I ja zapraszam wszystkich Polaków na mszę święt ą...

Data: 2009-07-25 23:08:56
Autor: Tzva Adonai
I ja zapraszam wszystkich Polaków na mszę święt ą...
Może duch święty was olśni i zostaniecie wyleczeni z narodowo-
socjalistycznego antysemityzmu...

Data: 2009-07-26 06:14:20
Autor: zydek jezus
I ja zapraszam wszystkich Polaków na mszę świętą...
jebac was zydowskie kurwy katolickie
i wasza zydowska religie !! sram na krzyz i podcieram sie waszym katechizmem!
niech zyje socjalizm i wielka rosja czas uruchomiec piece skurwiele pozdro dla boukuna, bolka i panslava

Data: 2009-07-25 23:44:04
Autor: Mariusz Merta
żal mi cię człowieku, do podcierania polecam papi er toaletowy
j.w.
qrka wodna, kto panu każe do pewnych czynności higienicznych używać
katechizmu ??!!
ten ktoś niema serca i współczucia dla pańskiego...hmmm zaplecza...
papier toaletowy jest znacznie wygodniejszy i wydajniejszy...
a z piecami...no, tak, na Syberii zimno, tedy się nie dziwię...
ale znowu, lepiej palić drzewem którego na Syberii jest pod dostatkiem
zamiast Żydami...
koszty transportu, łapania etc...
zresztą macie w rosji kryzys poważny, więc szkoda kasy na tak
bezproduktywne przedsięwzięcie
jak masowe mordowanie nacji żydowskiej...czy wogóle jakiejkolwiek
nacji
inna sprawa, że wy tam w rosji zawsze staliście na bakier z
elementarną ekonomią...
popieram każdy głupi pomysł jaki putinowi i jego jaczejkom przyjdzie
do głowy...
jak się rozlecicie na tuzin kawałków, świat odetchnie...
no to heil putin
Mariusz Merta

panie me...bo to chyba pan, niech pan da sobie spokój i pójdzie na
spacer do najbliższej tajgi
mme

Data: 2009-07-26 08:19:46
Autor: ColgatesBilly
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):
> i wasza zydowska religie !! sram na krzyz i podcieram sie waszym katechizmem!

Jak ty tak możesz polskie świętości opluwać... Pójdziesz za to do piekła...

Boicie sie zydolce?
Maryja do gazu, niech zyje Rosja i socjalizm narodowy!!
To uslyszycie wkrotce z naszych polskich ust!
Polska to zydowska smierdzaca kupa gowna, Rosja jest czysta i aryjska!
Koniec niewolenia Polakow zydowska religia przebaczania (w drugi policzek
wycelujemy wam lufe)

Data: 2009-07-26 11:50:38
Autor: ColgatesBilly
"ColgatesBilly" <socjalpatriota@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h4h3j1$5qm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Polska to zydowska smierdzaca kupa gowna, Rosja jest czysta i aryjska!
Koniec niewolenia Polakow zydowska religia przebaczania (w drugi policzek

Znowu sie masturbonanizujesz sam z soba, lachmyto?
Idzie ci to rownie klasowo, jak mistrzowi szechterowi

Data: 2009-07-26 12:24:21
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
I ja zapraszam wszystki ch Polaków na mszęświętą...

Użytkownik "ColgatesBilly" <socjalpatriota@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

[...]

Pojebanemu ubeckiemu poplecznikowi toruńskiego oszusta, psychoza się nasilała, co było zauważalne od kilku dni i efekt jest! Wystarczy przwczytac, he, he, he!

Przemek
 -- "Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

I ja zapraszam wszystkich Polaków na mszę święt ą...