I gdzie jest... ?

Data: 2009-06-27 01:39:28
Autor: Endriu
I gdzie jest... ?
I gdzie jest wiadomość od Oloba Kowalskiego

 odnośnie:

"[...] czy jest gdzieś informacja na jakie kwoty poszczególne państwa mają
wydrukowane pieniadze? chodzi mi dla przykładu na jaką kwotę polska ma
wydrukowanych pieniędzy i czy ktokolwiek podaje na jaką kwotę rocznie tych
pieniędzy dodrukowuje? [...]".

Czyżby Donkowa prowokacja ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-27 01:40:52
Autor: Endriu
I gdzie jest... ?
Czyżby Donkowa prowokacja ?.

I moja ?

[...]
Dokładnie Olobie.Pytanie jest zasadnicze.

Dlaczego pomimo tego iż Donek dodrukował 15 mld, ceny nie wzrosły o 15%.
Jaki trick sie za tym kryje i kiedy on da znać o sobie ?.

Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,
absolutnie wszystkich!"
http://nautilus.org.pl/article.php?articlesid=1833

[...]

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-27 01:46:06
Autor: Endriu
I gdzie jest... ?
Czyżby Donkowa prowokacja ?.

Nie znalazło się.
Jakas zaćma pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-27 01:48:43
Autor: Endriu
I gdzie jest... ?
Czyżby Donkowa prowokacja ?.

Nie znalazło się.
Jakas zaćma pardon.

Przez chwile w moim czytniku nie widziałem wiadomości z 26 czerwca 2009 13:56

Dziwne jakieś to...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-27 23:10:51
Autor: kogutek
I gdzie jest... ?
> Czyżby Donkowa prowokacja ?.

I moja ?

[...]
> [...]

> Drodzy przyjaciele. zobaczycie lipiec, zobaczycie końcówkę sierpnia. To
> będzie prawdziwa katastrofa gospodarcza, która dotknie wszystkich,

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Uważasz  że ceny nie wzrosły o 15%. Spytaj żony albo matki ile wydaje na
podstawowe artykuły i usługi potrzebne nie do normalnego życia ale do
biologicznego przeżycia. Jaka jest inflacja można się dowiedzieć bez żadnego
specjalnego liczenia i gdybania. Wystarczy popatrzeć na oferty kredytowe banków.
I odjąć od tego z 2-3%.  --

Data: 2009-06-27 11:11:59
Autor: skippy
I gdzie jest... ?

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:h23l58$e14$1news.interia.pl...
[...]

Donkowa prowokacja polega na Twojej niewiedzy albo na uzywaniu przez Ciebie jakichs dziwacznych metod czytania newsów.
Ja w readerze mam tę wiadomość oloba, wraz z całym wątkiem, pod datą 2009-06-27 01:39 i jest to raczej kartoflano-wiedxmowa prowokacja.

Juz Ci kiedyś to wyjaśniano.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-29 16:19:31
Autor: Duch
I gdzie jest... ?
"Endriu" <nmp3@interia.pl> wrote in message news:h23l58$e14$1news.interia.pl...
[...]

1. Tez nie widze tekstu oloba
2. Bylo tu chyba nawet kiedys na grupie odpowiedziane. A wiec.... informacja
o tym ile pieniedzy zostalo dodrukowane jest tajna - nie jest dostepna publicznie.

Pozdr,
Duch

I gdzie jest... ?