bronisz. Ja nie czuję się winny i nie uważam za stosowne tłumaczyć się
ze swojego postrzegania oczywistości, prawdy i zaistniałych faktów.  :-)

Pozdrawiam P.D.Z.P.D.Ł. :-)

--
jadryś :-*

Ok nigdy już się nie odezwę :-P

Antenka

Data: 2011-03-21 15:04:47
Autor: jadrys
I dlaczego
W dniu 2011-03-20 22:41, Antenka pisze:
[...]

Ojejku, nie chciałem żebyś to tak przyjęła:-[

Na udobruchanie coś na powitanie wiosny:

http://www.youtube.com/watch?v=msQKz52pPBs

PS. K.C.Ś.D.Z.Ł:-*

--
jadryś  :-)

Data: 2011-03-21 10:45:24
Autor: Antenka
I dlaczego
On 21 Mar, 15:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

Ojejku, nie chciałem żebyś to tak przyjęła:-[

Na udobruchanie coś na powitanie wiosny:

;-)

Antenka

Data: 2011-03-18 17:18:45
Autor: jadrys
I dlaczego
W dniu 2011-03-18 15:31, u2 pisze:

Z bolszewikami-psychopatami takimi jak hadryś się nie dyskutuje, do nich
się strzela w obronie wlasnej :)

Nie staraj się być dowcipny, panie młodszy..

Data: 2011-03-18 21:01:33
Autor: u2
I dlaczego
W dniu 2011-03-18 17:18, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-18 15:31, u2 pisze:

Z bolszewikami-psychopatami takimi jak hadryś się nie dyskutuje, do nich
się strzela w obronie wlasnej :)

Nie staraj się być dowcipny, panie młodszy..

Sporo starszy niż ty ciemniaku.

Data: 2011-03-18 22:33:43
Autor: jadrys
I dlaczego
W dniu 2011-03-18 21:01, u2 pisze:
[...]

Sporo starszy niĹź ty ciemniaku.

Ale nie ogółem wiedzy i doświadczenia życiowego. Ty po prostu nie znasz życia.

I dlaczego