I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?

Data: 2009-10-01 10:54:22
Autor: jadrys
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
Hans Kloss pisze:
Ile jeszcze misiakow, chleboskich, apfelbaumow palituskow czy cwi±kalskich
musi wykazaæ publicznie swoj debilizm, skurwysynstwo albo kawectwo ¿ebyscie
sami przed sob± przyznali sie do b³êdu?
Spraw± najpilniejszej, pañstwowej wagi jest obecnie jak najszybsze odciêcie
ry¿ych pe³oskich ryjów od koryta.  Przez ostatnie 2 lata narobili w kraju
takiego gnoju ze nied³ugo dorównaj± w tym wzglêdzie towarzyszowi mjulerowi i
jego bandzie czerwonych szumowin z elesde. Gratulacje dla wszystkich "m³odych, wykszta³conych i z du¿ego miasta". Tfu,
bando przyg³upich frajerów, patrzcie i wstyd¼cie siê. Oto pe³o "rz±dzi", a
Polakom wstyd......
J-23

Przyk³ady Hans, proszê o przyk³ady tego "gnoju".. Tak ogólnikowo ¿e "gnój" to mo¿na powiedzieæ o wszystkim i o wszystkich.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-01 11:48:01
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
Hans Kloss pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Jesli do tej pory sam tego gnoju nie dostrzegles, to nie ma zupelnie
potrzeby by podawac ci przyklady tego gnoju 'na tacy'.., no chyba ze
w celach konsumpcyjnych, bo gustujesz, to wtedy daj znac!
A w ogole, to naprawde, nie twoja wina, ze wogole niewiele dostrzegasz.., naprawde...

Data: 2009-10-01 18:58:59
Autor: jadrys
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
HaMMeR pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Hammer,  ty naprawdê nie mo¿esz zapomnieæ tego ¿e ci przypomnia³em kiedy¶ ¿e w strachu przed p. Kaweckim wymiot³o ciê z psp na d³u¿szy czas. To taka forma zemsty ¿e siê czepiasz ka¿dego mojego s³owa? Hammer nie przejmuj siê tym trochê wstydliwym dla ciebie incydentem - wszyscy w koñcu mamy jakie¶ tam lêki.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-02 01:26:52
Autor: HaMMeR
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nooo.., dobrze ze mi przypomniales ze mam sie czegos bac:))
Faktycznie nie bylo mnie przez jakis czas na psp przez oczywiscie
kaleckiego, ktory kazal Asterowi wymienic
serwer newsow dokladnie w tym czasie.., tak mi tlumaczyli brak mozliwosci
korzystania przeze mnie z newsow:)
No ale to pryszcz, wazne ze ty tez jestes wazny jak chlera... i przypomniec
nawet potrafisz jakies wymyslone pierduly:)
Moze mi przypomnij rowniez, dlaczego sie balem kaleckiego, bo moze jeszcze
powinienem:))))))))))))))))
Ty kolku matolku, strzel sobie baranka tym swoim 'kalejdoskopem' w najblizsza sciane!

Data: 2009-10-02 16:10:36
Autor: jadrys
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Hammer , co¶ sie mêtnie t³umaczysz, nie sadze ¿eby ci kto¶ uwierzy³ w wymianê serwera akurat wtedy gdy mia³o doj¶æ do konfrontacji z panem Kaweckim.
Naprawdê nie wiem czego sie ba³e¶. Pan Kawecki zagrozi³ ci "mordobiciem" a ty grzecznie  po¿egna³e¶ siê z grup± i znikn±³e¶ na d³uuugi czas...to wszystko.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-03 18:58:10
Autor: HaMMeR
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Chcesz mnie sprowadzic do swojego poziomu i zebym sie z czegos tlumaczyl?
Za glupi jestes wymozdzku, a kalecki to moze byc autorytetem dla ciebie,
ale nie dla mnie i tylko w twoim pustym lbie mogla powstac mysl, ze ow
usluzny funkchjonariusz propagandy moglby miec wplyw na cokolwiek zwiazanego
ze mna! Ja nie jestem toba, prostaczku, wiec ta glista ludzka mi powiewa
starymi gaciami. Nie ja uciekalem, ale on przede mna po calej Polsce,
wykrzykujac 'odwaznie', ze jesli ja chce mu napluc w slepia, to abym go lapal albo gdzies na Pogorzu, albo
po drodze  nad morze. Chyba cos mial wtedy z glowa nie tak sadzac, ze jest taki
wazny, ze bede ganial go po calej Polsce! Ja nie ukrywam nigdy gdzie mieszkam, natomiast on skrywal swoje miejsce zamieszkania uparcie i nerwowo, wiec mu zapowiedzialem, ze jak bedzie przypadkiem w Warszawie, to niech to zglosi
a zrobie ten gest i przyjde by opluc go osobiscie!
Zrobilem prostaczku dla ciebie wiele, rozpisujac sie bardziej niz bym chcial,
ale daje ci szanse, bys nie robil z siebie ewidentnego 'ptaka' sugerujac,
ze kalecki ma jakokolwiek zdolnosc honorowa!
Na zakonczenie dodam, ze pisalem o mojej przerwie w ciagu tego lata spowodowanej
wlasnie permanentnymi klopotami z serwerem newsow Astera, a nie o postanowieniu wczesniejszym pozegnania sie mojego z psp  z powodow, ktore sa znane niektorym
grupowiczom cenionym przeze mnie, do ktorych sie nie zaliczasz z powodow oczywistych...
To by bylo na tyle jezykiem cierpliwym, nastepna moja reakcja na twoja
prowokacje nie bedzie juz tak delikatna...

Data: 2009-10-03 22:18:06
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:

[...]

Przyznam ¿e zaimponowa³ mi sposobem jakim ciê "za³atwi³", wiesz, wcze¶niej mia³em ciê za nieomal herosa, my¶la³em ¿e z p. Kaweckiego nic nie zostanie po waszym spotkaniu.. A tu po paru s³owach p. Jacka zmieni³e¶ siê z "Herkulesa" w typow± "zajêcz± duszê" i czmychn±³e¶ jak prawdziwy zaj±c.

[...]

Faktów Hammer nie zmienisz, zreszt± wszyscy na psp widzieli t± twoj± "odwagê". Po prostu - stchórzy³e¶, a teraz nie chcesz siê do tego przyznaæ. A swoj± drog± - sk±d u ciebie znów ten przyp³yw odwagi? Chcesz znowu zdenerwowaæ p. Kaweckiego?

[...]

Rozumiem ¿e masz na my¶li moje ograniczenia intelektualne.. No có¿ - nie wszyscy mog± byæ geniuszami tobie podobnymi... ale wiesz co? Ja bym nie uciek³ przed p. Kaweckim.

To by bylo na tyle jezykiem cierpliwym, nastepna moja reakcja na twoja
prowokacje nie bedzie juz tak delikatna...

Ja Hammer dla faktów i prawdy zniosê naprawdê du¿o.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-04 01:19:46
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

[...]

:)

Ty zabawna durna podpasko kalecka..:)

Data: 2009-10-05 15:20:35
Autor: jadrys
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
HaMMeR pisze:

:)

Ty zabawna durna podpasko kalecka..:)

Widzê ¿e nie jeste¶ g³upi (choæ tchórzliwy) , wiêc chyba nie musisz odpowiadaæ w "durny" sposób. :-P