I jak si臋 podoba?

Data: 2011-09-24 20:09:18
Autor: jadrys
I jak si臋 podoba?
W dniu 2011-09-24 19:06, boukun pisze:
Wyko艅czenie poddasza na gotowo dobieg艂o ko艅ca. Pok贸j na poddaszu jest ju偶 zrobiony na gotowo..., prawie... To jest jedno wielkie studio. Jak si臋 podoba?
http://www.youtube.com/watch?v=0ObbM3kCIXc

Perfekcja doskona艂a
Doko艅czy艂em filmik nagrywaj膮c kom贸rk膮 drug膮 cz臋艣膰, bo w aparacie wysiad艂y mi akumulatorki.
Wszystkie prace przy adaptacji poddasza na studio wykona艂em samemu... http://www.youtube.com/watch?v=OfrucT20Hb0

I jakie wra偶enie?

boukun

Zajebi艣cie.. :-)

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-25 19:04:43
Autor: raff
I jak si臋 podoba?

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j5l6bd$n5u$1news.onet.pl...
[...]

"Studio" ? Buehehehe

R.

Data: 2011-09-25 20:12:46
Autor: jadrys
I jak si臋 podoba?
W dniu 2011-09-25 19:04, raff pisze:
[...]

No, odwali艂 kawa艂 dobrej roboty. - Wszystko jak spod ig艂y.