I gdzie ty się debilku pchasz?

Data: 2015-11-20 14:39:15
Autor: stevep
I gdzie ty się debilku pchasz?
# Stanisław Piotrowicz, nowy szef sejmowej Komisji Sprawiedliwości i Praw  Człowieka, zdementował informacje o swoim rzekomym udziale w oskarżaniu  przed sądem opozycjonisty i obronie księdza, który molestował dzieci.  Poseł PiS wydał w tej sprawie specjalne oświadczenie.
Polityk napisał również, że "nigdy nie oskarżał przed sądem działaczy  opozycyjnych", a "za odmowę prowadzenia takich śledztw po wprowadzeniu  stanu wojennego został przeniesiony z prokuratury wojewódzkiej do  rejonowej". Piotrowicz dodał też, że wielu opozycyjnym działaczom pomógł,  ale milczał "by osobiście nie narazić się na karę surowszą od tej jaka  groziła tym, którym wówczas pomógł".

Poseł PiS zdementował też informacje o prowadzeniu przez siebie kampanii  wyborczej w aresztach śledczych lub zakładach karnych. "Nie rozprowadzałem  tam żadnych materiałów wyborczych  i do nikogo o to nie zwracałem się. We  wszystkich ulotkach wyborczych zawsze była informacja, że jestem byłym  wieloletnim prokuratorem" - napisał w oświadczeniu #
Ze strony:
http://skroc.pl/60b4d
--
stevep