I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?

Data: 2009-10-01 14:06:54
Autor: Karol
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Ile jeszcze misiakow, chleboskich, apfelbaumow palituskow czy cwi±kalskich
musi wykazaæ publicznie swoj debilizm, skurwysynstwo albo kawectwo ¿ebyscie
sami przed sob± przyznali sie do b³êdu?
Spraw± najpilniejszej, pañstwowej wagi jest obecnie jak najszybsze odciêcie
ry¿ych pe³oskich ryjów od koryta.  Przez ostatnie 2 lata narobili w kraju
takiego gnoju ze nied³ugo dorównaj± w tym wzglêdzie towarzyszowi mjulerowi i
jego bandzie czerwonych szumowin z elesde. Gratulacje dla wszystkich "m³odych, wykszta³conych i z du¿ego miasta". Tfu,
bando przyg³upich frajerów, patrzcie i wstyd¼cie siê. Oto pe³o "rz±dzi", a
Polakom wstyd......
J-23

Panie J-23.

Jakos panski tekst mnie nie przekonuje. Szczegolnie nie mam zaufania do ludzi,
ktorzy nie maja zadnych hamulcow w ublizaniu innym i chetnie feruja w demagogiczny sposob swoje wyroki. Jestem zwolennikiem umiarkowania i
rozsadku oraz przeciwnikiem robienia wody z mozgu Polakom.

Mnie bardziej przekonuje ten tekst K. Leskiego na salonie24:

http://krzysztofleski.salon24.pl/128359,gier-losowych-sennik-egipski

Ps. ten facet od *gier* hazardowych ma jednak niezly leb do biznesu, a jego
hotel w okolicach Dusznik Zdr., ma wysoki standard. Prosze sobie jego zdjecia
obejrzec w sieci. Pan podobno jest zwolennikiem ludzi ktorzy potrafia robic biznes?

Data: 2009-10-01 19:12:39
Autor: Hans Kloss
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
 Karol <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Jakos panski tekst mnie nie przekonuje.
Ba...

Szczegolnie nie mam zaufania do ludzi, ktorzy nie maja zadnych hamulcow w
ublizaniu innym
Palikot? Myszkiweicz vel Niesio³oski? Walesa? "Nie mam do nich zaufania" to
mocno delikatnie napisane....

i chetnie feruja w demagogiczny sposob swoje wyroki.
Pitera? Cwi±kalski?

Jestem zwolennikiem umiarkowania i
rozsadku oraz przeciwnikiem robienia wody z mozgu Polakom.
To za³óz pan Partiê Umiarkowanego Postêpu w Granicach Prawa...upps, to juz
by³o, dobrze ponad pól wieku temu. Oczywi¶cie za³o¿ono j± dla ¿artu.

Pan podobno jest zwolennikiem ludzi ktorzy potrafia robic biznes?
Tak i ja siê temu cz³owiekowi nie dziwie ¿e usi³uje robiæ interesy w taki
sposób w jaki jest to mo¿liwe  w 3ciejpe³oskiej. Ja sie tylko skromnie domagam
pognania w knieje wszelkich politycznych oszustów, hochsztaplerów, k³amców i
lodziarzy. Czyli na pocz±tek en masse pe³ostwa, uwolstwa, elesdostwa i
peselostwa, bo to oni sa bezposrednio odpowiedzialni za to ¿e nasz kraj jest
³apówkarsk± republik± bananow±.
J-23

Data: 2009-10-01 19:48:40
Autor: Karol
I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

To za³óz pan Partiê Umiarkowanego Postêpu w Granicach Prawa...upps, to juz
by³o, dobrze ponad pól wieku temu. Oczywi¶cie za³o¿ono j± dla ¿artu.

gdybym mogl to zrobic, to pewnie bym zrobil. Niestety mam obywatelstwo rowniez
kanadyjskie, a nie tylko polskie. Ale jak pan widzi, staram sie intersowac
polskimi sprawami i reagowac na oglupianie Polakow.

> [...]
peselostwa, bo to oni sa bezposrednio odpowiedzialni za to ¿e nasz kraj jest

Moze pan o tym spokojnie zapomniec. Tego nie da sie zrobic. Komunisci,  nazisci i K.K.(sorry, ale to nie przytyk ), tez chcieli pozbyc sie
roznego typu osob, w/g nich niewlasciwych.

Panie Hans, w Polsce jest mnostwo ludzi z ktorymi mozna pracowac jesli
rzeczywiscie chce sie cos sensownego zrobic dla Polski i spoleczenstwa. No, ale jesli ciagle tylko szuka sie *spiskow* i pozbywa tych, co cos potrafia
zrobic,  byle urzadzac spoleczenstwu bez przerwy *cyrk* bo taki ma sie kaprys?

Prosze poczytac blog Dorna. Ja za nim nie przepadam, ale uwazam, ze to
inteligentny czlowiek i pisze prawde o polskich politykach.
Podobnych jak Dorn ludzi juz sporo pisze w sieci. W kazdym razie juz jakas w miare obiektywna opinie mozna sobie o przyczynach i
mechanizmach tego chaosu w Polsce wyrobic, nawet na odleglosc.

Ps. A pan sadzi, ze w kanadyjskim i amerykanskim w rzadzie, parlamencie i
poszczegolnych partiach to same anioly urzeduja? Prosze nie robic sobie jaj:)

Data: 2009-10-01 20:15:50
Autor: Hans Kloss
[...]

Komunistów te¿ siê ponoæ nie da³o pognac. Tak¿e Armii Czerwonej (która
jak wiadomo niezwyciêzona jest) nie da³o siê ponoæ wykurzyæ z Afganistanu.
No, ale jesli ciagle tylko szuka sie *spiskow* i pozbywa tych, co cos
potrafia zrobic,  byle urzadzac spoleczenstwu bez przerwy *cyrk* bo taki ma
sie kaprys?

W Polsce ³apownictwo, sitwy, przewa³y i hochsztaplerstwo s± na porz±dku
dziennym juz na poziomie byle gminy. I jak mi kto mówi ¿e wszystko co siê
dzieje w naszym ¿yciu publicznym na wy¿szych szczeblach jest rozgrywane zza
granicy przez agentów obcych s³u¿b specjalnych to nawet okiem nie mrugnê i
wierzê bez wahania. Dziwiê siê jedynie ze im (znaczy owym s³u¿bom) siê chce
marnowaæ czas i pieni±dze na op³acanie ludzi których mozna przekupiæ dos³ownie
czapk± gruszek. Proszê sobie o czasach przedrozbiorowych poczytaæ, w³asnie
mamy ich recydywê w pe³nej krasie. W porównaniu z naszymi politycznymi
"elitami" to elity amerykañskie czy kanadyjskie sa zbiorem niewinnych dziewic.
Ja nie znam ¿adnego innego kraju w którym jeden zupe³nie oczywisty (by³y?)
donosiciel by³by trzymany za bohatera narodowego, a drugi by³ bliskim
wspó³pracownikiem premiera. Ani ¿adnego innego w którym na stanowisku ministra
brylowa³by latami zupe³nie jawny wspó³pracownik obcych s³u¿b specjalnych. Tu
nie trzeba szukaæ na si³ê ¿adnych spisków, tu siê trzeba z rozpacz± rozgl±daæ
za miejscem gdzie ich nie ma.....
Ale o tym siê nie ma pojêcia jak sie polskie sprawy ogl±da z Kanady bo to
prawie jakby ogladaæ je z  Marsa.
J-23

Data: 2009-10-01 20:46:53
Autor: Karol
[...]
marnowaæ czas i pieni±dze na op³acanie ludzi których mozna przekupiæ dos³owni czapk± gruszek.

ja wole nie komentowac tego typu wypowiedzi. Napisze tylko panu tyle, ze w
Kanadzie i USA podobne zagrozenie tez istnieje i nie tylko teoretyczne.
Chce tylko podkreslic, ze potencjalnie jest to zagrozenie i *osaczenie* obcymi
agenturami o wiele grozniejsze, dlatego ze kraj bogatszy niz Polska i
mulinacjonalny. Pan wybaczy, ale tego argumentu nie kupuje.

 Proszê sobie o czasach przedrozbiorowych poczytaæ, w³asnie
mamy ich recydywê w pe³nej krasie. W porównaniu z naszymi politycznymi
"elitami" to elity amerykañskie czy kanadyjskie sa zbiorem niewinnych dziewic.

pan tak uwaza, bo nie zna pan amerykanskich i kanadyjskich elit:)

[...]

a skad pan wie jakby to wygladalo w panstwach ktore nie przezyly tak jak
Polska, prawie 50-letniego systemu polityczno-gospodarczego takiego jaki
panowal w PRL?

Ale o tym siê nie ma pojêcia jak sie polskie sprawy ogl±da z Kanady bo to
prawie jakby ogladaæ je z  Marsa.

a moze wlasnie ma sie lepszy oglad sytuacji, bo z pewnego dystansu?

--

I jak sie czujecie, prope³oskie kurwy?